• Nieuw topic!

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 18:32 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Valora schreef:
    (...)
    wanneer is het nou? :')


    In de beginpost staat 11 september, dus ik ga uit van 11 september...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ja 11 september, mijn fout! Ik keek naar de datum van vandaag ipv dinsdag... Slimme ikke.


    #WWED - What Would Emma Do?

    En jullie mogen natuurlijk altijd je opdracht eerder inleveren :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Zou ik misschien uitstel mogen? Ik heb me de laatste dagen nogal.. Rot gevoeld. Om het even netjes te zeggen, omdat ik morgen op kamp moet met school tot en met woensdag. En ik zie er zwaar tegenop dus ben ij dit ook eigenlijk vergeten. Dus zou ik een paar dagen uitstel kunnen krijgen?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik zou graag maximaal uitstel krijgen, gezien ik echt doodziek ben.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mag ik alsjeblieft uitstel? Ik kwam er gewoon neit toe om te beginnen en ik wel iets goeds maken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Algemene inleverdatum voor iedereen! Aangezien niemand het schijnt te halen voor morgen.
    Donderdag 13 september 23:59


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Algemene inleverdatum voor iedereen! Aangezien niemand het schijnt te halen voor morgen.
    Donderdag 13 september 23:59


    Je bent te goed. _O_ Ik had mijn gedicht al half af, maar ik had er eigenlijk geen tijd meer voor om hem verder af te maken. Dus nu kan ik hem helemaal perfectioneren! Dankjewel! ^^

    Ik heb een gedicht, maar dat staat op mijn laptop en die ligt op school, dus zou iK hem morgen in mogen leveren? Sorry voor het ongemak


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Xian schreef:
    Ik heb een gedicht, maar dat staat op mijn laptop en die ligt op school, dus zou iK hem morgen in mogen leveren? Sorry voor het ongemak


    Lieve schat. In een eerder bericht, om precies te zijn de tweede boven jouw bericht, staat dat de nieuwe deadline 13 september is (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Timcanpy schreef:
    (...)

    Lieve schat. In een eerder bericht, om precies te zijn de tweede boven jouw bericht, staat dat de nieuwe deadline 13 september is (bloos)
    oeos niet gezien


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Xian schreef:
    (...)oeos niet gezien


    Maakt niet uit :3 maar je kunt hem morgen dus nog inleveren. Dat is dus geen probleem (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben ziek en ga zo dadelijk naar bed.
    Als ik morgenochtend wakker wordt wil ik al jullie inzendingen hebben :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ik ben ziek en ga zo dadelijk naar bed.
    Als ik morgenochtend wakker wordt wil ik al jullie inzendingen hebben :')


    Ik ben zelf ook al 4 dagen doodziek x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Ik ben zelf ook al 4 dagen doodziek x]


    Ik ben niet de enige! Mwahahaha :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?