• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Sirens


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - - -


    - Blaise Wolf Hunter Frey
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Thomas Robbin Willson Souvenir


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Ian Sadler
    'Nee het is lief.' glimlach ik en veeg een lok haar uit haar gezicht. Plots heb ik door hoe dicht we nu wel staan en stap een stapje achteruit. 'Ehm- ik denk dat ik alles heb ingepakt.' zeg ik 'Als je iets nodig hebt, zeg je het maar.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks
    'Nee het is lief.' Hij veegt een lokje haar uit mijn gezicht en zet dan plots een stap achteruit. 'Ehm- ik denk dat ik alles heb ingepakt, als je iets nodig hebt, zeg je het maar.' Ik knik, het enige wat ik nu nodig heb is een bed en een kussen. Ik nestel me onder de dekens en val in slaap. Maar de dromen zijn niet erg positief. Eerst hoor ik een schot en zie ik iemand bewusteloos liggen, ik. Dan neemt Ian me mee en verdwijnt hij, om uiteindelijk een hunter te zijn die me dood. Ik schreeuw het uit als ik eindelijk wakker word, na deze nare droomzeker 5 keer opnieuw gedroomd te hebben. Dan komen de tranen naar boven, Oma.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    Ik ga in de zetel in de kamer zitten en kijk hoe Susanna slaapt. Ik glimlach zachtjes maar die verdwijnt als ze plots begint te schreeuwen en te huilen. Ik ren naar haar toe en kruip naast haar. Ik houd haar stevig vast. 'Alles komt goed Olive, het is maar een nachtmerrie.' fluister ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks
    Ik voel opeens twee handen om mijn armen, Ian. 'Alles komt goed Olive, het is maar een nachtmerrie.' Nu ben ik het zeker. Maar toch raak ik half in paniek en spreek de spreuk 'Cinis' uit, wat as betekend en zwart roet ontploft in zijn gezicht. Oh, fijn. 'Het- het spijt me.'


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    Ik lach even en veeg het as uit mijn gezicht. 'Had ik kunnen verwachten.' lach ik en kijk even verward naar Susanna... ik ken haar ergens van maar waar, ik bedoel nog van voor het huntershol.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks.
    Ik veeg heel voorzichtig de roet van zijn gezicht. Zijn ogen komen me bekend voor. Ik denk na. Vroeger, voor de heksendinges. School! Dat is het. 'Zeg, heb jij toevallig een litteken op je linkerenkel?' Ik ben bijna zeker dat het hij is.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    'Ja waarom?' vraag ik zachtjes en toon haar mijn enkel. 'Ik weet niet hoe het komt dat ik daar een litteken heb.' zeg ik en frons even nadenkend mijn wenkbrauwen. 'Susanna kan het dat ik je eerder heb gezien? Voor het huntershol bedoel ik.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks.
    'Absoluut.' Ik haal een klein zakmes uit mijn zak. Hoe het komt dat Naomi, of Angel, dat niet afgepakt heeft, ik heb geen idee. Ik leg het mesje boven zijn litteken en meet. Ja, het is mijn mes die dat lelijke ding heeft gemaakt. 'Ian!'

    [Jark, ik moet nu echt aan mijn neef denken. Phaha!]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    'Wat? Ehm vind je het erg dat mes van mijn been vandaan te halen?' lach ik zachtjes maar kijk haar dan weer serieus aan. 'Hoe wist je van mijn litteken??' vraag ik haar zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks.
    Ik haal het mes er snel van. 'Ian Sadler, criminele zandsmijter in de kleuterklas. Ben je op je hoofd gevallen ofzo?'


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [ben weg, kan pas na 9 uur vanavond reageren.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Blaise Wolf Hunter.
    “Oh, heerlijk bedachtzaam Blaise.” Grijnst ze, een lichte sarcastische ondertoon in haar stem waardoor ik grinnikte. Met een wenkbrauw opgetrokken reikt ze naar de mok, maar glimlacht en knik vervolgens. “Je hebt helemaal gelijk, dat is wel zo aardig denk ik.”
    “Natuurlijk,” grinnikte ik zacht. “Ik ben het, ik heb altijd gelijk.” Wauw Blaise, hoe bedoel je ego?
    Ze loopt naar de deur toe en steekt haar hoofd eruit. “Kyle! Kom je ook naar de keuken? Ik wil koffie.” Ik moet er een beetje om lachen, want wat doet zij dat lekker tactvol.
    Zachtjes hoor ik nog wat Kyle roept, maar frons dan. Wat moet ik kiezen? Het zal waarschijnlijk wel goed zijn Kyle te helpen met de dozen. Elkaar beter te leren kennen voordat ik hem over iets oordeel dat hij klaarblijkelijk niet is. Dat zal Angel vast en zeker ook waarderen. Ik grijnsde.
    Hierna kijkt ze me triomfantelijk aan en neemt de mok in mijn hand over, leunt vervolgens tegen het aanrecht en neemt de eerste slok. “Hm, lekker. Bedankt.”
    “Angel, drink jij je koffie op en ga maar lekker winkelen of zo. Kyle en ik gaan wel mannendingen doen, voetbal kijken op de tv, herrie schoppen en overal eten tussen proppen enzo.” Grijnsde ik plagerig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ian Sadler
    'Nee ik weet gewoon niets meer van voor ik hunter werd.' mompel ik en ga even door mijn haar. 'Dus we zaten samen op school?' vraag ik zachtjes en speel met de lokken van haar haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (wat is er gebeurd toen ik weg was en waar kan ik inspringen? (: )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    LostMagic schreef:
    Ian Sadler
    'Nee ik weet gewoon niets meer van voor ik hunter werd.' mompel ik en ga even door mijn haar. 'Dus we zaten samen op school?' vraag ik zachtjes en speel met de lokken van haar haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'