• Nieuw topic!

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 18:32 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Volgens mij kloppen die cijfer bij mij niet. Achja, deze ronde even wat beter mijn best doen en proberen eens een goed gedicht te schrijven. Ook al is de laatste keer dat ik een goed gedicht schreef lang geleden.
    @ Junns: Zou je me de feedback willen sturen?
    Nog een vraag moet het echt een voorwerp zijn dat aan te raken is, want ik heb een idee, maar ik weet dus niet of het kan... :3 Omdat je het niet aan kunt raken. :c

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 10:27 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    Volgens mij kloppen die cijfer bij mij niet. Achja, deze ronde even wat beter mijn best doen en proberen eens een goed gedicht te schrijven. Ook al is de laatste keer dat ik een goed gedicht schreef lang geleden.
    @ Junns: Zou je me de feedback willen sturen?
    Nog een vraag moet het echt een voorwerp zijn dat aan te raken is, want ik heb een idee, maar ik weet dus niet of het kan... :3 Omdat je het niet aan kunt raken. :c


    Aanvraag voor feedback in pb, dat houdt het overzichtelijke voor mij.

    Wat is hetgeen dat je in gedachten hebt? -Mag je ook via pb sturen als je nog niet wilt dat anderen het weten-

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 11:00 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Pfoe, moeilijk..
    Bij mij wirdt het een voorwerp wat een beetje vreemd is, maar ach.
    Ben benieuwd hoe dit gaat worden..


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Nog even voor de duidelijkheid. Het moet echt een voorwerp zijn.
    Iets wat fysiek bestaat, wat je kunt zien en aanraken.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Hoelang duurt het voordat je antwoord hebt op een PB?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Hoelang duurt het voordat je antwoord hebt op een PB?


    Als het gaat om feedback, dan duurt het wat langer. Daar wil ik echt de tijd voor nemen en dat heb ik tot nu toe nog niet gehad.


    #WWED - What Would Emma Do?

    ö -leest nu pas-
    Je bent zelf een bitch :c


    everything, in time

    Volgens mij bedoelt ze juist dat de inspiratieloosheid een bitch is :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ja, dan nog. Ze beledigt mijn inspiratieloosheid, dat doet pijn voor hem/haar/het. :c


    everything, in time

    Ja oké (;


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Junns schreef:
    (...)

    Als het gaat om feedback, dan duurt het wat langer. Daar wil ik echt de tijd voor nemen en dat heb ik tot nu toe nog niet gehad.

    Okaaaay =3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mag ik uitstel tot vrijdag? Heb het erg druk deze week en ik wil eigenlijk mijn gedicht pas maken als ik mijn feedback heb gekregen. :3 (als ik die snel krijg).

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 16:20 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    Mag ik uitstel tot vrijdag? Heb het erg druk deze week en
    Ik wil eigenlijk mijn gedicht pas maken als ik mijn feedback heb gekregen. :3 (als ik die snel krijg).

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 16:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou ook graag maximaal uitstel willen krijgen, als dat kan. Heel druk met school. Moet nog een interview houden, transcript uitschrijven, stelling bedenken en daar een betoog over schrijven blegh. Ik ben hem aan het stressen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Oh, wait er staat dat je uitstel aan moet vragen in pb. En toen ging ik haar pb'en. (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.