• Hello.

    Dit is het idee voor mijn nieuwe verhaal en heb hem zover uitgedacht dat ik ben begonnen met schrijven.
    Dus zouden jullie hem willen lezen en hebben jullie misschien tips / kritiek? (:

    Dit wordt geen cliché verhaal.





    Top secret.

    Je komt ze overal tegen; op school, op je werk, op een sportclub, in het café en zelfs wanneer je gewoon buiten in het park loopt. Juist ja, jongens. Al is dat natuurlijk een groot begrip, want er zijn heel veel soorten jongens. Nerds, kakkers en skaters, maar ook de stoere, arrogante en luidruchtige jongens. Zo kun je natuurlijk nog wel een tijdje doorgaan, maar als je dan bijna alles hebt gehad blijft er nog eentje over, die de meeste van jullie ongetwijfeld zullen kennen; de perfecte jongen.
    Zo een waarvan je het warm krijgt als hij in de buurt is en je hem daarom het liefst van een afstandje bekijkt omdat je simpelweg niet genoeg lef hebt om op hem af te stappen. Hij heeft niet voor niets altijd hordes populaire meisjes om hem heen hangen, iets waar je jezelf gewoon niet onder vindt vallen.
    Goed, we kunnen hier uren over praten, maar laten we verder gaan met het andere belangrijke punt!
    Geheimen. Iedereen is er bekend mee, waaronder jij en ik, of natuurlijk deze –eerder genoemde- perfecte kerel. Of het nu gaat om het stiekem pakken van een koekje uit de trommel toen je klein was, of het vernielen van de spullen van iemand waar je een gruwelijke hekel aan hebt, een geheim draag je met je mee en zul je niet snel aan de buitenwereld kenbaar maken.
    Nu komen we bij het punt waarop deze twee belangrijke dingen samenkomen en de basis zijn voor dit verhaal.
    De perfecte jongen die een geweldig leven heeft, goede cijfers haalt, met iedereen goed kan opschieten en altijd hordes meisjes om zich heen heeft, én zijn geheim. Het geheim dat hij moeiteloos jarenlang verborgen heeft gehouden, maar op een gegeven moment toch écht naar buiten komt, hoe hard hij er ook tegen vecht.

    Ben je al nieuwsgierig? Goed, laten we dan nu maar snel beginnen.


    Top Secret.


    xx

    Geen reacties.. nog 1 abo en dan komt het eerste stukje! (:

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 18:41 ]

    Niet mijn type verhaallijn (vooral omdat het net een van de vaakst gebruikte verhaallijnen is) en als als je zegt dat je pas begint als je nog twee abo's hebt ga ik het ook niet meer lezen.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 18:42 ]


    Ex astris, sciencia

    Jouw keuze. :)

    Klinkt apart. Ik hou van apart^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik heb een abo genemen.


    None but ourselves can free our minds.

    Zeker nieuwsgierig, ik wil het wel lezen nu ;D


    Aan niets denken is ook denken.

    Kan je me even waarschuwen als het 1e hoofdstuk online staat? Ik neem niet vaak abo's, liever bladwijzers


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Jazeker. :)
    Hij komt vandaag of morgen, ben nu namelijk aan het werken en heb vanavond een feestje.

    IS HIJ HOMO? (:
    Oke, ik zal wel gaan lezen, hihi $


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean