• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Sirens


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - - -


    - Blaise Wolf Hunter Frey
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Thomas Robbin Willson Souvenir


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Susanna | Heks.
    'Het werd tijd dat Ian een vriendin kreeg, ik begon me zorgen te maken.' Ik schrik even als het zo luidop wordt uitgesproken en begin dan een beetje nerveus te glimlachen. 'Zo had ik er nog niet over nagedacht.', mompelde ik. Ik liep terug naar de keuken waar ik de drank uithaalde en op de tafel van de zitkamer zet. 'Bedankt dat ik hier een tijdje mag blijven.' Eigenlijk ben ik wel blij dat ik een huis en een bed heb. En natuurlijk ben ik blij dat ik Ian heb en dat zijn zussen we accepteren, helpt natuurlijk ook.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 9:22 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    -Dus er is echt niemand voor Raymond? Rose misschien? Of is die ergens druk mee bezig? Of een ander? Of Kyle -verder zijn er niet echt Tovenaars meer xd-


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ian Sadler
    Ik hoor Kate zeggen 'Het is niets, hoe kennen jij en Ian elkaar eigenlijk?' en besluit dat het tijd is om in te grijpen. Ik laat de spaghetti en de saus op een laag vuurtje staan zodat ze warm blijven en loop de living in. 'Elena we gaan aperitieven!' roep ik naar boven. 'Ik kom zo.' zegt ze en komt dan de trap afgerend. Ik ga naast Susanna zitten en pak een glas. 'Heb ik iets gemist?' vraag ik en doe alsof ik het gesprek niet gehoord heb.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [mijn topics O.o]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Susanna | Heks.
    'Het is niets, hoe kennen jij en Ian elkaar eigenlijk?' Kate's zachte stem klinkt door de kamer. Ik glimlach. 'Wel...', begin ik.
    'Heb ik iets gemist?', vraagt Ian met een gespeelde nonchalatie. 'Je zus vroeg zich af waar we elkaar ontmoet hebben. Na jou om het te vertellen', glimlach ik. Ik zit niet in over onze ontmoeting, des te meer om het leeftijdsverschil.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    'Ik heb haar leren kennen in het huntershol.' zeg ik gewoon en sla mijn arm om Susanna's schouders. Elena grijnst en ik rol met mijn ogen door haar blik. Elena zegt nu 'Susy is een heks.' tegen Kate. 'Susy?' mompel ik en kijk Susanna aan. 'Ze heeft je al een bijnaam gegeven.' fluister ik grinnikend tegen haar. Kate zegt een tijdje niets en kijkt naar ons en zucht. 'Ik zal me er bij neerleggen zeker. Ik heb niets tegen jouw Susanna maar ik ben gewoon dat Ian op ze jaagt.' ik krimp even ineen. 'Ehm over dat... ik heb ontslag genomen.' 'Je hebt wat!' zegt Kate en proest bijna haar drinken uit. 'Ik vind wel iets anders, don't worry. Ik blijf meebetalen.' lach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [kan Raymond niet naar Susanna bellen of zo? Ik bedoel zij is toch gekidnapt door hunters en nu pas weer vrij?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [oke ik vraag wel wat vaags.]

    Raymond || Tovenaar
    Verstrooid loop ik door het hoofdkwartier. Ik zucht en doe de kap van mijn mantel op en af, zonder hem aan te raken. Ik ga uiteindelijk maar zitten. Meteen sta ik weer op en loop naar mijn mobiel die op de vensterbank ligt. Ik toets het nummer van Susanna in. Ik had totaal geen idee wat er de laatste tijd was gebeurd en ik wist dat zij het wist.
    'Susanna? Met Raymond. Stoor ik of kan ik wat vragen?' Ik loop heen en weer en tik soms even de tafel aan, wachtend op antwoord.

    [even vraagje, is mijn idee dat er iets is tussen Ian en Susanna goed? Want anders heb ik al die tijd het verkeerd begrepen...]

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 21:33 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    TheMarauders schreef:
    [oke ik vraag wel wat vaags.]

    Raymond || Tovenaar
    Verstrooid loop ik door het hoofdkwartier. Ik zucht en doe de kap van mijn mantel op en af, zonder hem aan te raken. Ik ga uiteindelijk maar zitten. Meteen sta ik weer op en loop naar mijn mobiel die op de vensterbank ligt. Ik toets het nummer van Susanna in. Ik had totaal geen idee wat er de laatste tijd was gebeurd en ik wist dat zij het wist.
    'Susanna? Met Raymond. Stoor ik of kan ik wat vragen?' Ik loop heen en weer en tik soms even de tafel aan, wachtend op antwoord.

    [even vraagje, is mijn idee dat er iets is tussen Ian en Susanna goed? Want anders heb ik al die tijd het verkeerd begrepen...]


    (Nee, dat is juist.)

    Susanna | Heks
    Ik pruts mijn gsm uit mijn zak en neem op. 'Hallo? Susanna, kan ik wat-' De stem aan de andere kant van de lijn onderbreekt me meteen. 'Susanna? Met Raymond. Stoor ik of kan ik wat vragen?' Ray? Wat moet die gast van me?? 'Ray. Hoi. Zeg maar je stoort niet.' Ik maak een verontschuldig met mijn handen en loop dan richting gang. 'Ray? Wat moet je van me?', sis ik niet l te vriendelijk. Ik ben niet alles vergeten...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    Ik kijk vragend naar Susanna die de gang in loopt. Dat was... vreemd? Kate begint te vragen of ze me moet helpen met werk te zoeken. 'Zou je dat willen?' vraag ik haar glimlachend 'Ik ken je, ik omcirkel de jobs wel.' lacht ze.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik lijd aan vroege dementie. Susanna was toch degene die Raymond ging irriteren omdat zij op hem was (met nadruk op was)?]

    Raymond
    'Sorry hoor ik bel jou ook niet al te graag.' Ik weet dat dat bot klonk maar dat kon me niet schelen. Woorden van een tijd terug die ze naar me riep klonken nog na in mijn oren.
    'Wat is er in godsnaam aan de hand? Zou ik mogen weten waar je bent? Of is dat geheim? En zou ik mogen weten waarom ik ALLEEN in de vergaderzaal ben, dus met andere woorden: waar is iedereen?!' Ik sis ook zacht en laat een kaars aan en uit gaan, met een steeds hogere vlam door er alleen naar te kijken.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Susanna
    Ik zucht diep. 'Waarom doe je het dan? En weet ik veel. Ik ben veilig. Kan de rest jou iets schelen? Dacht het even niet. Dus alles is goed. Toch? Daaaag Ray.' Ik druk af en ga weer naast Ian zitten. 'Sorry, dat was even... Vervelend.' ik glimlach kleintjes. Het liefst wou ik niets meer te maken hebben met hekserijdingen...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    Ik glimlach en kijk haar bezorgt aan. 'Vertel het me anders straks maar als je wilt.' fluister ik in haar oor. 'Dus... waar blijft het eten?' vraagt Elena lachend. 'Jaja fretter, ik kom eraan.' grinnik ik en sta recht om de borden op te scheppen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Raymond
    Geirriteerd smeet ik mijn mobiel weg. ''De rest'' kon mij tien keer zoveel schelen als dat zij me scheelde. Ik had geen andere nummers en geen zin om weg te gaan en mensen te gaan zoeken. Ik liet me achterover in de stoel vallen en leunde met mijn hoofd over de rand. Even sloot ik mijn ogen. Wat nu.

    [En toen was Ray weer alleen :o]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rosalyn 'Rose' Janice Agney
    Een tikkeltje nors beende ik het hoofdkwartier in. Iedereen was verdomme plotseling van de aardbodem verdwenen en ik snapte er hélemaal niks meer van. Met een klap liet ik de deur dichtvallen en liep naar binnen terwijl ik ondertussen mijn jas openmaakte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''