• Nieuw topic!

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 18:32 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ephesus schreef:
    Dankjewel, trouwens wanneer zal de 4e opdracht ingeleverd moeten worden, want ik ben dit weekend weg en heb geen internet... :c


    Volgende week woensdag of donderdag, moet daar nog even naar kijken.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ik ben te goed voor deze wereld, nieuwe inleverdatum: Vrijdag 21 september 19.00
    Dan kan ik daarna meteen beoordelen en de nieuwe opdracht online zetten. Hoeven jullie niet tot zaterdag te wachten.

    Dankjewel. Dat is inderdaad erg goed van je ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Geldt dat dus voor iedereen? ;D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Geldt dat dus voor iedereen? ;D


    Ja, voor iedereen is het feest!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Oh! God bedankt voor deze situatie! Om privéredenen kon ik niet inleveren...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Bedankt voor de uitstel! _O_ Mijn gedicht sloeg nog helemaal nergens op...

    mijn inzending:
    klik


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Damnit, dit ga ik niet meer halen, tenzij ik in één minuut een gedicht weet te schrijven. Dit is wel héél erg last minute (letterlijk) maar zou ik hem een uurtje later in kunnen leveren? Ik ben vandaag ziek geworden en heb de hele tijd op bed gelegen, vandaar. Nogmaals, excuses. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Damnit, dit ga ik niet meer halen, tenzij ik in één minuut een gedicht weet te schrijven. Dit is wel héél erg last minute (letterlijk) maar zou ik hem een uurtje later in kunnen leveren? Ik ben vandaag ziek geworden en heb de hele tijd op bed gelegen, vandaar. Nogmaals, excuses. D:


    Een uurtje later maakt niet uit, door verscheidene redenen kan ik vanavond toch niet beginnen met beoordelen. Maar ik wil het wel vanavond binnen hebben.

    23:59, is dus écht de limiet.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 19:33 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Kut te laat. Dat was het dan D: Ik had ook helemaal geen motivatie + ik ben heel erg verkouden. Sorry. Ik vraag geen uitstel, want dat vind ik stom voor jou.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Shit! Ik dacht dat het 20:00 was.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    Shit! Ik dacht dat het 20:00 was.


    Lees bovenstaand bericht :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Lees bovenstaand bericht :')

    Oef.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Valora schreef:
    mijn inzending:
    klik


    Puntje extra, omdat je de enige bent die het op tijd heeft ingeleverd.

    Ik vind echt dat jullie beter op de inlevertijd en datum moeten letten.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 19:34 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Goed, ik ga meteen proberen iets te schrijven!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.