• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Sirens


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - - -


    - Blaise Wolf Hunter Frey
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Thomas Robbin Willson Souvenir


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Susanna | Heks.
    'Helemaal niets meer?' Ik glimlach terwijl hij met mijn haar speelt. 'Jij zat een paar jaar hoger, maar je offerde je speeltijden aaltijd op om bij mij te zijn. We hadden zelfs trouwplannen!' Ik begin superhard te giechelen. Trouwplannen?! Ah, nu ik hem zo zie, snap ik het wel. Maar we schillen zowat 3 jaar.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    Ik glimlach en bloos lichtjes. Blozen is normaal niet iets dat ik doe maar dit keer wel. 'Dan was je vast al fantastisch in het kleuter.' glimlach ik en concentreer me weer op haar haar om mijn rode wangen weg te krijgen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks.
    Ik bloos ook. Heb ik dat nu echt gezegd? Ik slik en ga zitten op het bed. 'Ian, waar we nu ook proberen naartoe te gaan, ik denk dat we beter stoppen.' Ik weet het even niet meer. 'Ian, waar proberen we eigenlijk naartoe te gaan?' Ik slik.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    'Ik heb geen flauw idee' fluister ik zachtjes 'Misschien naar dit?' en ik druk zachtjes mijn lippen op de hare. Ze kan me wegduwen en vervloeken maar ik wil het gewoon eens proberen. Ik wil weten hoe het is om haar te kussen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks.
    'Ik heb geen flauw idee', fluistert hij zachtjes. Ik wil antwoorden maar hij is me voor. 'Misschien naar dit?' Hij drukt zachtjes zijn lippen tegen de mijne. Ik schrik even, maar beantwoordzijn kus dan. Ookal weet ik niet of het wel mag. Maar regels mogen nu even de boom in! 'Ian, dat was...', ik bloos en kijk recht in zijn ogen. '...fantastisch.' Ik druk mijn lippen weer op de zijne.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    Ik glimlach zachtjes tegen haar lippen aan en houd haar stevig vast. 'Ik wist het wel!' roept Elena plots lachend. Verschrikt duw ik Susanna wat van me af. 'Daarom stop je plots met Hunter zijn! Je bent verliefd op haar!' roept ze en begint te dansen. Ik kijk blozend naar het dekbed.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks.
    Ik slik en veer recht. Ik duw Elena ruw weg en ren de trap af. Terwijl ik de deur open smijt, struikel ik half. Maar ik ren door en blijf rennen. Elena, waarom moet zij nu opeens binnenkomen? Ik benin te huilen, ik mag Ian echt graag, maar het was onze eerste kus! Het was mijn allereerste kus! En die maak je liever onbetrapt af.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    'Was dat echt nodig?' zucht ik tegen Elena. 'Sorry, ik wist niet dat ze zo zou reageren.' zegt ze verontschuldigend. Ik spring recht en ren Suzanna achterna. Na een tijdje haal ik haar in, aangezien ze niet ver kan met haar been. Ik sla mijn armen om haar en draai haar om. 'Olive, sorry voor Elena... ze wilde gewoon mij irriteren.' zucht ik en veeg haar tranen weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frodo schreef:
    (wat is er gebeurd toen ik weg was en waar kan ik inspringen? (: )

    (Blaise had gezegd tegen je dat hij even na moest denken, vandaag vrij nam en toen ging hij weg. Ondertussen was hij naar Angel gegaan, verontschuldigt, ruzie gemaakt over Kyle en vervolgens haar getroost omdat ze moest huilen. Nu helpt hij Kyle met dozen verslepen en zo, maar je kunt altijd nog naar haar huis gaan? Hahaha dat wordt gezelliee.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Susanna | Heks.
    'Her spijt me.' Ik zucht en neem zijn hand vast. 'Ik dacht dat je je eerste kus onbetrapt mocht afmaken.' Ik glimlach. 'Zullen we het dan maar afmaken?' Ik ga op mijn tenen staan, want ik ben heel wat kleiner dan Ian en druk mijn lippen op de zijn. Midden op straat. Dat is nog eens een eerste kus.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    Ik houd haar vast en kus haar terug. Mijn ene hand ligt op haar onderrug en mijn andere ligt op haar wang. Ik tik zachtjes met mijn tong tegen haar onderlip en streel met mijn duim zachtjes haar wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks.
    Ik geniet van het moment en beantwoord zijn kus vol passie. Maar toch voelt dit niet helemaal oké. Ik weet niet wat er scheelt, maar langs de ene kant voelt het zo heerlijk en goed en langs de andere kant voelt het fout. Misschien omdat hij een hunter is? Ik weet het niet, maar twijfel niet en blijf hem kussen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    Ik glimlach als ik mijn lippen van de hare haal. 'Wacht even ik moet even iets doen.' zeg ik en haal mijn gsm uit. Ik bel naar Katherine, mijn collega hunter, en wacht tot ze opneemt. 'He, ik wil iets zeggen. Ik neem mijn ontslag. Dank je.' zeg ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [aragog? Was naar jouw personage]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Chérie Molyneux - Hunter
    ''Wát?!'' riep ik uit zodra ik mijn telefoon had opgenomen. Dit kon hij niet menen, toch? En waarom belde hij mij? Kon ik het weer heel fijn tegen de rest vertellen. Ik voelde woede opborrelen en drukte Ian weg, op zoek naar een andere hunter.

    [Wie wilt de andere hunter zijn? x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''