• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Sirens


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - - -


    - Blaise Wolf Hunter Frey
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Thomas Robbin Willson Souvenir


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Ray Taylor
    Ik schrok op van de deur die dichtviel. Ik stond op en rende naar de gang. Toen ik zag wie het was, grijnsde ik breed. 'Rose!' riep ik. 'Eindelijk iemand..' zei ik opgelucht en grijnsde naar haar. Ik schudde mijn pony uit mijn gezicht en vervloekte mijn beetje pluizige haar omdat de pony gewoon bleef zitten en ik nog steeds niet veel meer zag.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rosalyn 'Rose' Janice Agney
    ''Rose!'' hoorde ik plotseling, en vloekend keek ik op van mijn jas waarbij de knoop lastig deed. Mijn gezicht stond net op onweer, maar dat veranderde toen ik Ray zag staan.
    ''Ray!'' riep ik toen uit, lichtelijk verbaasd. ''Ik ben niet meer alleen!'' zei ik blij, alsof ik voor het eerst een snoepje in mijn handen had. Ik grinnikte zachtjes om zijn haar.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray Taylor
    Ik snelde naar haar toe. 'Dagenlang ben ik al aan het zoeken maar niemand die iets van zich laat horen. Ik ook niet, trouwens. Suzanna is ergens weg dat is het enige wat ik weet en ze kan me ook niks schelen eigenlijk.' Ik ben opgelucht dat Rose er is, ik ben hier niet alleen en dat is een verademing. 'Hoe gaat het met je?' vraag ik en wacht tot ze haar jas uit heeft gekregen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rosalyn 'Rose' Janice Agney
    ''Waardeloos rotding,'' vloekte ik binnensmonds en trok de jas open zodat de knoop er van af schoot. Ik hing het vervolgens rustig aan de kapstok en keek naar Ray.
    ''Nu? Beter dan hiervoor,'' mompelde ik. ''En met jou?''

    [Ik doe nog een paar reacties en dan ga ik slapen ;3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    'Een stuk beter dan net.' zeg ik, grijnzend on de knoop. 'Kom, zullen we naar de vergaderzaal? Ik weet niet wat we moeten doen maar dan kunnen we tenminste zitten.' Opgewekter dan net loop ik naar de vergaderzaal en houd de deur voor haar open.

    -Ik was ook van plan niet al te lang meer te blijven-


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ugh, jezus, zijn er nog wel 'normale' heksen of hunters zonder een relatie te hebben met de 'vijand'? --']
    Rosalyn 'Rose' Janice Agney
    Ik glimlachte en bedankte hem toen hij de deur voor me open hield.
    Ik liep de vergaderzaal binnen en plofte neer op één van de stoelen. Ik ging met mijn benen over de armleuning zitten en keek even rond.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ik!]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [ik!]

    [_O_]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [uh ja, wij :p]
    Ray
    Ik sluit de deur en pak twee bekers. 'Wat wil je drinken?' Even later zet ik het drinken voor haar neer en ga in de stoel naast haar zitten. Ik kijk even naar de tafel. 'Het lijkt eeuwen geleden dat we hier zaten, vergaderden en zo.' zeg ik terwijl ik haar aankijk.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rosalyn 'Rose' Janice Agney
    ''Doe maar wat,'' zei ik, en niet veel later kreeg ik een glas drinken voor mijn neus.
    ''Ja, vertel mij wat..'' zuchtte ik, terwijl ik wat frunnikte aan mijn shirtje. ''Het loopt verdomme helemaal uit de hand,'' mopperde ik, en nam een slok van mijn drinken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray
    'Altijd mensen die het in de war schoppen. Er zullen wel mensen gepakt zijn of zo, of op de vlucht. '
    Ik drink peinzend.
    'Rose.' zeg ik dan plotseling. 'Denk je dat ik excuses moet aanbieden tegen Suzanna over wat... Wat wij deden toen? Het was best flauw maar... Echt schuldgevoel heb ik niet. Ach wat maakt het ook uit het heeft niks te maken met het uit elkaar vallen van de groep.' ik zet mijn lege glas op tafel en leun wat achterover.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    Ik grinnikte zachtjes toen ik terugdacht aan dat geweldige moment.
    ''Nèh. Als je geen schuldgevoel hebt.. daarbij, zij is 'm waarschijnlijk ook gesmeerd, of zo,'' mompelde ik. Ik haalde lichtjes mijn schouders op.
    ''En het was het wel waard, om eerlijk te zijn,'' grijnsde ik lichtelijk, en ik dronk mijn glas leeg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray
    'Zeg dat wel.' zeg ik en lach even. Ik pak de glazen en breng die terug. Ik zucht en kijk een beetje doelloos rond. 'Waarom zijn er zoveel laffe mensen die gewoon wegrennen...' Ik ga op tafel zitten en schuur met mijn voeten over de grond. Ik denk na. Er was eigenlijk niks te doen, Hunters te verslaan met z'n 2e gaat niet makkelijk. Ik kijk naar Rose terwijl ik nog een klein beetje nadenk.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    Ik tuitte bedenkelijk mijn lippen.
    Ik hield niet van opgeven, maar met zijn tweeën tegen meerderen is praktisch onmogelijk. Ik besloot er voorlopig niet over na te denken, ik zie wel wat er op mijn pad komt. ''Hey- ik heb geen zin om aan deze onzin te denken. De laatste keer dat ik iets léúks heb gedaan was toen met Suzanna- te lang geleden dus,'' zei ik toen maar. ''Enige ideeën?''

    [Ik ga maar.. haha, tot morgen! xxxxxx]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray
    Ik lach. 'we kunnen Suzanna hierheen laten komen en het dan herhalen. Alhoewel ik denk dat ze ons een klap zou geven en weg zou gaan.' grinnik ik. Ik heb natuurlijk wel ideeën, maar ik durf dat gewoonweg niet te zeggen. Als ik zou falen, was er vriendschap tussen mij en Rose verbroken. En dat wil ik niet.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel