• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Het helpte wel even toch?' glimlach ik toegeeflijk. Ik druk zachtjes mijn lippen op de hare. 'Nee.' zegt Kate en trekt me van Leslie af. 'Jij gaat douchen want je ruikt naar het zweet net als Leslie. Jij doucht straks.' zegt ze tegen mij en Leslie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach tegen zijn lippen. Dan trekt Kate hem van me af. Ik trek een wenkbrauw op. 'Kate!' zeg ik dan met een lachje. 'Ik ruik helemaal niet naar zweet! En anders is dat niet aardig om zo te zeggen.' ik trek een pruillip en kijk naar haar. 'En Jake en ik mogen dus niet samen douchen? We hebben vanochtend nog samen gedoucht!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    {Mithy, heb jij nog leuke personage's die met die van mij willen praten? :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    'Ja ja en dan even snel seks hebben zeker? Dacht het niet!' zegt Kate lachend en duwt mij naar de badkamer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet lachen om wat ze zegt. Jake en ik hebben tot nu toe geen seks gehad onder de douche. Ze heeft Jake de badkamer ingeduwd en ik wacht af totdat ze terug komt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kate
    'Zo... nog pijn?' vraag ik Leslie en ga zitten op Jake's bed. 'Hij houd echt van je, weet je.' zeg ik zachtjes. 'Ik heb hem nog nooit zo gezien.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik schud mijn hoofd, 'Nee geen pijn meer,' antwoord ik. Ik sla mijn ogen neer als ze zegt dat Jake echt van me houdt. 'Echt nog nooit?' vraag ik ongelovig. En ik kijk weer op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kate
    Ik schud mijn hoofd. 'Jake heeft een tijdje in het verkeerde milieu geleefd. Drugs, drank, enz. Nog niet zo lang geleden is hij weer op het goede pad gekomen en naar deze school gegaan. Dat was een paar jaar geleden. Hij ging wel met meisjes om maar gewoon omdat hij zich verveelde. Hij ging naar Ashley omdat zij net werkte voor hem als drugs en drank. Het verdoofd de pijn en Jake heeft al wat pijn geleden. Onze familie eigenlijk in het algemeen.' leg ik zuchtend uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Sorry dat ik ineens weg was. Ik moest boeken kaften met me vader :|

    Ik kan het beter dan me vader Hahaah ^.^[


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [phaha xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Mijn mond is open gevallen. En dat heb ik pas door als Kate weer stopt met praten. Ik doe hem snel dicht en kijk naar Kate. 'Dat heb ik nog nooit gemerkt,' geef ik toe. 'Hij zei wel tegen me vanochtend dat Ashley hem de pijn doet vergeten. Of eigenlijk deed... Ik heb ook kennis gemaakt met Ashley.' ik sla mijn ogen neer. 'Jullie verdienen geen pijn,' zeg ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kate
    'Niemand verdient pijn.' glimlach ik en sla mijn arm troostend om haar schouder. 'Maar jammer genoeg hoort dat bij het leven.' zucht ik. 'Alleen hopen dat hij nu stabiel blijft.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik reageer zo. Heel even de laatste boeken kaften]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    Verveeld leunde ik tegen een muur van de school terwijl ik de rook van mijn sigaret uit blies, slechte gewoonte van de afgelopen jaren.. Nooit de moeite gedaan om het af te leren. En waarom zou ik ook? Roken zij mij toch niet schaden, ik was practies gezien al dood.


    Don't be like the rest of them, darling

    *praktisch :3
    Lily
    Toen ik later de kamer weer in liep, zag ik dat er nóg meer spullen waren.
    Verdomme, nóg een kamergenoot?!
    Met een norse uitdrukking liep ik naar buiten, en zag al snel Damon staan.
    ''Wie slaapt er nog meer bij ons op de kamer?'' vroeg ik hem met een geërgerde ondertoon.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''