• Nieuw topic!

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 18:32 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Goed, ik ga nu echt beginnen aan dat gedicht en hij word geweldig :Y)
    Moet gewoon. Het is zo'n lekker mysterieuze foto.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 18:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Junns schreef:
    Ik ben ziek en ga zo dadelijk naar bed.
    Als ik morgenochtend wakker wordt wil ik al jullie inzendingen hebben :')


    Waarom is toch iedereen de hele tijd ziek? Veel om mensen om mij heen ook... Heel veel beterschap!

    Hmmm Mitchell, jouw foto doet me denken aan de serie De Vallei, een Duitse boekenserie :3

    Ii ga verder met mijn gedicht ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Hmmm Mitchell, jouw foto doet me denken aan de serie De Vallei, een Duitse boekenserie :3

    Ii ga verder met mijn gedicht ^^

    Ken ik niet. En ik zie nu pas dat ik de enige ben met die foto. xd

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 18:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lilia schreef:
    (...)

    Waarom is toch iedereen de hele tijd ziek? Veel om mensen om mij heen ook... Heel veel beterschap!

    Omdat de griep heerst. :') Ik moet ook maar eens beginnen, maar ik weet niet of het zo'n geweldige gaat worden... mijn hoofd is nogal dof (ook door griep).


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bam, hier is mijn opdracht 2. I hope you enjoy it. Ghehehe.

    Klik hier


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn immuunsysteem is ook heel zwak. Als iemand die ziek is nog 10 meter bij me vandaan staat, heeft hij me al aangestoken.
    Go me!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Mijn tweede opdracht. 'T is volgens mij wel te merken dat ik een van de deelnemers ben die weinig tot geen ervaring hiermee heeft (en daarmee bedoel ik te zeggen dat die van Mitchell verdomd goed is. D: )

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 19:42 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Mijn tweede opdracht. 'T is volgens mij wel te merken dat ik een van de deelnemers ben die weinig tot geen ervaring hiermee heeft (en daarmee bedoel ik te zeggen dat die van Mitchell verdomd goed is. D: )

    Dankjeweeel. En jou gedicht is ook geweldig hoor. Kreeg er kippenvel van.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dankjeweeel. En jou gedicht is ook geweldig hoor. Kreeg er kippenvel van.


    Ik ook. Het deed bijna pijn.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    (...)

    Ik ook. Het deed bijna pijn.

    Daarom. Je kunt het beter dan je denkt. Zoiets schudt je niet eventjes uit je mouw.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat is wel even een ego-boost, haha. (bloos)
    @Mitchell; ik heb jouw gedicht trouwens even aan mijn broertje voorgelezen. Hij vond hem zo pakkend dat hij er nu allemaal vreemde parodieën op aan het verzinnen is. Hij valt hier erg in de smaak. x'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Dat is wel even een ego-boost, haha. (bloos)
    @Mitchell; ik heb jouw gedicht trouwens even aan mijn broertje voorgelezen. Hij vond hem zo pakkend dat hij er nu allemaal vreemde parodieën op aan het verzinnen is. Hij valt hier erg in de smaak. x'D

    Die parodieën wil ik wel eens lezen dan xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hij heeft er nog maar één 'echte' so far, maar hij zei dat ik de laatste er ook bij moest zetten. :')

    "No ears will hear
    No eyes will see
    I have no face
    Stop laughing at me" - Slender

    "No ears will hear
    No eyes will see
    I'm a ninja
    Peanuts"

    En nu zegt hij dat hij geen inspiratie meer heeft. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Hij heeft er nog maar één 'echte' so far, maar hij zei dat ik de laatste er ook bij moest zetten. :')

    "No ears will hear
    No eyes will see
    I have no face
    Stop laughing at me" - Slender

    "No ears will hear
    No eyes will see
    I'm a ninja
    Peanuts"

    En nu zegt hij dat hij geen inspiratie meer heeft. :Y)

    Hahahaha, geweldig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.