• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ik was er al over aan het na denken hoe je dat schreef.. XD}

    Damon

    'Ook hallo, fijn om jouw weer eens te zien' Zei ik sarcastisch terwijl ik niet besloot op haar vraag in te gaan, eens kijken wat ze zou doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    ''Ja, énig. Antwoord?'' zei ik nors. Ik vroeg om géén kamergenoten aan de receptioniste, en nu heb ik er ineens twee. Ge-wel-dig.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    'Voor dat ik Jake leerde kennen zou het me eerder verbazen als ik geen pijn meer zou voelen,' zeg ik zacht. Haar arm om me heen voelt troostend. 'Ik zal er alles voor mogelijk houden om Jake op het goede pad te houden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Een oude vriendin van mij, als je me aan mij iriteerd kun je ook weg gaan. Daar ben je goed in' Zei ik vervolgens op dezelfde nonchalante manier waar de sarcasme in te horen was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Ik grijnsde geamuseerd.
    ''Oh, mooi zo. Precies wat ik wilde,'' kaatste ik terug, en sloeg mijn armen over elkaar. ''Waarom slaapt ze bij ons?''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Kate
    Ik glimlach dankbaar naar haar. 'Heb ik iets gemist of zo?' mompelt Jake die zijn haar aan het afdrogen is. 'Leslie jij kunt.' lach hij Leslie toe. Ik grinnik zachtjes 'Nee gewoon meiden onder elkaar.' Hij kijkt me wantrouwig aan. 'Waarom vertrouw ik dat niet?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach naar Jake. 'Omdat je een jongen bent, daarom vertrouw je het niet,' zeg ik. Ik sta op en loop richting Jake. Ik druk een kus op zijn lippen. 'En aangezien het schijnt dat ik naar zweet ruik,' en ik kijk even achterom naar Kate,' ga ik nu douchen.' ik druk nog even mijn lippen op die van Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Gezellig' Kaatste ik op mijn beurt terug waarna ik vervolgens de rook weer uitblies voordat ik reageerde, 'Dat heb ik aangeboden, ze had twee kamergenoten waar ze niet mee op kon schieten.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    'Ik ga wel mee.' zeg ik maar Kate trekt me aan mijn arm weg van Leslie. Ze duwt me op mijn bed. 'Blijf!' zegt ze streng. Ik kijk haar verontwaardigd aan. 'Ik ben geen hond.' 'Nee je bent erger.' zegt ze lachend tegen me en ik haal mijn wenkbrauwen op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Voor mij ben je beter dan een hond,' zeg ik glimlachend. 'Veel beter. Maar aangezien je gepatrouilleerd wordt door Kate.. Weet ik niet of ik het aan durf om naar je toe te komen.' ik knipoog nog even naar Jake en ga dan de badkamer in. Ik stap onder de douche en begin mezelf helemaal in te soppen. Ik spoel me af en doe dan ook nog mijn haren. Als ik klaar ben droog ik me af en sla mijn handdoek om. Ik doe de deur open en loop met mijn handdoek de kamer in. 'Aangezien ik zweet, of eigenlijk zweette, zit dat ook in mijn jurkje. Dus die trek ik niet meer aan.' zeg ik met een onschuldige glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kate
    'Jullie zijn gewoon erg. Wat is je kamernummer Leslie?' Jake antwoord in haar plaats. 'Hm ok, ik ga kleren voor je halen en als ik terug kom wil ik geen geklef zien.' en ik draai me om en loop de deur uit.
    Ik loop de kamer in waar 2 mensen aan het ruzien zijn. 'Ehm sorry maar waar liggen Leslie haar kleren?' vraag ik.

    [Dat is de kamer van Lily & Damon trouwens]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lily
    ''Ach, wat attent van je..'' zuchtte ik overdreven.
    ''Heb je nog?'' vroeg ik hem, doelend op de sigaretten. Ik kon er wel eentje gebruiken nu.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Lilly en Demon zijn buiten :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    [LostMagic, ze staan buiten x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ze zijn buiten geloof ik :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.