• Oh jongens, ik voel me zo slecht...
    Al sinds halverwege februari is er een jongen/man die ik erg leuk vind. Ik zag hem een keer tijdens een uitje met mijn vader, daarna hebben we nog een beetje gemaild, maar ik kwam er achter dat hij een vriendin had. (de mailtjes waren heel simpel, standaard, niets bijzonders) Ik had toen ook een vriend. Met mijn (intussen ex)vriend is het toen verslechterd, mede door die man die ik leuk vind, omdat mijn ex gewoon niet aan hem kon tippen, ik begon me zwaar aan mijn ex te ergeren. Na nog wat dingetjes die er zijn voorgevallen heb ik het toen uitgemaakt.
    De man die ik leuk vond heb ik in de tussentijd niet meer gesproken, ik heb het gewoon gehouden als 'mijn onbereikbare droomman'.
    Nu hadden we gisteren weer een uitje, en omdat die man die ik leuk vind dat met zijn bedrijf organiseert, was hij er natuurlijk ook. Al een week geleden kreeg ik kriebels in mijn buik als ik er aan dacht hem weer te zien, wetende dat ik niet tussen hem in zijn vriendin in wil komen, en nog wat andere omliggende dingen.
    Intussen heb ik zelf ook een nieuwe vriend.
    Gisteren was het dus weer raak, normaliter ben ik heel spraakzaam, maar als hij in mijn buurt kwam, naar me keek of me wat vroeg klapte ik gewoon dicht. Ik heb al een heel aantal relaties gehad, ook met wat oudere mannen (ik val op ouder, maar deze is nog redelijk jong ^^), maar zo als ik me nu voel heb ik me nog nooit gevoeld. Hij was heel spontaan gisteren naar me, zo is hij gewoon, daarom is hij ook zo leuk. Helaas was zijn vriendin er gisteren ook.
    Ik krijg hem gewoon niet uit mijn hoofd. Ik droom over hem, ik word zo ongeveer schreeuwend wakker, zijn naam roepend, denk alleen maar aan hem, terwijl ik weet dat het niet kan, maar ik krijg hem mijn hoofd niet uit. Ik hekel het om verliefd te zijn...

    Is er iemand die misschien iets aan tips heeft voor me? Ik dank degene die mij verlost op mijn blote knieen, en voer hem levenslang koekjes! (al weet ik dat het onmogelijk is, helaas.)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 22:14 ]


    Bad decisions make good stories.

    Niemand die íéts weet voor me? Ik ben echt wanhopig...


    Bad decisions make good stories.

    Hold on, ik ga nu je verhaal lezen :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Hold on, ik ga nu je verhaal lezen :')


    Alleen al daarmee ben je het lichtpuntje uit mijn dag.. (flower)


    Bad decisions make good stories.

    Lang verhaal, maar ik heb het gelezen.

    En het zou makkelijk kunnen zijn als je hem gewoon uit je hoofd zou kunnen zetten. Maar helaas kan de mensheid dat niet.

    Over je huidige vriend, verliefd zijn duurt soms erg lang, soms heel kort. En soms houdt je gewoon gelijk van iemand. Dus over het verliefd zijn zal ik niet zo heel erg inzitten.

    Over de man waarop je verliefd bent, je zegt het zelf al, hij heeft een vriendin. Noem gewoon alle nadelen aan hem op voor jezelf. Neushaar, lichaam uit verhouding. Zweetplekken. Ik denk dat als je maar genoeg minpunten aan hem vindt het al helpt. En je denkt misschien; hij is geweldig, hij heeft geen minpunten. News Flash. Iedereen heeft minpunten, dus hij ook. En ik zou gewoon elk contact met hem vermijden totdat je over hem heen bent.

    En wat ook helpt is misschien dit; een groot portie geluk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hmm moeilijk. Probeer vooral niet aan hem te denken, doe andere dingen om hem te vergeten (ik weet, dit is makkelijk gezegd dan gedaan) maar je hebt een vriend en hij heeft een vriendin, het is echt verkeerd om tussenbeide te komen en ik begrijp uit je bericht dat je dat ook niet wilt en dat vind ik echt netjes van je Daar in tegen moet je jezelf niet martelen en kwellen door te blijven dromen van een onberijdbare liefde. Ik raad je aan iemand te zoeken waar je wel echt verliefd op word (moeilijk maar mogelijk), ik weet dat je geen commentaar wilt over het fijt je niets voor je huidige vriend voelt maar ik vind het niet bepaald vriendelijk dat je hem aan het lijntje houd terwijl je niet verliefd bent, geef hem zijn vrijheid terug en laat hem naar iemand gaan die net zoveel van hem houd als hij van jou.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik weet niet hoe oud je bent en dus ook niet of je wel advies wilt van een 17-jarige die zelf nooit een echte serieuze relatie heeft gehad.

    God, ik weet wel hoe het is om iemand zo leuk te vinden, geloof me. Maar hij heeft een vriendin en jij hebt een vriend. Ik weet dat je daar niets over wilt horen, maar waarom hou je hem aan het lijntje als je niet verliefd op hem bent?
    Of je moet voor hem gaan en vechten of je laat hem gaan en moet dit afsluiten voor jezelf. Dat is eigenlijk de keus die er is. Zoals je er nu aan toe bent, dat houd je niet lang vol. Geloof me.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Penelopy schreef:
    Hmm moeilijk. Probeer vooral niet aan hem te denken, doe andere dingen om hem te vergeten (ik weet, dit is makkelijk gezegd dan gedaan) maar je hebt een vriend en hij heeft een vriendin, het is echt verkeerd om tussenbeide te komen en ik begrijp uit je bericht dat je dat ook niet wilt en dat vind ik echt netjes van je Daar in tegen moet je jezelf niet martelen en kwellen door te blijven dromen van een onberijdbare liefde. Ik raad je aan iemand te zoeken waar je wel echt verliefd op word (moeilijk maar mogelijk), ik weet dat je geen commentaar wilt over het fijt je niets voor je huidige vriend voelt maar ik vind het niet bepaald vriendelijk dat je hem aan het lijntje houd terwijl je niet verliefd bent, geef hem zijn vrijheid terug en laat hem naar iemand gaan die net zoveel van hem houd als hij van jou.


    Ik houd mijn huidige vriend niet aan het lijntje, ik ben gek op hem, echt. En ik houd ontzettend veel van hem, echt heel veel. Ik zal er zijn voor hem als hij het moeilijk heeft, wat er ook gebeurt. Dus ik denk niet dat je me dat kwalijk kan nemen.
    Dat is het probleem, ik kan niet niet aan hem denken. Overal, alles herinnert me aan hem. En ik wil echt niet tussen hem en zijn vriendin komen, maar mijn vader (die heeft toevallig af en toe contact met hem, en met een vriend van hem en de man waar ik verliefd op ben) zei laatst over hem dat het een 'slettebak' (dat zei mijn vader letterlijk) is. Waarom wilt hij niet zeggen (vanwege het feit dat die vriend van hem dit hem in vertrouwen heeft verteld), maar dat maakt het er niet makkelijker op voor mij...


    Bad decisions make good stories.

    Junns schreef:
    Ik weet niet hoe oud je bent en dus ook niet of je wel advies wilt van een 17-jarige die zelf nooit een echte serieuze relatie heeft gehad.

    God, ik weet wel hoe het is om iemand zo leuk te vinden, geloof me. Maar hij heeft een vriendin en jij hebt een vriend. Ik weet dat je daar niets over wilt horen, maar waarom hou je hem aan het lijntje als je niet verliefd op hem bent?
    Of je moet voor hem gaan en vechten of je laat hem gaan en moet dit afsluiten voor jezelf. Dat is eigenlijk de keus die er is. Zoals je er nu aan toe bent, dat houd je niet lang vol. Geloof me.


    Ieder advies is welkom, zelfs al martel ik mezelf eigenlijk met advies...
    Ik weet dat wat je hebt genoemd de enige keuzes zijn, maar ik voel me zo in de knoop. Ik kan hem niet ontlopen, want het bedrijf dat hij heeft, de uitjes daarvan zijn geweldig, die zullen mijn familie en ik ons leven lang blijven doen.
    Toch bedankt. :)


    Bad decisions make good stories.

    MadameParis schreef:
    (...)

    Ieder advies is welkom, zelfs al martel ik mezelf eigenlijk met advies...
    Ik weet dat wat je hebt genoemd de enige keuzes zijn, maar ik voel me zo in de knoop. Ik kan hem niet ontlopen, want het bedrijf dat hij heeft, de uitjes daarvan zijn geweldig, die zullen mijn familie en ik ons leven lang blijven doen.
    Toch bedankt. :)


    Ontlopen is ook nooit een keuze geweest. Je kunt hem ook laten gaan en dit afsluiten met hem nog in je leven. Het maakt het er knap lastiger op, I know, Maar als je niet met hem kunt zijn moet je leren leven zonder hem.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Ontlopen is ook nooit een keuze geweest. Je kunt hem ook laten gaan en dit afsluiten met hem nog in je leven. Het maakt het er knap lastiger op, I know, Maar als je niet met hem kunt zijn moet je leren leven zonder hem.


    Dat is toch juist wat ik nu doe? Ik laat hem gaan, ik zie hem als mijn 'onbereikbare droomman'. Maar zoals ik in een vorige reactie al zei, het feit dat mijn vader zei dat hij een 'slettebak' is, maakt het er niet veel makkelijker op voor mij...


    Bad decisions make good stories.

    MadameParis schreef:
    (...)

    Dat is toch juist wat ik nu doe? Ik laat hem gaan, ik zie hem als mijn 'onbereikbare droomman'. Maar zoals ik in een vorige reactie al zei, het feit dat mijn vader zei dat hij een 'slettebak' is, maakt het er niet veel makkelijker op voor mij...


    Doe een elastiekje om je pols. trek er aan elke keer als je aan hem denkt (cat)

    Maar serieus, als het een 'slettebak' is, is het maar beter dat je hem laat gaan. En zoals ik het nu zie, zie je hem als 'onbereikbare man', maar dat heb je nog niet geaccepteerd.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Penelopy schreef:
    Hmm moeilijk. Probeer vooral niet aan hem te denken, doe andere dingen om hem te vergeten (ik weet, dit is makkelijk gezegd dan gedaan) maar je hebt een vriend en hij heeft een vriendin, het is echt verkeerd om tussenbeide te komen en ik begrijp uit je bericht dat je dat ook niet wilt en dat vind ik echt netjes van je Daar in tegen moet je jezelf niet martelen en kwellen door te blijven dromen van een onberijdbare liefde. Ik raad je aan iemand te zoeken waar je wel echt verliefd op word (moeilijk maar mogelijk), ik weet dat je geen commentaar wilt over het fijt je niets voor je huidige vriend voelt maar ik vind het niet bepaald vriendelijk dat je hem aan het lijntje houd terwijl je niet verliefd bent, geef hem zijn vrijheid terug en laat hem naar iemand gaan die net zoveel van hem houd als hij van jou.


    Een onberijdbare liefde?:8 Ik neem aan dat je een typfout hebt gemaakt.

    Iedere keer als je aan hem denkt, denk daarna aan iets vies. Bijvoorbeeld die groente die je haat of een verrotte banaan. Het schijnt te werken dus ik zou zeggen het is het proberen waard.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:51 ]


    Physics is awesome

    Junns schreef:
    (...)

    Doe een elastiekje om je pols. trek er aan elke keer als je aan hem denkt (cat)

    Maar serieus, als het een 'slettebak' is, is het maar beter dat je hem laat gaan. En zoals ik het nu zie, zie je hem als 'onbereikbare man', maar dat heb je nog niet geaccepteerd.


    Je hebt gelijk, volledig gelijk. Maar dat maakt het er nog niet makkelijker op. Toch heel erg bedankt. (flower)


    Bad decisions make good stories.

    Azulchica schreef:
    (...)

    Een onberijdbare liefde?:8 Ik neem aan dat je een typfout hebt gemaakt.

    Iedere keer als je aan hem denkt, denk daarna aan iets vies. Bijvoorbeeld die groente die je haat of een verrotte banaan. Het schijnt te werken dus ik zou zeggen het is het proberen waar.


    You've made me smile, gonna try. Thank you! ^^


    Bad decisions make good stories.

    MadameParis schreef:
    (...)

    Je hebt gelijk, volledig gelijk. Maar dat maakt het er nog niet makkelijker op. Toch heel erg bedankt. (flower)



    Ik weet het... Heel veel succes en sterkte ermee (K)


    #WWED - What Would Emma Do?