• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Sirens


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - - -


    - Blaise Wolf Hunter Frey
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Thomas Robbin Willson Souvenir


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Ian Sadler
    Ik lik even van mijn citroen met mango ijsje en ga naast haar zitten. 'Gewoon.' zucht ik. 'Ik kan het niet over mijn hart krijgen je terug te brengen. Ik weet wat ze met heksen doen daar.' Ik knijp even gepijnigd mijn ogen dicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks.
    'Met mij hebben ze niets gedaan, behalve dat ding uit mijn been gehaald.'
    En jij bent lief en vriendelijk, wil ik er nog achter zeggen. Maar dat laat ik dan toch maar achterwege.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    'Ze gingen je eerst laten genezen, je ondervragen en dan misschien martelen.' mompel ik 'Maar die misschien wil ik niet riskeren. Waar moet je naar toe? Ik zal wel iets vinden als job later.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks.
    Ik slik. Zijn werk opgeven? Voor mij? Voor mìj?? Ik schrok me dood. 'Je gaat toch niet alles opgeven voor mij?' Ik likte een druppel van mijn ijsje. Hij meende dat toch niet? En dat hij wel een job vond? Ik vond hem gewoon eng. Op dit moment.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    'Ik geef niet alles op. Hunter zijn is niet mijn droomjob? Liever surfde ik of zo.' zeg ik en haal mijn schouders op. 'Plus zoals ik zei, als ik jouw daar terug breng is het net alsof ik Elena naar een beul breng.' Ik ril even bij die gedachte.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks.

    Ik snap niet waarom hij mij steeds bergelijkt met die Elena. En het surfen. En een beul? 'Surfen?', vraag ik vol ongeloof. Surfen, dat lijkt mij zo onmogelijk. Zo moeilijk en onbereikbaar. Maar ik zou het graag willen leren.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    Ik lach. 'Wat? Dat is leuk hoor. En sorry dat ik je met mijn zus vergelijk. Jullie hebben gewoon een paar dingen gemeen.' glimlach ik en eet het laatste van mijn ijsje. 'Zo, waar wil je naartoe? Moet iemand je ophalen of zo of moet ik je ergens naar toe brengen? Voor mij is het gelijk.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik weet niet meer wat haar achtergrond is. Hihi]

    Susanna | Heks.
    Ik glimlach. 'Ik denk niet dat ik voor het moment ergens naartoe kan.' Ik laat mijn schouders hangen. 'Ik sliep in het HuntersHol de vorige nacht.'


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    Ik aarzel even. 'Wil je bij mij thuis slapen? Dan kan je je ouders of zo bellen.' zeg ik 'En kan je direct mijn zus ontmoeten.' voeg ik er zachtjes lachend aan toe. Ik til haar weer op in mijn armen. 'Zo Olive wat wil je doen? Naar mijn huis of hier rondlopen?' vraag ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks
    'Ik kan naar mijn oma, maar heb daar geen zin in. Kan ik mee naar jouw huis?' Ik glimlach onzeker. 'Het lijkt me leuk om je familie te ontmoeten. Heel leuk zelfs.' Ik geniet ervan om in zijn armen te liggen. Is dat niet raar?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    Ik bijt even op mijn lip. Haar oma? Was haar achternaam niet Penn? Ik adem even diep in en loop met haar in mijn armen naar het huis van mij waar ik samen met Elena & Katherine woon. Mijn ouders wonen ergens anders. Ik steek de sleutel in het slot en duw de deur open. 'Ben thuis!' roep ik door het huis en loop met Suzanne in mijn armen naar de zetel waar ik haar voorzichtig neerleg. 'Olive, ik moet je iets zeggen. Ik denk dat je oma dood is.' fluister ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks.
    Wanneer hij me voorzichtig neerlegt fluistert hij dat hij een vermoeden heeft dat ze dood is. 'WAT?! Maar, maar dat kan niet. Echt niet!' Tranen lopen al over mijn wangen. Ik ben in paniek en begin te snikken.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    Ik trek haar in een knuffel en begin troostende woorden te fluisteren. Ik zie Elena verbaast naar ons kijken. 'Wil je even camillethee gaan zetten?' vraag ik haar en ze kijkt even nieuwsgierig naar Susanna en loop dan naar de keuken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks.
    Ik geef geen kik en laat me knuffelen. 'Wat nu Ian? Ik kan hier toch niet mijn hele leven blijven?', zeg ik tussen snikken door. Mijn wangen zijn plakkerig van de tranen. Ik verberg mijn gezicht in zijn trui.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    'Je mag hier blijven.' zeg ik 'We zien later nog wat we gaan doen.' Elena komt binnen met een pot thee en 4 kopjes. 'Olive, dit is mijn zusje Elena, Elena dit is Suzanna, ze is ehm- een heks.' Elena kijkt me verbaast aan en kijkt dan vriendelijk naar Suzanna. 'Ik vond altijd al dat hij moest stoppen met dat hunter gedoe.' Ik lach zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'