• Soms drink ik wel eens smoothies en meestal is dat banaan met kiwi en soms doe ik er ook nog wat sinaasappelsap bij (vaak uit pak maar soms ook verse sinaasappels) alleen het is ook wel lekkerder om wat te variëren, maar ik ken verder helemaal geen lekkere, simpele en gezonde smoothie recepten. Ik heb wel op internet gekeken, maar ik vind daar niet zo hele lekkere tussen staan en als ze wel lekker lijken is het met ingrediënten die je bijna nooit in huis hebt.
    Dus mijn vraag aan jullie is; drinken jullie wel eens smoothies? Zo ja, zou je dan zo lief willen zijn en misschien hieronder het recept willen zetten? (:

    Alvast bedankt!


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Hmm... Ik vind zelf aardbei, banaan, meloen en een beetje citroen heel lekker :] Ik weet niet wat jij allemaal in huis hebt, maar vooral in de zomer is dit heel lekker om te maken :]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Mijn moeder is ook van de smoothies, maar ik eigenlijk niet zo... ;x

    Mijn moeder maakt altijd van die ranzige rode bieten-smoothies, hè bah. Verder vind ik ze heel lekker.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Smoothies o.o

    Meestal maak ik er een met appel en banaan, simpel, maar lekker (:
    Gijs, mijn broer, voegt er meestal nog kiwi en sinaasappel aan toe, maar deze is niet geschikt voor mij. Blegh, sinaasappels :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mijn moeder maakt ze weleens voor me. Meestal gooit ze dan alleen sinaasappel en kiwi bij elkaar. Simpel, maar ik vind het erg lekker. (:


    Caution first, always.

    Ik maak ze op mijn werk altijd met yoghurt, banaan en honing(of suiker) als basis. Daarnaast kun je er nog verschillende vruchten in doen. Aardbei, cranberry, bosbessen, ananas, mango etc etc

    Ik gooi atijd al het fruit wat ik kan vinden erin en dan vraag ik me af door welk fruitsoort het heel raar smaakt :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik gooi er altijd allerlei soorten fruit in en heel soms gewoon ijs. Ik kan 't hebben, soyeah :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hm.. dankjulliewel! Ik ga morgen kijken wat we in huis hebben en wat maken haha ;p


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Limoensap! Honing, eens een peer, kokoswater, yoghurt. Ik doe het nooit op melkbasis, dat vind ik vreselijk. Het is niet zo gezond, yoghurt is een stuk beter voor je. Ingevroren spinazie en ik weet het allemaal niet meer, haha. Banaan is vaak wel het hoofdingrediënt omdat het lekker zoet is.


    Your make-up is terrible

    Banaan honing smoothies zijn lekker :3.
    Ik maak ze met 200 ml magere yoghurt, één banaan, één eetlepel honing, snufje nootmuskaat en vier ijsklontjes.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik houd persoonlijk erg van simpel banaan, sinasappelsap en appel. Maar aardbijen of meloen vind ik er in de zomer heel verfrissend bij.
    Of in de winkel hier kan zo een zak bevroren rode vruchten kopen. 'Met bosbessen en braambessen enzo. Niet echt vers of gezond, maar als je het mengt met vers fruit of sinaasappelsap smaakt het altijd zo lekker fris (ik doe het er gewoon bevroren bij in de blender)
    Maar zelf doe ik altijd wat yoghurt mee in de blender^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik gooi eigenlijk gewoon altijd het fruit erin wat we toevallig in huis hebben, haha.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    We gingen op stage een kinderdagverblijf een smoothie maken. Dit was erg leuk en lekker dat we binnenkort een blender gaan halen voor milkshakes en smoothies.

    Op stage deden we twee bananen, vijf frambozen, drie perziken, yoghurt en aardbei ranja, dat was erg lekker.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb een beetje moeite met alles waar stukken of pitten in zit, een uitzondering daarop is Emma's bowl, waar ik me helemaal vol van kan vreten (drinken?) en mijn oma's sinaasappelsap.
    Misschien is banaan met sinaasappel wat?

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 11:18 ]


    No growth of the heart is ever a waste