• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Sirens


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - - -


    - Blaise Wolf Hunter Frey
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Thomas Robbin Willson Souvenir


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Rose
    Ik zuchtte.
    ''Natúúrlijk niet. Het idee alleen al..''
    Een rilling kroop over mijn rug, en na de harde knal ging ik naast Ray zitten.
    ''Ik denk niet dat het nog veel zin heeft om op de rest te rekenen. Ik dacht dat het wel mee zou vallen, maar nu weet ik niet of het nog erger kan,'' mompelde ik, terwijl ik een haarlok om mijn vinger draaide. Dat was iets wat ik altijd deed als ik nadacht, het ging onbewust.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray
    'Nou het kan nog erger. Dat WIJ worden verraden. Als Suzanna of iemand anders dat doet vermoord ik diegene.' Even kijk ik naar Rose.
    'Ja, ik kan moorden.' Mijn hand gaat over mijn gezicht.
    'Jezus wat zeur ik nou... Ik zit te dreigen met moorden, wat ik nooit doe normaal gesproken.' Buiten wordt het donkerder, niet omdat ik het donkerder maak maar omdat het avond begint te worden.
    'En nu?' vraag ik aan Rose.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    Ik zuchtte en haalde zwakjes mijn scouders op.
    Ik liet mijn hoofd op mijn handen steunen, waarvan mijn ellebogen weer op zijn beurt op de tafel leunden.
    Met een lichte zucht keek ik een beetje voor me uit.
    ''Ik weet het niet- misschien moeten we het laten rusten. Voor vandaag, dan,'' opperde ik, en keek Ray weer aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [moet ik nog een mannelijke heks invullen anders? vind het zo zielig voor jullie xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hmm... voor mij hoeft het niet hoor (: Misschien als het echt heel erg dood begint te worden]

    Ray Taylor
    'Ja is goed.' Ik kijk even naar buiten. 'Zullen we hier eten?' vraag ik. Ik zou het kunnen laten ophouden met onweren maar daar heb ik geen zin in eigenlijk. Hier eten leek me wel zo fijn, en er was gelegenheid genoeg om eten te maken. Eten was er ook, dat wist ik. Dus het was makkelijk te doen. Alleen was het alleen nog het probleem of Rose het wilde. Daarom streek ik voor de zoveelste keer door mijn haar en keek haar afwachtend aan, met mijn andere hand op tafel.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 11:51 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [pff waarom is iedereen al naar school... :(]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [pff waarom is iedereen al naar school... :(]

    [ik moet 3 september... ):]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Maakt mij niks uit :3]
    Rose
    Ik knikte en stond op. ''Wat wil je eten?'' vroeg ik hem, terwijl ik ondertussen de kastjes doorzocht.
    ''Of pizza bestellen?'' vroeg ik. Hij kon het dan niet zien, maar dat ik grijnsde was te horen aan mijn stem.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    TheMarauders schreef:
    (...)
    [ik moet 3 september... ):]

    [Ik 4 ;a]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [3 september... ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ray Taylor
    Ik sta op en loop langzaam naar haar toe. Ik kijk in hetzelfde kastje als zij kijkt, alsof dat iets uit zou maken.
    'We kunnen pizza bestellen.' grijns ik terug en kijk haar aan. 'Want het eten hier is niet echt wat je zegt, lekker.' Ik pak een blik ingemaakte brocoli en gooi hem snel weer terug.

    [gatver, ingemaakte brocoli :S Oké daarom zei ik het ook :P O en ik moet 3 september alleen maar mn rooster ophalen, dinsdag alleen boeken en volgens mij dan pas woensdag echt xd]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [WTF !!! Ik heb maandag al les! van 9 tot 4]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik heb dinsdag alleen schoolfotograaf AAAAAAAAAHNEEEEEEE en daarna moet ik pas écht beginnen, haha.]
    Rose
    Ik trok een grimas bij het zien van de brocoli, en viste toen snel mijn mobieltje uit mijn zak. ''Wat voor pizza wil jij?'' vroeg ik, terwijl ik ondertussen het nummer intoetste. Ja, ik ken het uit me hoofd. Nou en? Ik was een.. pizzaliefhebber.
    Ik wachtte geduldig tot er werd opgenomen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 12:00 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray Taylor

    Ik stond dichtbij zodat ik de man aan de andere kant van de telefoon duidelijk kon horen. 'Een Mozzarella.' fluisterde ik naar Rose en glimlachte even. Ik bleef staan en luisterde mee. Eigenlijk had ik heel erg zin om flauw te gaan doen bij de pizzakoerier die het kwam brengen, door heel erg tovenaar achtig te gaan doen, maar dat moest ik nu maar niet gaan doen. Door mij moest hij al door dit weer op zijn brommer en dat vond ik al zielig genoeg. Maar ik ging het weer niet veranderen.

    [Omg arme jullie 0___0 wij hadden vorig jaar schoolfotograaf, maar er is nooit iets met die foto's gedaan. Als dat dit jaar ook zo is 0____0]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 12:08 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    ''Een mozzarella en een Salami alsjeblieft. Wat? Oh- ja.. Extra groot. Dankuwel,'' mompelde ik nadat ik het adres had gegeven, en hing op.
    Ik ging op de tafel zitten en grijnsde kort aangezien ik zag dat Ray iets van plan was.
    ''Waar denk je aan?''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''