• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lily
    ''Een demon,'' zei ik schouderophalend.
    ''We hadden wat.. conflicten in het verleden. Na een tijdje vond hij me, bereid me te doden en iedereen waarvan ik hield,'' zei ik toen, en keek weg. Ik was nog altijd bang dat hij me hier vond. ''Laten we zeggen dat hij bijna drie keer mijn leeftijd is en dus stukke sterker. Hij zou dus gemakkelijk kunnen doen wat hij zei dat hij zou doen.''
    Ik keek hem weer aan, en zuchtte. ''Zo, dan weet je dat ook weer,'' mompelde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jake Sadler
    Ik doe met mijn ene hand voorzichtig haar shirt uit en zoen haar weer. Zachtjes kneed ik haar borsten. 'Je bent zeker hiervan?' fluister ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Damon

    'Was dat voor of tijdens ik veranderde?' vroeg ik haar, waarschijnlijk zou ik het in een gevecht al niet van haar winnen omdat ze ouder was maar dan al. Helemaal niet van die demon waar ze over had als het al de waarheid was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    ''Die conflicten waren ervoor, maar ik dacht dat ik hem had afgeschud. Toen hij me vond was dezelfde dag dat ik.. vertrok,'' zei ik, en sloeg mijn ogen neer.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    Hij doet mijn shirt uit en zoent me weer. Hij masseert zachtjes mijn borsten en ik kreun zachtjes. 'Ja, ik ben zeker,' zeg ik zacht. Ik trek ook gelijk zijn shirt uit. Ik druk kusjes op zijn borstkas en mijn handen glijden iets naar beneden. En ik streel over zijn buik richting zijn broek. Ik blijf kusjes drukken op zijn borstkas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    Oke, dit werd allemaal even te veel om in een keer te verwerken en daarbij had ik geen idee wat ik nu moest doen dus leunde ik met mijn Hooft naar achter tegen de koude stenen.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Lekker slapen people}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadlers
    Ik kreun zachtjes gefrustreerd en druk kusjes in haar nek en zet nu bij haar een zuigplek. Ik masseer haar borst nu met een hand en knoop haar jeans los met mijn andere.

    [moet weg, doeg]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Slaap lekker beiden ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lily
    Een zachte zucht verliet mijn mond toen er een stilte viel. Ik beet op mijn onderlip, en nam nog een flinke trek van mijn sigaret.
    ''Dus..-'' mompelde ik, terwijl ongemakkelijk op mijn hakken balanceerde.

    [G'night sweeties!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    Ik kreun als Jake bij mij een zuigplek zet. Hij masseert mijn borst met zijn ene hand. En zijn andere hand maakt mijn broek knoop los. Ik glimlach en doe dan mijn bh uit. Dan ga ik met mijn hand naar beneden bij Jake en ga met mijn hand over zijn kruis. En dan doe ik zijn broek ook open en doe die uit. Mijn broek is nog niet uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kreun zachtjes als ze met mijn hand over mijn kruis gaat en doe dan haar jeans uit. Ik trek een spoor van kusjes van haar hals naar haar borsten en kus zachtjes haar borsten.

    [zou het nu niet erg zijn als Kate plots verschijnt omdat ze iets vergeten is? ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ja, dat zou erg zijn... Erg grappig :Y)]

    Leslie Day
    Jake doet ook mijn jeans uit en drukt dam kusjes vanaf mijn hals door naar mijn borsten. Hij kust ze zachtjes en ik glimlach en kreun af en toe zacht. Met mijn handen streel jk zijn rug. Ik heb mijn ogen genietend gesloten.

    _[Morning trouwens ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik ga met mijn hand naar beneden en streel zachtjes tussen haar benen, mijn hand verwent haar borst weer en ik druk zachtjes mijn lippen weer op de hare om haar kreunen te smoren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik ben blij dat Jake me ook kust. Want anders zou je me de hele tijd horen kreunen zachtjes. Ik kus hem terug en kreun nog steeds af en toe tegen zijn lippen. Want Jake maakt me gek. Hij is overal.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.