• Ja, omdat mijn kamer net echt.. ehm.. netjes is, ga ik het zo maar eens allemaal opruimen. Ik wil mijn kamer echter ook al een hele tijd herinrichten, maar helaas mag verven van mijn ma niet --' Maar ik wil mijn muren echt heel graag veranderen/leuker maken. Ze zijn nu paars/lichtroze. Hebben jullie misschien nog ideeën om daar creatieve dingen mee te doen, zonder te verven? Bepaalde dingen ophangen ofzo? Of winkels/webwinkels voor mooie posters? En misschien nog mooie plaatjes van kamers om wat inspiratie op te doen? :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Misschien kan je behang kopen van een stad. Dat heeft mijn vriendin ook, en dat wil ik ook heel graag. Mijn vriendin heeft er eentje van NewYork. Je kan ze volgens mij bij de Ikea kopen:)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Oehh, ik neem even een abo op dit topic. Ik ga mijn hele kamer namelijk verbouwen.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    http://www.allposters.nl/

    die hebben hele coole posters ;)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'