• Nieuw topic!

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 18:32 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Souvenir schreef:
    Eh, Junns. Als ik afval, zou ik dan gewoon nog mogen meedoen, zonder echt in de wedstrijd te zijn. Dat ik gewoon inlever en jij even een feedback geeft? Zo kan ik er meer uit leren...


    Natuurlijk, dat wilde ik al als algemeen voorstel hier neerzetten samen met de uitslag + nieuwe opdracht morgenavond.
    Maar ga er niet meteen vanuit dat je afvalt. Jullie schatten onderschatten jezelf echt te veel.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 20:59 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Natuurlijk, dat wilde ik al als algemeen voorstel hier neerzetten samen met de uitslag + nieuwe opdracht morgenavond.
    Maar ga er niet vanuit dat je afvalt. Jullie schatten onderschatten jezelf echt te veel.


    Ik heb mijn gedicht geschreven onder tijdsdruk en zonder inspiratie. Maar ik geniet echt van deze wedstrijd, dus bedankt dat je dit mogelijk maakt.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 7:09 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wiarda schreef:
    (...)
    Agree. Dan moet jij overigens ook ophoepelen, dan blijft de wedstrijd tenminste nog een beetje spannend.

    Hahaha, nee (cat)

    Slaap lekker Junns ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Agree. Dan moet jij overigens ook ophoepelen, dan blijft de wedstrijd tenminste nog een beetje spannend.


    Waarom wil iedereen mij weghebben? D: Pff, ik blijf hier gewoon zitten. *gaat op topic zitten en weigert te verplaatsen*

    Ik ben trouwens benieuwd de volgens opdracht. Nu al.

    @ Junns, slaap lekker en veel beterschap. Dan ga ik hopen op ook beter worden.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:08 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ben een beetje laat, maar ook heel veel beterschap en weltrusten. (:

    @Yoda; je bent te goed, punt. Aan de andere kant; blijf maar. Dat wordt gewoon knokken voor #2. :')

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:13 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nooit gelezen
    Poink, daar was mijn gedicht. Ik had het beter gekunt, maar het dit is het.

    Opdracht 2

    I hope it's better than the last one...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    le opdracht 2

    Sorry dat de foto er niet als foto bij staat maar ik zit op mijn mobiel :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik vind Engelse gedichten echt zó mooi. Ook beter qua uitstraling.
    Jammer genoeg ken ik evenveel Engels als een dode goudvis...

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 7:08 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    Ik vind Engelse gedichten echt zó mooi. Ook beter qua uitstraling.
    Jammer genoeg ken ik evenveel Engels als een dode goudvis...

    Okay, die vergelijking was grappig xd Maar ach, mijn Engels is ook niet goed. Ik kan me uitdrukken daar niet van, maar vergelijk mijn Engels met die van Yoda en dan kun je heel goed zien dat zij veel beter is daarin.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 8:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Okay, die vergelijking was grappig xd Maar ach, mijn Engels is ook niet goed. Ik kan me uitdrukken daar niet van, maar vergelijk mijn Engels met die van Yoda en dan kun je heel goed zien dat zei veel beter is daarin.



    Mitchell toch! Het is zij in plaats van zei (;

    Ach ja, er is een reden waarom ik in het Nederlands dicht. In het Engels faal ik namelijk nog harder dan in het nederlands :3

    Trouwens, kent een van jullie de wedstrijd Doe Maar Dicht Maar? Een dicht wedstrijd :3 ik ben benieuwd of er mensen van Q mee aan doen! ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)


    Mitchell toch! Het is zij in plaats van zei (;

    Ach ja, er is een reden waarom ik in het Nederlands dicht. In het Engels faal ik namelijk nog harder dan in het nederlands :3

    Trouwens, kent een van jullie de wedstrijd Doe Maar Dicht Maar? Een dicht wedstrijd :3 ik ben benieuwd of er mensen van Q mee aan doen! ^^

    Oeps, maar ik mag dat nu D: Ik ben al sinds half 7 wakker en zit sinds 8 uur in de trein. Ik ben moe ;c

    En nee, die wedstrijd ken ik niet, maar het klinkt als een wedstrijd voor kinderen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Oeps, maar ik mag dat nu D: Ik ben al sinds half 7 wakker en zit sinds 8 uur in de trein. Ik ben moe ;c

    En nee, die wedstrijd ken ik niet, maar het klinkt als een wedstrijd voor kinderen.


    Smoesjes Mitchell (; nee hoor, ik doe het zelf ook weleens. En die wedstrijd is voor 12 - 18 jaar voor middelbaar. Mbo. En roc. Ik deed er vorig jaar aan mee c: maar er komen echt duizenden inzendingen heen ^^ vanuit België en Nederland (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Smoesjes Mitchell (; nee hoor, ik doe het zelf ook weleens. En die wedstrijd is voor 12 - 18 jaar voor middelbaar. Mbo. En roc. Ik deed er vorig jaar aan mee c: maar er komen echt duizenden inzendingen heen ^^ vanuit België en Nederland (:

    Dan val ik er dus buiten. 18, HBO.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dan val ik er dus buiten. 18, HBO.


    Dan heb ik meer kans om zelf te winnen :Y) Hahaha grapje hoor (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.