• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Damon

    'Hmm.. Ben je vanplan weer terug te veranderen of blijf je mens? Dat geeft me wel eindelijk de kans op een eerlijk gevecht zonder dat jij valsspeeld omdat je ouder bent'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik kijk glimlachend op. 'Je zou me dan nog steeds niet verslaan,' zeg ik. Ik geef een stomp tegen zijn schouder. En spring dan op zijn rug. 'Zelfs als ik mens ben kan je dat niet,' zeg ik lachend in zijn oor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Vind je nou echt dat ik niet sterk genoeg ben om een mens aan te kunnen?' Vraag ik haar uitdagend waarna ik haar probeer van mijn rug af te trekken, jammergenoeg probeerde ik dat met mijn verkeerde hand.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik moet lachen. 'Tot nu toe lijkt het wel zo ja,' zeg ik lachend. Ik klem mijn benen stevig om hem heen en mijn armen stevig om zijn nek/hals.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Dit is niet eerlijk weet je' Mompel ik waarna ik eerst haar voeten van me los maak en dan nog voordat ze die weer vast kan klemmen haar armen lostrek en haar over mijn hooft heen trek zodat ze voor me op de grond terecht komt, in iedergeval niet erg hard.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik beland als nog op de grond, 'Au,' mompel ik zacht. Hier ga ik gebruik van maken... Ik begin zacht te snikken. 'Dat deed pijn. Ik ben kwetsbaar nu ik mens ben.' jk kan acteren. Dus ik hoop dat Damon erin trapt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Hmm.. En blijkbaar nog steeds even slecht in acteren als 50 jaar geleden' Mompel ik grijnzend terwijl ik kijk hoe ze op de grond licht.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 13:24 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik grom zachtjes en sta op. Ik sla mijn armen over elkaar en kijk hem pruilend aan. 'Je zal het nog steeds niet van me winnen,' zeg ik dan. 'Nooit niet never.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Toch wel, want zoals jij net zij ben jij kwetsbaar en ik niet' Zeg ik grijnzend, 'Maargoed, jij word nu gewoon ouder dus? Gezellig dan word je later zo'n oud verschrompeld klein vrouwtje' Zeg ik lachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Volunteers for Lily/Lizz?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Ik heb Ryan? (mens)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Is goed. :3 Welke wil je? x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    Mijn glimlach verflauwt. 'Jij bent nu al oud,' zeg ik. Ik draai me om. Weg van hem. Je hebt niets aan een oud verschrompelt klein vrouwtje. Jake zal me verlaten. En ik weet niet hoe snel. Tenzij ik terug verander in een demon.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    _[Ryan is een schatje ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Hmm.. Volgens mij heb ik iets verkeerds gezecht.' Mompel ik waarna ik binnen een paar seconden voor haar sta, 'Loop nou niet weg'


    Don't be like the rest of them, darling