• Auw, ik heb mijn knokkel van mijn pink en ring vinger aan de linkerhand tegen mijn bureau aan geslagen. Dat ging heel per ongeluk. Ik liep iets te dicht lang het bureau en was met mijn arm aan het zwaaien toen kwam ik er tegen aan. Toen ging het keihard in mijn vingers "KRRAAKK" op zo'n manier en sinds dien ben ik misselijk, duizelig, knokkels zijn niet meer voelbaar met een soort ribbeltje als ze gestrekt zijn en mijn pink en ringvinger zijn behoorlijk dik, ook kan ik ze haast niet bewegen. Zijn ze nu gebroken of gekneusd? Er zit trouwens geen blauwe plek op maar wel een dikke bult. Het zou me niets verbazen als het weer gekneusd is.


    Yongguk & Daehyun <33

    ik denk dat het misschien zwaar gekneusd is?

    Misschien even chekken bij de doktor?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik zou sowieso even naar de dokter gaan, en al helemaal als je er misselijk van wordt, want dat is vaak een teken dat er echt iets niet goed zit.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat word een bezoekje aan de dokter...
    -Geeft lolly om te troosten-
    Mijn bureau doet ook altijd mijn vingertjes auwie ;-;

    Avery schreef:
    Ik zou sowieso even naar de dokter gaan, en al helemaal als je er misselijk van wordt, want dat is vaak een teken dat er echt iets niet goed zit.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~