• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Sirens


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - - -


    - Blaise Wolf Hunter Frey
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Thomas Robbin Willson Souvenir


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Susanna | Heks.
    'Dankje, Ian. En dankje, Elena.' Mijn stem klinkt nog altijd niet heel erg zuiver. Ik ga zitten in de zetel en zak onderuit. 'Sinds wanner ben jij hunter?'


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    'Een paar jaar.' zeg ik en haal mijn schouders op. 'Maar ik ben het nooit eens geweest met het martelen ook al zei ik er niets over.' Ik zucht en schenk een kopje thee in voor Suzanna. 'Hier Olive.' glimlach ik. 'Ik dacht dat het Suzanna was?' zegt Elena. 'Olive is haar 2de naam.' antwoord ik 'Waar is Kate?' vraag ik haar. 'werken.' Ik knik en schenk nog 2 kopjes in. 'Zullen we straks je logeerkamer maken?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks.
    'Is goed, ik haal dan straks wel mijn koffertje op.' Ik draai een lokje haar om mijn vinger en neem een slok van mijn thee. Heerlijk. Ik sluit mijn ogen. Wat in hemelsnaam is er allemaal gebeurd vandaag? Mijn hoofd tolt ervan.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    'El, wil je je gerief uit de logeerkamer halen?' vraag ik haar glimlachend en Elena knikt en springt recht 'Ben zo terug!' roept ze en rent naar boven. 'Het kan hier soms hectisch aan toe gaan met haar en haar vriendinnen.' waarschuw ik Suzanna of voorrand.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna.
    'Ik ben net die periode uit, maak je maar geen zorgen.' Ik probeer te glimlachen, wat moeilijk gaat. 'Wat denk je ervan als we Elena even zouden gaan helpen? Of wil jij mijn koffer halen?' Ik haal een sleuteltje uit de voering van mijn trui. 'Het is de derde deur op het marktplein. De linkse. Trap op, vierde kamer, onder mijn bed. Alles zit in de kast.' Ik glimlach.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 14:22 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    'Oke, ben zo terug.' zeg ik en druk een kus op haar voorhoofd voor ik opsta. 'En succes met opruimen.' lach ik en loop naar de voordeur. Ik loop naar buiten naar het marktplein en volg haar aanwijzingen. Ik loop de kamer in, pak de koffer en doe de kast open. Ik steek haar kleren, boeken en andere spulletjes in. Als alles erin zit loop ik terug, sluit de deur en loop over straat terug naar mijn huis.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna.
    Ik ga de trap op, wat nog een beetje moeilijk gaat met mijn been. 'Hoi Elena, kan ik helpen?' Ik ga op het bed zitten en begin troep te claseren. Ik weet niet echt wat ik moet zeggen dus zwijg ik.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Elena Sadler
    'Oke, ik denk dat dit alles is.' glimlach ik en begin te verhuizen naar mijn kamer. Samen met Suzanna loop ik heen en weer tot haar kamer leeg is. 'Morgen kunnen we naar de winkel om hem in te richten.' glimlach ik. 'Lekker Ian's rekening plunderen.' lach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna
    'Lijkt me absoluut te gek!' Ik sleur een paar kleine prulletjes heen en weer en ga dan uitgeteld op mijn bed liggen. Mijn kussen ruikt naar, naar, naar Ian. 'Heeft Ian hier ooit geslapen?' Een vreemde vraag, maar het ruikt echt zo.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    'Ja ik heb daar nog geslapen.' lach ik 'Vroeger was dit mijn kamer toen mijn ouders nog bij ons woonden.' Ik zet haar koffer in de kamer en ga dan naast haar zitten. 'Denk je dat je het hier gaat redden?' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nou, nog een hunter die afgestreept kan worden denk ik.


    Your make-up is terrible

    [lol xd een overgelopen hunter xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks
    'Ik zou wel heel erg ondankbaar zijn als ik zou zeggen van niet.' Ik glimlach. 'Bedankt voor alles Ian, je hebt me zowat uit het huntershol gedragen. Letterlijk.' Ik begin te giechelen bij de gedachte hoe belachelijk het wel niet moet geweest zijn. Ik sta op en geef Ian een knuffel.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    Ik schrik even als ze me knuffelt maar sla dan mijn armen om haar heen en snuif zachtjes haar geur op. 'Waar heb ik dit aan te danken?' lach ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks.
    'Waar heb ik dit aan te danken?' lacht hij zachtjes. Ik weet nog net de reactie 'Aan je knapheid' binnen te houden en mompel dan: 'Aan mijn kinderlijke bindingstechniek.' Ik lach. Hij is 3 jaar ouder, Susanna, hij was een hunter en heeft waarschijnlijk al iemand. Beheers je!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28