• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake kust me en ik weet dat dat precies is wat ik nodig heb. Kate komt er weer bij. Jake laat zich niet weghalen bij mij. De pijn is echt onverdraaglijk. Her valt me mee dat niemand anders buiten deze kamer mij hoort. Ik schreeuw weer en trek Jake naar me toe en druk mijn lippen weer op die van hem voor een wanhopige pijn smorende kus. En dan ineens is alles klaar en heb ik geen pijn meer en val ik uitgeput gelijk weg. In slaap? In duisternis? Ik heb geen idee.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Plots stopt het schreeuwen en sluit ze haar ogen. Ik zou in paniek geraakt zijn als ik niet haar ademhaling en hartslag hoorde. 'Het is voorbij, ze is in slaap gevallen. Kate mag ik wat thee?' 'Ik loop wel.' zegt ze en verdwijnt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik droom over helemaal niets. En ik weet dat het niet de duisternis is aangezien de duisternis me niets laat zien. En een droom voelt ook anders. Maar het kan ook liggen aan het feit dat ìk me anders voel. Ik voel me kwetsbaar. En dan open ik mijn ogen. 'Ik ben een mens,' zeg ik zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik knik zachtjes. 'En dat zal ook zo blijven want ik wil je niet weer zo'n pijn zien lijden.' zeg ik zachtjes en druk mijn lippen teder op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik ben in de war, het voelt heel anders. Raar. Dan voel ik Jake zijn lippen op die van mij en kus hem zacht terug. Ik ben verward.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [.... Blegg, ik heb echt zo'n geen zin nog om avond te eten]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik laat je wel even nadenken.' fluister ik en ga weer gewoon liggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    De wereld ziet er ineens weer heel anders uit. Ik lig naast Jake en staar naar het plafond. Ik voel me ineens zo kwetsbaar. Nu kan ik heel makkelijk dood. Dat is een van de eerste dingen waar ik aan denk. Niet dat ik dood wil, absoluut niet, maar nu moet ik juist oppassen. 'Ik ben een mens,' mompel ik dan weer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet eten, tot zooooo.

    En me niet teveel missen hè? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Inderdaad.' mompel ik 'Wil je dan graag weer terug veranderen? Al die pijn weer doorstaan?

    [zal het proberen xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik weet het niet,' antwoord ik. Ik kijk naar Jake. 'Jij bent demon, en ik mens. Je weet hoe demonen daar over denken...' ik sla mijn ogen neer. Ik wil demon zijn, ik voel me anders kwetsbaar. Maar die pijn te moeten verduren, en dat drie dagen. Ik zou het niet kunnen verdragen. Daarom zeg ik ook niet tegen Jake dat ik eigenlijk demon wil zijn. Ik wil bij Jake blijven voor de rest van mijn leven. Maar mijn leven kan nu dus heel kort duren... Als mens.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben er weer_O_]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Als ik je verlies, pleeg ik zelfmoord.' mompel ik serieus 'Mij maakt het niet uit of je ouder word want ik zal altijd evenveel van je houden. Mijn moeder & nichtje zullen allessinds niets tegen je hebben en de rest mag de pot op.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk naar Jake, hij meent zijn woorden. 'Ik kan het idee niet verdragen dat je jezelf iets aan zou doen,' zeg ik tegen hem. 'En er zijn mensen die om je geven. Die je nodig hebben.' ik kijk hem aan. 'En bedenk je eens in Jake... Ik word ouder. Ik zal de twintig bereiken, dat is nog niet zó erg. Maar dan de vijfentwintig. Ik ga er telkens ouders uit zien. De dertig. En ik loop nog steeds met jou. Dat zou raar zijn.' ik sluit mijn ogen. Een mens en een demon is gewoon geen goede combinatie wat dat betreft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Volfens mij moet er iemand van soort groep worden overgegooid :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.