• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Sirens


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - - -


    - Blaise Wolf Hunter Frey
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Thomas Robbin Willson Souvenir


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Ray
    Ik grijnsde over de kaassliert. 'De volgende kaassliert haal ik er af.' lachte ik en nam nog een hap van mijn pizzastuk. Ik leunde wat naar achter. 'Lekkere pizza?' vraag ik dan en blijf haar aan kijken.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Susanna
    Ik slikte. 'Ik vind het echt jammer voor je. Als ik iets zou kunnen doe, dan-' Een brede grijns verscheen op mijn gezicht. 'Heb je nog andere foto's? Van vroeger? Ik ken een spreuk. Misschien werkt hij.' Ik legde mijn handen op een van de foto's en andemde diep in. Eén of andere Latijnse spreuk verliet mijn mond. Ik hoopte dat het zou werken. De bedoeling van de spreuk was om de gebeurtenis die zich voor en na het beeld hebben afgespeeld, en die een beetje belangrijk zijn voor de mensen die erop staan, terug te laten beleven. In je hoofd dan.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Rise
    Ik schoot in de lach en deed moeite om de salami er niet af te laten vallen. Ik was dol op pizza, echt, maar het opeten was een probleem voor me.
    ''Ja, die van jou ook?'' vroeg ik hem, terwijl mijn blik geconcentreerd stond terwijl ik bezig was met mijn tweede pizzastuk. En ja hoor, nog een kaassliert aan mijn kin.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray
    'Jahoor.' grijnsde ik. Terwijl ik nog een hap pizza nam keek ik hoe Rose vocht met haar pizza. Ik nam het laatste hapje van dit stukje.
    Toen zag ik de kaassliert. 'Hier met die kaas.' grijnsde ik en sprong van de tafel af. Ik deed alsof ik boosaardig lachte en liep naar Rose. Ik griste snel de sliert van haar kin. Snel stopte ik het ene uiteinde in mijn mond en begon hem tergend langzaam op te eten.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    Ik grinnikte door zijn enthousiasme en doordat ik half bezig was met mijn pizzapunt waar de helft van de bovenkant van af viel, had ik niet echt door dat Ray de kaassliert aan het opeten was en dus langzaam dichterbij kwam. Mijn wenkbrauwen hadden zich ondertussen in een geconcentreerde frons gekruld, en toen ik weer opkeek zag ik dat Ray halverwege de kaassliert was. Mijn mondhoeken krulden omhoog.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray
    'Ach kan die kleine Rose haar pizaatje niet opeten?' vraag ik lachend en bekijk hoe ze met de pizza knoeit. Ik heb nog steeds een kaassliert hangen, en het ziet er vast heel vaag uit. Rose heeft haar wenkbrauwen gefronst en toen ze weer op keek zag ze mij met de kaassliert en haar mondhoeken krulden omhoog. 'Wat was je van plan dan?' vraag ik uitdagend glimlachend en eet de kaassliert niet verder op. Ik merk dat het buiten nu helemaal donker is geworden en ik doe snel de kandelaar en de kaarsen die in de muur staan aan door een snel knipje van mijn vingers. Dan kijk ik weer naar Rose.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    ''Wat was je van plan dan?'' vroeg hij uitdagend terwijl de kaassliert nog steeds tussen ons in hing. Ik grinnikte en keek van de kaassliert weer terug naar Ray.
    ''Ik was nog niks van plan, hoor,'' zei ik onschuldig, en keek hem aan terwijl ik een paar keer met mijn lange wimpers knipperde. Dat met mijn pizza had ik al opgegeven, en het lag in de doos alsof een monster het had aangevallen, of zo. Helemaal uit elkaar gevallen. Ik at nog een stukje van de kaassliert en keek Ray grijnzend aan, wiens gezicht nu zo dichtbij was waardoor ik zijn warme adem tegen mijn gezicht kon voelen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray
    Ik kijk haar aan en kan spikkeltjes in haar ogen zien. Ik eet nog een heel klein stukje van de kaas en blijf haar aankijken. Ik kijk niet meer om naar mijn pizza, waar ik denk ik 2 stukjes van op heb en let ook niet op het slagveld in de doos van de salami pizza. Ergens in mij kolkt iets rond, een soort warme gloed waarvan ik denk dat Rose het zou merken. Buiten onweert het nog steeds, iets harder nu, wat door mij kwam.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ik zei het toch! Of Susanna dan. Zoenen! Zoenen! Zoenen!]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 15:12 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [''het slagveld in de doos van de salami pizza''
    Hahahah]
    Rose
    Nadat hij nog een stukje dichterbij was gekomen hoorde ik dat het buiten harder begon te onweren, en ik wist gewoon dat dat door Ray kwam.
    Naarmate hij dichterbij was gekomen klopte mijn hart wat sneller. Er was nog een klein stukje kaas over en misschien, een klein beetje onzeker, at ik dat laatste stukje op waardoor mijn lippen vlinderlicht op die van hem kwamen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Souvenir schreef:
    [Ik zei het toch! Of Susanna dan. Zoenen! Zoenen! Zoenen!]

    [haha, jij met je 'lebberen'. xd Oke ik ga nu even verder met mn speculaas (moet het nu in stukken gaan snijden en in de oven doen. Ik ben daar altijd heel goed in (A))


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    TheMarauders schreef:
    (...)
    [haha, jij met je 'lebberen'. xd Oke ik ga nu even verder met mn speculaas (moet het nu in stukken gaan snijden en in de oven doen. Ik ben daar altijd heel goed in (A))

    [Wat een timing, hahahaha! :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    [Wat een timing, hahahaha! :3]


    [Zeg dat wel]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    Susanna
    Ik slikte. 'Ik vind het echt jammer voor je. Als ik iets zou kunnen doe, dan-' Een brede grijns verscheen op mijn gezicht. 'Heb je nog andere foto's? Van vroeger? Ik ken een spreuk. Misschien werkt hij.' Ik legde mijn handen op een van de foto's en andemde diep in. Eén of andere Latijnse spreuk verliet mijn mond. Ik hoopte dat het zou werken. De bedoeling van de spreuk was om de gebeurtenis die zich voor en na het beeld hebben afgespeeld, en die een beetje belangrijk zijn voor de mensen die erop staan, terug te laten beleven. In je hoofd dan.


    Ian Sadler
    'Allemaal lachen' zegt de fotograaf en ik druk mijn lippen op de wang van Susanna. Als de foto gemaakt is haal ik ze glimlachend van haar wang af. 'Kom kom... allemaal weer naar de klas.' zegt de juffrouw van Susanna. Ik glimlach naar Susanna en zwaai. 'Tot straks.' schiet het door mijn hoofd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ray Taylor
    Ik voel mijn hard nog sneller te keer gaan als haar lippen heel zacht de mijne raken. Voorzichtig open ik mijn mond iets en sluit ze héél zacht en heel voorzichtig om haar bovenlip. Dan laat ik mijn mond weer vlinderlicht op de hare rusten. Mijn oogleden liggen licht over mijn ogen en ik voel me gelukkiger dan ik in tijden ben geweest. Voorzichtig streel ik met mijn linkerhand haar zachte haar.

    [Ja het was interessante timing (: Het kwam er -natuurlijk- uiteindelijk wel van, maar Ray is altijd héél voorzichtig als het om mensen gaat (;]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel