• Heey,
    Ik ben net een story begonnen en heb ook al het eerste hoofdstuk geschreven, maar nog niet geactiveerd want ik heb nog geen titel..
    Ik dacht eraan dat de titel met tijd te maken zou hebben maar heb nog geen inspi x3 iemand een idee?

    Kaylee heeft sinds 5 jaar acute leukemie en de dokters hebben niet veel hoop meer voor haar. Alles verandert voor haar wanneer ze opeens levensechte dromen krijgt, zo echt dat ze eigenlijk niet kan geloven dat het niet echt is. Ze droomt over een andere wereld waar ze steeds wakker wordt, helemaal alleen. Het gekste is dat ze daar niet ziek is. In die wereld ontmoet ze Bee, een klein, koppig meisje die haar voorstelt aan David en zijn zusje Emma. Het blijkt dat Kaylee niet zomaar die dromen krijgt, dat ze voorbestemd is voor een missie om een uurglas te zoeken dat de toekomst voor het land zou voorspellen. Met z'n vieren nemen ze de missie aan. Maar de dromen van Kaylee worden steeds langer, zo lang dat de dokters denken dat ze in coma raakt. Ook in haar droomwereld wordt ze zwakker. Ze komt erachter dat er maar één vreselijke oplossing is om zich voor altijd aan de droomwereld te binden: doodgaan.


    Destiny is a funny thing, you never know how things are going to work out - Iroh

    Uhm, never back down?


    Life is full of fake people

    Mission impossible.


    26 - 02 - '16

    Wauw, klinkt als een goede story! Ik weet geen titel maar wil je me waarschuwen als je begint?


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    xforever schreef:
    Wauw, klinkt als een goede story! Ik weet geen titel maar wil je me waarschuwen als je begint?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lack of time :Y)


    yeehh

    Choose a world


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik ben al begonnen met mn story, de titel is Lack of Time geworden.
    Thx voor iedereen die heeft gereageerd ;)


    Destiny is a funny thing, you never know how things are going to work out - Iroh

    Die for the world


    Hoi