• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Sirens


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - - -


    - Blaise Wolf Hunter Frey
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Thomas Robbin Willson Souvenir


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Ian Sadler
    'Ze nam het goed op.' grinnik ik en wrijf even over mijn oor. Ik kijk Susanna aan. 'Sorry moest dit even doen.' zeg ik en haal mijn schouders op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | heks.
    'Ze nam het goed op', grinnikt hij. Ik glimlach. 'Ik hou van je Ian, echt waar.' Ik draai mijn hoofd een beetje schuin en kus hem. Deze keer met alles erop en eraan. Alhoewel, we staan nog steeds op straat. Ik verlies me helemaal in de kus.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    Ik til haar op zonder de kus te verbreken en glimlach tegen haar lippen aan. 'Zullen we teruggaan?' prevel ik tegen haar lippen aan. 'of wil je naar het park of zo?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks
    'Zolang je kleine irritante zusje maar niet binnenkomt is het goed als we weer naar huis gaan.' Ik voel me weer in het hunteershol, wanneer Ian me optilde om me van de trap te dragen. Ik denk dat Ian de leegte in me zal opvullen, voor een deeltje dan toch.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    Ik lach 'Is goed. Ik zal haar naar Sheila sturen, een vriendin van haar.' glimlach ik en draag haar terug naar huis. Ik leg Susanna weer op de zetel en roep Elena. 'Wil je naar Sheila of zo gaan?' vraag ik haar en ze knikt glimlachend. 'Oke. Ben tegen het eten weer thuis. Veel plezier samen.' glimlacht ze, zwaait naar Suzanna en loopt weg. 'Dat was simpel.' grinnik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks.
    'Redelijk.' Ik glimlach en ren dan de trap op. Ik versleur mijn bed en mijn kast, zet wat dingen op zijn plaats en ga dan uitgeteld op bed liggen. 'Ik had zin om dat te doen, en had het gepland. Totdat onze romantiek daartussen kwam.' Ik neem hem bij zijn kraag en kus hem weer.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 14:55 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    Ik glimlach en ga wat over haar heen hangen. Mijn handen staan naast haar hoofd en mijn benen staan aan elk een kant van haar heupen. Ik kus haar teder en probeer haar been niet aan te raken zodat ze geen pijn heeft.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ ik ben terug!
    wat kan ik doen??? Ik ben tovenaar btw ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ik heb geen flauw idee ik weet niet hoe dat hele coven ding werkt ... :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks.
    Wanneer we uitgekust zijn, gaat hij naast me liggen. 'Wat eten we vanavond?' Het is een normale vraag, en ik vermoed dat het antwoord: 'Ik heb geen idee.', zal zijn. Ik glimlach, wat maakt het uit. Maar stiekem hoop ik op spaghetti, zodat we de pasta kunnen opslurpen als in 'Lady en de vagebond.' Haha, dat zou pas grappig zijn! 'Ik ben blij dat we elkaar weer teruggevonden hebben. Ik meen het.'


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    'Jij mag kiezen, ik kook wel. Ehm- Kate & Elena zullen dan wel thuis zijn maar we kunnen anders ook gaan eten? Dan kook ik alleen voor hen.' stel ik voor. 'En ik ben ook blij dat ik je terug heb, ook al weet ik niets meer van vroeger.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks
    'Weet je echt helemaal niets meer?' Ik kan me dat eigenlijk niet echt inbeelden. 'Niets, niets, niets? Waauw, dat moet echt vervelend zijn.' Ik kijk hem met grote ogen aan. 'En, wat we eten, dat maakt me helemaal niet uit. Het is echt waar om het even!' Ik sta op en loop de trap af. Ik zoek naar de keuken. Ik rommel in een paar kasten en zeg dan: 'Vanavond eten we spaghetti alla wat we in huis hebben!' Ik zet een aantal dingen op tafel. 'Lijkt het je wat? Anders kunnen we ook naar de winkel.' Ik kijk op de klok. 'Als we ons haasten zou het nog net moeten lukken.'


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    'Oke is goed. Ik denk dat we alles hebben.' glimlach ik en haal het gehakt uit de frigo. Ik giet wat water in een pot en zet het op het vuur.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks.
    Ik zoek de pasta bij elkaar en gooi die in het water. Gehakt in de pan, een beetje dit en dat erbij, tomatensaus. Ik zoek de tabasco, doe de paprika en de wortels erbij en roer alles door elkaar. 'Dit mag even blijven staan.' Ik glimlach en schenk een glas cola in voor mezelf. 'Ook een beetje?' Zonderop het antwoordt te wachten, giet ik het andere glas vol en dus het in zijn hand. 'Op onze gezondheid.'


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    Ik lach 'Op onze gezondheid.' en tik met mijn glas tegen het hare. Ik drink wat en haal dan fruit uit de frigo. Ik pak een snijplank en een mes en begin het fruit fijn te snijden. 'Fruitsla voor dessert.' leg ik uit. 'Normaal maakt El het dessert maar aangezien ik haar weggestuurd heb moet ik het zelf doen.' grinnik ik. 'Wil jij een aperitief klaar maken? ze kunnen elk moment thuiskomen.' glimlach ik en druk zachtjes mijn lippen op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'