• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Wees snel terug! ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aragog schreef:
    Lizz
    Ik grijnsde en pakte zijn pols vast, die ik zo draaide dat als ik nog één beweging maakte dat ik zijn pols brak.
    ''Vergeet niet dat ik twee keer jouw leeftijd ben, lieverd,'' zei ik, en bij het koosnaampje droop de sarcasme er af.


    Damon
    'Dat had ik al geraden, maar blijkbaar houd dat me niet tegen om het alsnog te proberen' Andwoorde ik en negeer de dingen die Leslie zegt en ik haar nogsteeds niet los laat, een gebroken pols kon me weinig schelen.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 12:18 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day || Mens
    Ik kijk naar haar en heb zin om haar te wurgen. Maar ze breekt anders Damon zijn hand. 'Meid, je moet echt eens even kappen,' zeg ik dan. Ik begin boos te worden. 'Je bent zwaar irritant, en ook nog eens arrogant. En wat boeit het dat je al over de 300 jaar bent. Dan overtref je mij nog niet.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Moet eten D: .. Tot zo}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik ben ook aan her eten ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lizz
    Ik haalde nonchalant mijn schouders op en toen ik mijn hand verder draaide klonk er een onaangenaam gekraak van Damon zijn hand vandaan waardoor ik was bevrijd uit zijn grip. Ik liep naar Leslie toe.
    ''Kom maar op, dan,'' grijnsde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    Ze breekt zijn hand ook echt. Zodra ze voor me staat bedenk ik me pas dat ik niet zo sterk meer ben. Omdat ik nu een mens ben. Verdomme. Ik kijk haar recht aan. 'Je bent gewoon een hypocriet persoon die anderen irriteert omdat je zelf niets met je leven doet, en weet je, dat soort mensen zijn niet gewenst. Vooral jij niet.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lizz
    ''Ach, ik had wat meer van je verwacht. Geloof me, die woorden doen me niks,'' glimlachte ik liefjes. Het was ook zo; het liet me koud.
    ''En hoe weet je dat ik niks met mijn leven doe?'' grijnsde ik uitdagend. ''Je kent alleen mijn naam, meer niet.''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    Ik lach haar recht in haar gezicht uit. 'Ik ken je naam niet eens,' zeg ik dan. 'En die hoef ik niet eens te weten. En als je wel wat met je leven zou doen waarom irriteer je andere dan voor plezier?' en ik trek een wenkbrauw op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lizz
    ''Dat ligt niet aan mij, maar aan de persoon,'' siste ik, en in een halve seconde had ik haar tegen de muur aan gedrukt. ''Lizz, aangenaam,'' glimlachte ik liefjes, en hield mijn hoofd een stukje schuiner. ''Je bent een mens,'' fronste ik, en dit keer was het mijn beurt om iemand uit te lachen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    Ze drukt me tegen de muur. Ze lacht me uit. 'Wauw, dingdong, je krijgt de prijs voor traag van herkenning zijn,' zeg ik tegen haar. 'En zo aangenaam vind ik je niet,' zeg ik dan. En maak me los uit haar greep.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lizz
    ''Ach, ik zou de moeite niet nemen om zulke dingen uit te vinden. Wist niet dat Damon met mensen omging, zo kwam hij anders niet op me over,'' zei ik, zogenaamd bedenkelijk.
    Ik duwde haar nog éen keer heel hard tegen de muur aan waardoor er kleine stukjes steen naar beneden brokkelden en zwaaide toen met een lieve glimlach. ''Tot ziens,'' zei ik nadrukkelijk, en liep toen weg.

    Lily
    Ik zat aan de rand van mijn bed, verzonken in mijn gedachten. Zou Damon me geloven, nadat ik hem had verteld over mijn gevlucht? Het was de waarheid, ik hoopte dat hij dat zou beseffen.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 12:48 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    Normaal als demon zou dat niet pijn doen. Maar als mens wel. Maar ik laat niets merken. 'Liever niet,' zeg ik haar achterna. 'Dom mens.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Wat een leuke eerste dag hier' Mompelde ik terwijl ik mijn pols bekeek, gelukkig was ze in iedergeval weg. 'Hoezo ben jij weer mens? Hoe komt dat?' Vraag ik vervolgens aan Leslie.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Die vraag had ik kunnen verwachten. 'ik weet het niet,' zeg ik zacht. 'Er zijn nogal wat dingen gebeurd vandaag...' en ik kijk naar beneden. Ik wrijf met mijn hand over mijn rug. Ik denk aan wat er allemaal gebeurd is vandaag. Het gebeuren met Ashley. Bradley die me een kans biedt om Jake te vergeten. Dat het toch goed komt tussen Jake en mij. De emotie's die me teveel werden waardoor ik instortte. Dat ik bijna dood ging omdat ik ineens niet meer ademen. En toen de helse pijn van verandering.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.