• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach naar ze en kijk dan even lachend naar Damon. Hij is bezig met een heen en weer kaats discussie. Ik kijk naar her meisje wat er bij staat. Een demon. Ondanks dat ik zelf nu mens ben merk ik het. Het voelt raar om mens te zijn. 'Aangenaam, volgens mij ken ik je nog niet. Ik ben Leslie Day, oude bekende van Damon,' zeg ik tegen het meisje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Hmm.. Mischien moet je dan maar iemand anders vinden om je mee te vermaken' Andwoorde ik simpelweg, waarom ging ze niet gewoon weg? of had ze daar nou echt aanleiding voor nodig. Ik richte me vervolgens op het gesprek tussen Lilly en Leslie.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    ''Lily Anderson,'' stelde ik me glimlachend voor. ''Ook een oude.. bekende van Damon,'' zei ik met een ietwat trieste zucht. Ik kon moeilijk zeggen dat ik een 'verloren liefde' van hem was, zoals die twee het noemde. Ik onderdrukte een grinnik.

    Lizz
    ''Nee, geen zin in,'' zei ik tegen Damon.
    ''Een oude bekende?'' herhaalde ik het meisje. ''Nee, een verloren liefde,'' grijnsde ik om Damon te plagen.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 11:57 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon

    'Mischien moet je toch maar gaan' Andwoorde ik deze keer kwaad,
    ik werd gek van haar, omdat ze dacht dat ze me kende alleen omdat ze toevallig wist dat Lilly een 'Verloren Liefde' van mij was zoals zij het had genoemt, maar verder wist ze niets dus ging het haar ook weinig aan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik kijk naar Lily, verkoren liefde? 'Ben jij degene die Damon verandert heeft?' vraag ik dan aan haar. Ik weet waar Damon door heen is gegaan. Eerst verandert worden en daarna achtergelaten worden. En ik irriteer me trouwens aan het andere meisje. Ze probeert Damon te fokken. Ik draai me naar haar toe en zeg dan, 'je zegt dan wel dat ze verloren liefdes van elkaar zijn... Maar het lijkt me nu meer dat jij Damon als je liefde wilt. Het lijkt wel alsof je zijn aandacht wilt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lizz
    Eindelijk, hij werd boos.
    ''Nee, ik sta hier wel lekker,'' zei ik tegen Damon, en lachte zachtjes om de vaststelling van het meisje.
    ''Nee, bedankt. Ik irriteer hem liever, liefde heb ik niet nodig. Nutteloze zooi is dat,'' zei ik.

    Lily
    Ik keek haar verbaasd aan. Dus Damon loopt het lekker rond te vertellen. Toen het andere meisje aankondigde dat ze hier bleef, zuchtte ik en pakte mijn tas. ''Ik ga maar weer eens,'' mompelde ik op een zachtere toon dan dat ik net sprak, en liep van hen weg.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 12:04 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    Lily loopt weg. Er zit haar iets dwars. Ik kijk naar Damon. 'Zeg me alsjeblieft dat zij,' en ik knik naar het meisje naast me, 'Net onze kamergenoot is.' zeg ik dan tegen hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    Fijn, ze bleef dus en Lilly ging weg. Aangezien er toch niemand buiten was drukte ik Lizz tegen de muur achter haar met mijn hand om haar nek, 'Ik zou toch maar weg gaan, je iriteerd me' Siste ik vervolgens.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 12:10 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik zie hoe Damon haar tegen de muur drukt bij haar keel. 'Damon,' zeg ik zuchted. 'Dat is het niet waard.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lizz
    Ik grijnsde en pakte zijn pols vast, die ik zo draaide dat als ik nog één beweging maakte dat ik zijn pols brak.
    ''Vergeet niet dat ik twee keer jouw leeftijd ben, lieverd,'' zei ik, en bij het koosnaampje droop de sarcasme er af.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Is Lizz de kamergenoot? D:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Lizz is niet zijn kamergenoot, Ellie. :'D Dat is Lily]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Owhh.. Sorry die vraag verkeerd opgevat van leslie.. ik dacht dat ze Lilly bedoelde}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik ga even eten, terug in 15 minuutjes ofzo :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day || Mens
    Ik kijk naar haar en heb zin om haar te wurgen. Maar ze breekt anders Damon zijn hand. 'Meid, je moet echt eens even kappen,' zeg ik dan. Ik begin boos te worden. 'Je bent zwaar irritant, en ook nog eens arrogant. En wat boeit het dat je al over de 300 jaar bent. Dan overtref je mij nog niet.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.