• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lizz
    Ik grijnsde.
    ''Waarom zou je die indruk krijgen, dan?'' vroeg ik hem nadat ik me weer had omgedraaid zodat ik Damon aankeek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon

    'Geen idee mischien om het fijt dat je toch wel dom bent' Andwoord ik schouderophalend terwijl ik een trekje van mijn sigaret nam en vervolgens de rook in kringen uitblies.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ellie, heb je mijn reactie gezien waarin ik vertel waar ze waren? :3 ik heb namelijk geen flauw idee waar die zou staan :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Jeah.. Even bedenken wat ik moet reageren}


    Don't be like the rest of them, darling

    Lizz
    Wat een antwoord.
    ''Oké,'' zei ik, en moest moeite doen om niet te grijnzen. Hij wou juist dat ik boos werd, maar ik werd dat niet zo gemakkelijk.

    Lily
    Ongemakkelijk..
    Ik blies nog wat rook uit, nam een laatste trekje en gooide de sigaret toen op de grond.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon

    Hmm.. Blijkbaar werd ze daar niet boos om, jammer ik had nogsteeds wel zin om haar tegen de muur van de school te duwen. En waarschijnlijk hoefde ik daar zelfs niet veel moeite voor te doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lizz
    ''Dús, als de verloren liefde weer gevonden is, waarom is het dan zo stil tussen jullie?'' grijnsde ik, terwijl ik de twee even aankeek. Dit was geweldig.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon

    'Weetje, al je je zograag met iemand wilt bemoeiten zoek dan liever iemand anders' Zei ik nogsteeds even nonchaland, zo snel werd ik niet geiriteerd zelfs niet door haar aangezien ik kon zien dat ze het alleen deed omdat ze zich verveelde.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 11:37 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik laat Leslie ook komen als jullie dat goed vinden :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Haha, mij best XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Lizz
    ''Neh, jij vond jezelf toch vermakelijk? Dan ga ik er gebruik van maken,'' kaatste ik op mijn beurt grijnzend toe.

    Lily
    Ik leunde tegen de muur en keek nogmaals de andere kant op terwijl ik mijn armen over elkaar sloeg. Kon er nu geen wonder gebeuren, ofzo? Deze situatie was verschrikkelijk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    Ik ben naakt, en Kate is hier. 'Oke Kate, ik vertrouw erop dat je niet kijkt,' zeg ik dan. Ik stap uit het bed en trek snel al mijn kleren weer aan. Ik druk nog een kus op Jake zijn lippen en zeg, 'Ik zie je straks wel.' en ik geef Kate nog een knuffel en loop dan naar buiten. Daar zie ik Damon staan met twee meisjes. Ik loop met een glimlach naar hem toe. 'Hee,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Leslie is het wonder :Y)

    Maar ik denk wel dat her ongemakkelijk voor haar is aangezien ze nu mens is.. En geen demon meer :\]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'En jij vond eerder van niet' Hielp ik haar herinneren, 'Of ben je plots van gedachten veranderd?' Vraag ik terwijl ik Leslie aan zie komen lopen, 'Hoi'


    Don't be like the rest of them, darling

    Lizz
    ''Ach, iedereen verdiend een eerlijke kans, hè?'' grijnsde ik, en groette het meisje dat er bij kwam staan.

    Lily
    Thank god.
    ''Hey,'' glimlachte ik naar het meisje, opgelucht dat ik nu iemand had om mee te praten in plaats van dat gesprek aan te horen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''