• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Sirens


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - - -


    - Blaise Wolf Hunter Frey
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Thomas Robbin Willson Souvenir


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    [ze hadden een hunter nodig en hebben er een aangemaakt maar hij is direct ook gestorven xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ohhh, ok]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hehehehe yesh, alhoewel.. nu is hij buiten bewustzijn, maar ik denk dat hij spoedig de dood zal vinden. ;a]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [niet te geloven dat ik dt allemaal gemist heb O.o]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ray
    Ik keek naar Rose' voeten en keek langzaam omhoog naar haar gezicht.
    Ik glimlachte en terwijl ik haar kuste, kietelde mijn haar over haar gezicht. Even prikte ik plagend in haar zij en ging toen weer naast haar liggen en sloot mijn ogen. Ik dacht na. Zou de hunter terugkomen? Hij durfde vast niet meer. Of zou hij dood zijn? Zou er nu een man doodbloedend op de grond liggen, een reusachtige ijsspegel in zijn schouder? Vast niet. Hij was al lang hulp gaan zoeken of zo.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    Ik giechelde zachtjes toen hij me in mijn zij prikte.
    Toen hij zijn ogen sloot bestudeerde ik zijn gezicht. Een kleine glimlachje sierde mijn lippen terwijl ik afwezig met een paar van zijn haarlokken speelde.
    Ik drukte een zacht kusje in zijn nek en ging toen weer goed liggen terwijl een tevreden, zachte zucht over mijn lippen rolde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alice Hale

    Blaise zuchtte diep maar ik bleef hem aankijken zonder mijn blik af te wenden. Als er dan toch niets was tussen hen; waarom deed hij dan zo omslachtig?
    Hij boog voorover en ik sloot mijn ogen, in de verwachting dat ik al snel zijn lippen op die van mij zou voelen. Maar in plaats daarvan kuste hij me kort op mijn wang. Als een stel vreemden.
    'Het spijt me, maar ik neem vandaag vrij Alice, ik moet even rust hebben.' nog voor ik kon reageren stapte hij de auto al uit, om me daarna een spijtige blik toe te werpen.
    De radartjes in mijn hoofd rolden op volle toer terwijl ik me bedacht wat ik allemaal mis had gedaan. Had ik iets gezegd, iets gedaan onbewust? Ik schudde mijn hoofd kort om de gedachten te verjagen. Piekeren om Blaise was iets waar ik nu echt geen zin in had.
    Ik startte de auto met een simpele handomdraai en reed in één lijn door naar het hoofdkwartier van de heksen.



    (is er een hunter die me wil vergezellen?)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Angel gaat zo op weg naar de winkels, je kan haar wel tegenkomen. Gezellig hahaha.

    Angelica Wolfe

    "Angel, drink jij je koffie op en ga maar lekker winkelen of zo. Kyle en ik gaan wel mannendingen doen, voetbal kijken op de tv, herrie schoppen en overal eten tussen proppen enzo." grijnst Blaise plagerig nadat Kyle verkondigt heeft dat hij verder gaat met de dozen. Ik lach zacht en zet de mok tegen mijn mond om er een klein slokje van te nemen.
    "Je doet maar wat je wilt, daarna mogen jullie het zelf opruimen." lach ik. "En zolang ik geen klachten van de buren of Kyle krijg ik vind ik alles best." Ik zet de mok op het aanrecht neer en pak Blaise bij zijn schouders vast om hem de keuken uit te duwen, wat voor mij nog een redelijke klus is.
    "Hup, hup, opschieten. Anders ga je ik je vertellen over de stof en de kleur rok die ik ga kopen. Misschien neem ik je wel mee op mijn urenlange zoektocht naar de perfecte rok." lach ik. Ik ben blij dat alles weer goed en luchtig tussen ons is, zoals het altijd al geweest is. Ik heb het altijd als een voorrecht beschouwt dat hij mij niet behandeld zoals de rest, misschien wel omdat ik een beetje bazig ben en de leiding altijd neem maar dat maakt mij weinig uit.


    Your make-up is terrible

    [stomme pc, ik verander bericht ff]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 19:51 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    LostMagic schreef:
    Ian Sadler
    Ik betaal het brood en pak de zak aan. 'Bedankt he Hannes.' lach ik en draai me om. 'Olive?' lach ik 'Wat doe jij hier? Jij lag toch te slapen?' Ik schud grinnikend mijn hoofd. 'Ik heb ontbijt.' lach ik vrolijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna
    Vanaf het moment dat ik Ian en de heksen samen zie, sla ik in paniek. De bange blikken van Rose en Ray doen daar niet veel goeds aan. 'Ik ben precies niet erg welkom.' Een zucht van opluchting rolt over mijn lippen als we samen, veilig, de voordeur binnen stappen. Als Ray iets zou gedaan hebben, zou ik Ian verdedigen, met alles wat ik heb of ken. Ik neem al half-vechtend een zak brood van Ian af en neem en hap van de sandwich die erin zit. Ik grijns breed.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    'Kan je niet wachten of zo?' vraag ik en rol met mijn ogen. Samen lopen we terug naar huis. Ik zet de zakken in de keuken en giet de koeken in een mandje zodat ik die op tafel kan zetten. 'Drink je koffie?' vraag ik Susanna en zet een fles melk en een fles fruitsap op tafel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    TheMarauders schreef:
    [stomme pc, ik verander bericht ff]

    [..? x')]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Susanna
    Ik lach. 'Nee, gister heb ik een half bord spaghetti gehad, jullie waren me voor geweest.' Mijn stem klinkt halfboos, met een ironische ondertoon. Ik eet mijn sandwich verder op en loop dan de trap op, om even later terug te komen met het fotoalbum. 'Ik denk dat we verder kunnen doen.' Ik neem er een foto uit en herhaal wat ik gisteravond heb gedaan.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [Oké, jullie hebben een dag voorbij laten gaan terwijl het bij de rest nog middag was?]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Your make-up is terrible