• Nieuw topic!

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 18:32 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Mijn awesomeness poem -UGH-
    Again a failure. :3 Dat krijg je als je snel een gedicht in elkaar zet als je geen inspiratie hebt.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Holy mothers of god ö
    Iedereen heeft hier zo'n amazing gedicht, kom ik aan :')
    Achja, whatever.
    Ik ben nu eenmaal een amateuristische beginner :')
    Here is mine;
    *klik*


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Child of light.

    Ik wil wel even een opmerking maken over het 'ne'er'. Dat is één lettergreep, niet twee zoals je in eerste instantie zou denken. Het is een bestaande 'poetic alteration'. Is wel handig om te weten ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Gewoon klikken en me vierkant uitlachen.

    Dat was gepland, er staat uitlachen.
    Niet dus, maar dan klopt het lekker wel.:Y)

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 20:47 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Yoda schreef:
    Child of light.

    Ik wil wel even een opmerking maken over het 'ne'er'. Dat is één lettergreep, niet twee zoals je in eerste instantie zou denken. Het is een bestaande 'poetic alteration'. Is wel handig om te weten ='D

    Ga weg Yoda, jij bent te goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Souvenir schreef:
    Gewoon klikken en me vierkant uitlachen.

    Verkeerde link (cat) -lacht-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zou je die link willen weg doen, ze kunnen mijn gedichten verwijderen enzo...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    Zou je die link willen weg doen, ze kunnen mijn gedichten verwijderen enzo...


    Tuurlijk kan dat niet. Wij kunnen niet bij jouw gedichten, alleen bij die van onszelf x] We komen bij ons eigen gedichten uit met die link.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Souvenir schreef:
    Zou je die link willen weg doen, ze kunnen mijn gedichten verwijderen enzo...


    Kan niet, je komt bij je eigen gedichten uit. Niet die van jou.
    Dus niemand kan met je gedichten rommelen :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ga weg Yoda, jij bent te goed.


    Ik ga nergens heen :Y) En het valt wel mee ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Junns schreef:
    (...)

    Kan niet, je komt bij je eigen gedichten uit. Niet die van jou.
    Dus niemand kan met je gedichten rommelen :')

    Ik ook met mijn domme kop...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Yoda schreef:
    (...)

    Ik ga nergens heen :Y) En het valt wel mee ='D

    Uuuhm, nee serieus. Ga weg. Zelfs ik ben bang voor je in wedstrijden (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Welterusten allemaal, als ik morgen wakker wordt heb ik hopenlijk ook de rest van de inzendingen. En dan zal ik mijn best doen de beoordeling en nieuwe opdracht morgenavond voor jullie klaar te hebben.

    En verdomme onderschat jezelf niet!

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 20:56 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Eh, Junns. Als ik afval, zou ik dan gewoon nog mogen meedoen, zonder echt in de wedstrijd te zijn. Dat ik gewoon inlever en jij even een feedback geeft? Zo kan ik er meer uit leren...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ga weg Yoda, jij bent te goed.

    Agree. Dan moet jij overigens ook ophoepelen, dan blijft de wedstrijd tenminste nog een beetje spannend.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.