• Nieuw topic!

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 18:32 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    CyberLord schreef:
    Neem de tijd Junns! Jij geeft ons een beetje tijd, wij geven jou heel veel tijd :Y)


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ik was net zo benieuwd. Maar ik begrijp het wel. Desnoods is het over een week.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    (baby)
    Ik ben zóóó zenuwachtig. Ö

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 18:26 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Sorry to dissapoint you. Vandaag gaat het weer niet lukken. Weer wat extra shit over me heen gekregen vandaag. Ik zal mijn uiterste best doen morgen alles af te maken.
    That's a promise :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Sorry to dissapoint you. Vandaag gaat het weer niet lukken. Weer wat extra shit over me heen gekregen vandaag. Ik zal mijn uiterste best doen morgen alles af te maken.
    That's a promise :')


    Geeft niet, hoor! Neem maar alle tijd. Als iets even niet lukt, kun je beter vrijetijds dingen even laten wachten.

    Lilia schreef:
    (...)

    Geeft niet, hoor! Neem maar alle tijd. Als iets even niet lukt, kun je beter vrijetijds dingen even laten wachten.

    Daar ben ik het dus helemaal mee eens!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lilia schreef:
    (...)

    Geeft niet, hoor! Neem maar alle tijd. Als iets even niet lukt, kun je beter vrijetijds dingen even laten wachten.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Punten en nieuwe opdracht!

    Valora, jij hebt 0,2 punt erbij wegens het braaf op tijd inleveren van je gedicht.
    Lilia: Je hebt -0,2. In de opdracht stond dat je erbij moest vermelden om welk voorwerp het ging. Er stond in je gedicht dat het een knuffel was, maar je lichtte het buiten je gedicht niet toe.
    Zorg ervoor dat je je aan de opdracht houdt, alles van de opdracht.

    Succes met de volgende allemaal!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Yeeeeeeees!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Weer zo'n slecht cijfer ;c Ik kan beter! Maaar wees niet getreurd, dit een opdracht die in mijn bloed zit. Ik neem woede :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Weer zo'n slecht cijfer ;c Ik kan beter! Maaar wees niet getreurd, dit een opdracht die in mijn bloed zit. Ik neem woede :Y)


    Looking forward to it :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    CyberLord schreef:
    Weer zo'n slecht cijfer ;c Ik kan beter! Maaar wees niet getreurd, dit een opdracht die in mijn bloed zit. Ik neem woede :Y)


    Weer zo'n laag cijfer?! Doe normaal, je bent hartstikke goed!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Moet je trouwens zeggen wat je kiest?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    (...)

    Weer zo'n laag cijfer?! Doe normaal, je bent hartstikke goed!

    Ja, I know. Daarom juist (cat) Ik ben hogere cijfers verwacht. Maar goed.

    Junns, ik mag vast geen oud gedicht inleveren of wel? Anders wil/had ik deze ingeleverd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.