• Heyhey,
    Omdat het me geweldig lijkt om nieuwe mensen te leren kennen en helemaal dit te doen door middel van schrijven , ben ik opzoek naar iemand die wil mailen of zelfs schrijven.

    Ik ben Anne en 17 jaar, op dit moment woon ik nog thuis maar over een paar maanden ga ik op kamers en dus studeren in Amsterdam.
    Ik sport graag en ben bezig met voeding, humor is belangrijk , ik kijk game of thrones , maar net als de meeste meiden hou ik ook van drankjes , shoppen en andere leuke dingen doen.

    Ik wee niet of er überhaupt nog iemand is die dit zou willen doen, maar zo ja , laat dan vooral van je horen ;)


    Living The dream

    Oh, dat lijkt me zo leuk! Ik weet wel niet of je in een bepaalde leeftijdscategorie zoekt?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naoko schreef:
    Oh, dat lijkt me zo leuk! Ik weet wel niet of je in een bepaalde leeftijdscategorie zoekt?



    Zolang er geen generatiekloofje van 20 jaar tussen zit ben ik niet zo heel kieskeurig


    Living The dream

    Ik wil ook wel mailen/whatsappen/whatever - stuur me maar een pb'tje! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mij lijkt het wel leuk.(: Ik sport zelf als het kan elke dag (fitness) en doe ook aan basketbal (al heb ik dat een tijdje verwaarloosd nu), verder ben ik ook veel bezig met voeding (voor me lijn en andere dingen).(: Natuurlijk heb ik ook wel meer interesses, maar dat is voor later...als je wilt.8D


    You were born original, don't die as a copy.

    Mij lijkt het ook heel leuk, ik ben 17 en wil na mijn vwo in Amsterdam gaan studeren!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one