• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Sirens


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - - -


    - Blaise Wolf Hunter Frey
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Thomas Robbin Willson Souvenir


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Susanna | Heks.
    Ik glimlach. 'Natuurlijk!' Ik haal wat salami uit de koelkast en snij de in blokjes. Nadat ik de gesneden kaas, salami en sardientjes om een plateau heb geschikt, vul ik wat glazen met drank. Alcoholvrij, natuurlijk. Ik draag alles naar de zitkamer en steek wat kaarsjes aan. Eens terug in de keuken ga ik naast Ian zitten en neem een appel om die te snijden. 'Wat zou je gedaan hebben als je mij vandaag niet uit het Hoofdkwartier had gehaald. Ik bedoel in de toekomst dan.' Ik snij de appel.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    Ik denk even na. 'Je bedoelt als jij daar niet vast gezeten had? Ik denk dat ik nog even gebleven had maar op den deur toch opgestapt was.' zeg ik eerlijk en doe het fruit in een kom. Ik giet er nog wat fruitsap over en zet de kom in de frigo. 'Wil jij je douchen? Dan houd ik wel het eten in de gaten. Ik douch straks wel.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks.
    'Is goed.' Ik trek mijn schort uit en loop de trap op. Ik open een paar deuren en stap dan de badkamer binnen. Ik laat het water stromen een kleed me ondertussen uit. Als ik helemaal naakt voor de grote spiegel sta, vraag ik me af wat Ian in me ziet. Ik heb mezelf al altijd lelijk gevonden. Ik stap de douche in en blijf even staan, zalig. Ik sta al een tiental minutjes onder de douche wanner ik doorheb dat ik geen shampoo of douchegel heb. Zou ik naar beneden roepen? Maar dan ziet Ian me, als hij naar boven komt. Helemaal naakt.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    Ik herinner me plots dat er geen shampoo meer is en grijp een fles. Ik loop naar boven en klop op de badkamer deur. 'Olive? Ik ben er met de shampoo maar ik zal niet kijken.' zeg ik duw de deur zachtjes open en sluit mijn ogen. Ik zoek op de tast naar de douche en houd haar de fles voor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks.
    Ik begin te lachen als Ian de kamer komt binnengestrompeld. 'Olive? Ik ben er met de shampoo maar ik zal niet kijken.' Ik duw de douche deur een beetje open als hij me de fles wilt geven en een hele straal water spuit hem helemaal nat. Ik begin nog harder te lachen. 'Het spijt me.' Ik neem de fles shampoo aan en begin mijn haar te wassen. Als ik klaar ben duw ik de deur op. Op dat moment doet Ian zijn ogen open...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    Ik open mijn ogen en zie Susanna naakt staan. 'Je bent prachtig.' stamel ik als mijn blik even over haar naakte lichaam gaan. Dan begin ik te blozen en draai me snel om. 'Sorry? Ik zal niet meer kijken.' glimlach ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks.
    Ik schrik een beetje van zijn reactie en spring weer achteruit, de douche in. Ik steek mijn arm uit naar een handdoek en wikkel die om me heen. Ik ga voor Ian staan en fluister: 'Bedankt.' Ik geef hem een kus.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    'Is niets. Ik eh- ik ga even terug naar het eten kijken.' mompel ik en geef haar nog een kus. Dan loop ik de badkamer uit naar beneden. Ik roer nog wat in de spaghetti en haal die dan van het vuur. De saus is ook goed en dat giet ik bij het gehakt en roer nog even voor ik het ook van het vuur haal.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks
    Ik kleed me aan. Wanneer ik de trap afstrompel ga ik op mijn losse veter staan en rol de trap af. 'Niets gebeurd!', schreeuw ik en zie dat mijn schoen helemaal gescheurd is. Shit! 'Ian, welke schoenmaat hebben je zussen! Mijn baskets zijn om zeep!' Ik kom de keuken binnen op één blote voet en steek mijn kapote schoen omhoog. Ik doe ook de andere uit en gooi ze beide aan de kant. 'Kan ik met nog iets helpen?'


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    Ik lach 'We gaan morgen wel achter nieuwe.' glimlach ik 'En nee ik denk dat alles kla-' 'We zijn thuis!' hoor ik Katherina roepen. 'In de keuken.' zeg ik. 'Hmm wat ruikt het hier lekker.' zegt ze en komt de keuken ingelopen. 'Ik heb Elena opgehaald. Ze is even haar gaan omkleden ze is gevallen.' zucht Katherina en kijk dan nieuwsgierig naar Suzanna. 'En wie is dit?' vraagt ze me. 'Kate, dit is Suzanna. Ze blijft hier een tijdje.' zeg ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Kan Raymond -Tovenaar- naar iemand toe? Bijv met een van de meisjes waar hij ''ruzie'' mee had, een hele tijd terug?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Frey schreef:
    (...)
    (Blaise had gezegd tegen je dat hij even na moest denken, vandaag vrij nam en toen ging hij weg. Ondertussen was hij naar Angel gegaan, verontschuldigt, ruzie gemaakt over Kyle en vervolgens haar getroost omdat ze moest huilen. Nu helpt hij Kyle met dozen verslepen en zo, maar je kunt altijd nog naar haar huis gaan? Hahaha dat wordt gezelliee.)


    Na moest denken over wat? dan kan ik daarop reageren (: )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Susanna | Heks
    'Hallo, ik ben Susanna. Leuk je te ontmoeten.' ik schud haar hand en begin dan de borden klaar te maken. 'Jullie kunnen al naar de zitkamer, ik heb hapjes gemaakt. Iets kleins.' Ik zet nog het een en het ander klaar. Het moet eigenlijk best raar zijn voor haar dat ik hier nu woon, zo zonder toestemming ofzo. Maar ze lijkt het niet al te erg te vinden.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    Ik neem de borden uit Sassana's handen 'Dat doe ik wel. Ga jij maar al zitten.' glimlach ik en Katherina trekt sussana de keuken uit al grinnikend. Ik hoor haar tegen Susanna zeggen 'Het werd tijd dat Ian een vriendin kreeg, ik begon me zorgen te maken.' Ik kreun zachtjes. Serieus Kate?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frodo schreef:
    (...)

    Na moest denken over wat? dan kan ik daarop reageren (: )

    Dit was de allerlaatste post van Blaise naar Alice:
    Blaise Wolf Hunter.
    Wanneer ze niet terug antwoordde, keek ik even naar haar op en wilde vragen wat er aan de hand was, echter deed ik dit toch maar niet en zuchtte diep. Waarom waren vrouwen zo verdomde moeilijk? Ik denk dat ik maar naar huis ga en voor de rest van de dag ook vrij neem, net zoals Angel.
    Over Angel gesproken, eerst even nog een welgemeend, goede verontschuldiging richting haar maken. Dát en ik moest melden dat ik de rest van de dag vrij nam, ik had even wat tijd voor mezelf nodig en dat kon niet met deze sfeer.
    Ik drukte expres een kus op Alice haar wang en niet op haar mond, zodat ik niet nog verwarder zou raken en keek haar even zuchtend aan. "Het spijt me," Daar heb je die verdomde sorry weer, nog nooit had ik me zo vaak verontschuldigt. "maar ik neem vandaag vrij Alice, ik moet even rust hebben." Ik stapte uit na haar een spijtige blik te hebben toegeworpen en liep weer naar binnen om een andere auto te nemen, deze van de hunters, aangezien mijn eigen auto nog thuis stond.
    Wanneer ik in de auto zat, startte ik deze en rij richting Angel. Gelukkig was ik de route niet vergeten, anders had ik dat gezeik ook weer. Toen ik er, na heel hard gereden te hebben, was, stapte ik uit, deed deze op slot en liep naar de voordeur waar ik aanbelde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.