• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [oeps fail...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [TELEPATHIE XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Agh, ik ben altijd aardig' Andwoorde ik sarcastisch waarna ik de zak van mijn zwarte leren jasje haalde en die naar haar gooide.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Wooo 4-ling!}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Als Kate de kamer uit loopt moet ik lachen. 'Hoe komt het dat ze.... zo doet?' vraag ik met een lach. Ik loop richting Jake en druk een kus op zijn wang. 'Dat is niet klef toch?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Kate
    'Jullie zijn gewoon erg. Wat is je kamernummer Leslie?' Jake antwoord in haar plaats. 'Hm ok, ik ga kleren voor je halen en als ik terug kom wil ik geen geklef zien.' en ik draai me om en loop de deur uit.
    Ik loop de kamer in en kijk om me heen. Waar liggen Leslie haar kleren?' vraag ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Kate is Kate.' glimlach ik en druk Leslie neer op het bed 'En ik ga de tijd dat ze weg is goed benutten.' Ik druk kusjes over Leslie's gezicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij drukt me neer op zijn bed. En ik houd mijn handdoek goed om. Jake zegt dat hij de tijd dat Kate weg is goed gaat benutten. Hij drukt kusjes over mijn hele gezicht. Ik glimlach en kijk naar Jake. Ik heb nergens meer last van. Ik voel me alleen een beetje leeg. Ik druk dan mijn lippen in Jake zijn nek. Ik druk kusjes en dan zet ik een zuigzoen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kreun en zorg dat ik mijn lippen op de hare belanden. 'je pest me... alweer.' zucht ik zachtjes en ga met mijn hand door haar haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet glimlachen onder zijn lippen. 'Waarom noem je het pesten?' vraag ik dan tegen zijn lippen. 'Omdat je er van moet kreunen?' en ik zoen hem weer verder. Zijn hand gaat door mijn haar en ik vertrouw erop dat de handdoek goed blijft liggen aangezien ik zelf lig. Ik leg een hand tegen zijn borstkas en de andere in zijn nek en trek hem dichter naar me toe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Inderdaad.' glimlach ik en kus haar terug. 'Je bent een pestkopje, een schattig bloedmooi pestkopje.' lach ik kus op haar neus. 'Wat had ik nu gezegd over kleffen!' roept een stem en ik rol vlug van Leslie af. Kate kijkt ons hoofdschuddend aan. 'Hier heb je kleren.' glimlach ze naar Leslie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lily
    Ik ving het pakje sigaretten behendig op en pakte er eentje uit. De aansteker had ik zelf standaard bij me, dus ik stak de sigaret aan om vervolgens een trekje te nemen.
    Ik gooide het pakje terug. ''Bedankt,'' zei ik toen, en keek toen even rond.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    Hij drukt een kus op mijn neus, ik lach en wil net zeggen dat ik niet schattig ben en mijn neus heilig is als Kate terug komt. Ze geeft me kleren aan. 'Je kunt niets bewijzen!' zeg ik lachend. 'Je eigen ogen hebben je gewoon bedrogen.' ik kijk haar aan. 'Sn weet je waarom dat klopt? Omdat het rijmt.' ik sta op en loop richting de badkamer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    Ik ving het pakje en stopte het vervolgens terug waarna ik haar weer met een scheef gebogen hooft aankeek, god ze was nogsteeds even mooi. Dacht ik en kreeg direct spijt van de gedachte en probeerde me op iets anders te consentreren door naar de gesprekken luisteren die een paar mensen in de kantine voerden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Kate
    'Leslie, ik heb bewijs en dat staat in Jake's hals.' Ik zie Jake naar de plek waar de zuigplek staat grijpen en grijns. 'Ja je kan niets verbergen voor super Kate.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'