• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Sirens


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - - -


    - Blaise Wolf Hunter Frey
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Thomas Robbin Willson Souvenir


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    [Eenmaal, andermaal... Dan ga ik hem nu aanmaken :P]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Jake?]

    Susanna
    Ik knik bij alles wat hij zegt. Als hij stilligt, val ik in slaap. De beelden die we daarnet beken, spoken door mijn hoofd als donkere geesten. Ian's woorden vormen geen partij voor wat de mensheid mij in deze dromen aandoen. Na een heleboel enge beelden val ik endelijk in een normale, rustige slaap.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    Ik strijk wat door haar haren en kijk naar het plafond. Alles komt wel goed Ian. Het moet wel, het heeft jullie een heel stuk tegen gezeten maar na dat stuk komt alles altijd weer goed. Denk maar aan... Hans & Grietje, Assepoester. Ok ja dat zijn sprookjes maar het leven lijkt er soms ook op. 'Ik word gek.' mompel ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna
    Wanneer ik wakker word, is het buiten pikdonker. Ik voel hoe mijn wangen kleverig zijn van het huilen. Ik kruip heel voorzichtjes over Ian heen. Ik kan niet zien of hij slaapt of wakker is. Ik sluip de trap af en zie dat er geen licht meer brandt. Wel zie ik dat de hele berg afwas er nog staat. Ik zet de kraan voorzichtig aan en begin eraan. Na een halfuur ben ik klaar en zet ik alles nog wat op orde. Ik weet dat ik niet ga kunnen slapen, dus zoek ik een kaars en ga in de zetel zitten. Ik begin met ann en uit, maar al snel volgen grotere en grotere vlammen. Maar het gaat me al snel vervelen. Ik zet de televisie aan en val uiteindelijk weer in slaap.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    Ik word wakker door het geluid beneden en kijk even op mijn wekker. 8:03. Ik zie Susanna niet naast me liggen en spring mijn bed uit. Ik loop stil naar beneden om de anderen niet te wekken en zie waar het geluid vandaan komt. De televisie staat aan. Ik zet hem uit en glimlach als ik Susanna slapend in de zetel aantref. Ik pak een dekentje en stop haar voorzichtig in. Dan loop ik naar boven, douch me en kleed me vlug aan zodat ik naar de bakker kan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [als je naar de bakker gaat, kan je dan niet gaan vechten met Rose en Ray? of wil aragog dat niet? ]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 18:34 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [hij heeft ontslag genomen paar paginas geleden xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Me doesn't caaaaaare. x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Maar eh- hold on, sinds wanneer is het de volgende ochtend? --']


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [thaha doen jullie maar nog vorige dag maar ik kon niet reageren anders]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Oké je gaat gewoon naar de bakker :P Whatever, we gaan gewoon naar buiten. Goed, Michy? -if I can call you Michy]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 18:39 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [No, Mitchy. It's Mitchy. 8D]
    Rose
    Ik was al heel vroeg wakker geworden, dus zat nu in de woonkamer. Mijn maag rammelde en ik hoopte dat Ray snel wakker zou worden. Zo niet, dan ging ik zelf wel eten halen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Yup, i know. stomme T :o]

    Ray

    Ik kwam binnen. Ik had net even snel gedouched (de douche was nogal vergaan, maar ja, waar is toverkunst voor?) en zag dat Rose al wakker was. 'Heey.' glimlachte ik en grijnsde nog doordat mijn hart even opsprong. 'Zullen we eten gaan halen?' vroeg ik en keek naar buiten, waar het alleen nog een hard waaide. 'Brood of zo.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (Huh, wie heeft besloten dat het al de volgende dag is? Mag alleen Assassin dat niet doen?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    (Huh, wie heeft besloten dat het al de volgende dag is? Mag alleen Assassin dat niet doen?)


    [lostmagic maar anders kon die niet meer reageren volgens mij O.o en het was zo rond 11 uur in de avond of zo (het was al pikkedonker) en het staat nergens in de regels (volgens mij maar ik kan best scheel kijken)]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 18:49 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel