• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lily
    Hij keek me met een schuin hoofd aan en ik trok vragend een wenkbrauw op.
    ''Waar denk je aan?'' vroeg ik hem nadat ik wat rook had uitgeblazen. Ik bekeek hem even goed. Hij was niks veranderd.. Ik heb zijn ogen altijd al mooi gevonden


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    Ik draai me om, shit. Gewoon glimlachen. 'Dat is gewoon kleurafgevende fruitsap,' zeg ik dan. En voor ze kan antwoorden loop ik snel de badkamer in. Ik moet een beetje lachen en trek dan de kleren die ze me gegeven heeft aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Kleurafgevende fruitsap?' grinnikt Kate. 'Ok ik ga naar huis, het is leuk om je te pesten maar ik mis Lennert.' Lennert is haar kleine broertje. 'Was leuk je te zien Kate.' 'Ook leuk om jouw te zien.' zegt ze en knuffelt me zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Demon

    'Aan jouw' Andwoorde ik nonchaland en zonder schaamte ze wist niet waar ik precies aan dacht dus maakte het ook niets uit en daarbij betwijfelde of ze ooit weer het meisje werd dat ik iets van 159 jaar geleden ontmoet heb.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik loop de badkamer uit en zie ze knuffelen. 'Hé!' zeg ik dan. 'Niet te klef hè!' en ik kijk haar grijnzend aan. 'Ga je weg?' vraag ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kate
    'Ja, veel plezier met elkaar. Maar denk eraan, ik wil wel tante worden maar nu nog niet.' Ik geef Leslie nog een knuffel en verdwijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lily
    Ik keek hem verrast aan.
    ''Aan mij?'' herhaalde ik met een lichte grijns.
    ''Zal wel niet positief zijn geweest, dan,'' mompelde ik toen, en sloeg even mijn ogen neer.
    Verman je, Lily.
    Ik nam nog een trekje en keek toen voor me uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    Ik knuffel haar terug en glimlach. Dan verdwijnt ze. 'Ik vind Kate aardig. Ik hoop dat ze snel weer langs komt,' zeg ik tegen Jake. 'Aangezien ik niet meer naar haar toe kan gaan makkelijk.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Hmm.. Volgens mij ben je evenmin een haar veranderd, wat heb je in die jaren gedaan afgezien van je niet met mij bezighouden?' Vroeg ik haar waarna ik een trekje van mijn sigaret nam.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    'Ik hoop dat ze nog wat weg blijft. Ik mag je niet zoenen.' zeg ik zielig en kijk haar verdrietig aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet lachen en ga voor hem staan. 'Aww, Jakey toch,' zeg ik lief glimlachend. 'Nu is ze er niet meer.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lily
    Ik haalde mijn schouders op.
    ''Vluchten,'' zei ik simpel. Het was de waarheid.
    ''En jij?'' vroeg ik hem nonchalant, en blies de rook uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon

    'Waarvoor?' Vroeg ik haar, een vraag die ik nu al heb willen stellen tot ze vertelde dat ze ergens voor moest vluchten. Benieuwt of het het vluchten waard was. 'Reizen' Andwoorde ik simpel.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    'Inderdaad.' glimlach ik en druk haar weer op mijn bed. Ik kus haar teder. 'Weet je nog dat ik zei dat ik braaf ging zijn vandaag? Ik weet het op dit moment niet meer zo zeker.' fluister ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake drukt me weer op zijn bed en kust me teder. De woorden die hij fluistert geven me een aangename rilling. Ik kijk hem aan en zeg dan zacht, 'Ik zou ook niets anders willen.' en ik druk mijn lippen weer op die van hem. En ik ga met mijn hand over zijn borstkas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.