• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Sirens


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - - -


    - Blaise Wolf Hunter Frey
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Thomas Robbin Willson Souvenir


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Ian Sadler
    Ik pak mijn geld op en slenter op mijn gemak door de straten. Ik kom bij de bakker en het vertrouwde belletje meld mijn binnenkomst. De zoon van de bakker, Hannes - ja de Hannes uit de herinnering en mijn beste vriend- komt uit de keuken. 'He Hannes.' lach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rose
    ''Graag!'' grijnsde ik, en sprong op. Ik trok mijn jas aan die nu een knoop miste en drukte een zacht kusje op de lippen van Ray.
    Vervolgens pakte ik mijn tas waar mijn portemonnee in zat, en wachtte geduldig tot Ray klaar was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray
    Ik deed mijn jas aan en sloeg mijn arm om Rose' middel. Zo liepen we naar buiten en slenterden naar de bakker. Als we er zijn open ik langzaam de deur en laat Rose eerst. Ik voel iets raars hier, iets onheilspellends, maar ik laat het niet merken. Ik doe de deur dicht en kijk om.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    Ik glimlachte en voelde me geweldig toen we zo samen over de straat liepen.
    Uiteindelijk eindigden we bij de bakker, en ik bedankte hem toen hij de deur voor me open hield. Zodra ik naar binnen liep voelde ik me vreemd, maar schonk er geen aandacht aan en loop door naar de kassa.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ian Sadler
    'Hi, Ian wat mag het zijn?' vraagt Hannes me. 'Ehm, ik weet niet, ik zit met 3 meiden nu thuis, wat beveel je aan.' lach ik. Hij denkt na en begint allerlei dingen te pakken. '3? Ik dacht dat je 2 zussen had?' Ik grinnik 'Lang verhaal. Ken je Susanna nog? Ze zat blijkbaar bij ons op school.' Hij lacht 'Ja ik was jullie zoon.' Ik knik lachend.

    [moet ff weg]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ray
    Ik kijk Rose met geschrokken ogen aan.
    Dat is.... Het is die gast waar Susanna bij zit! Ik slikte.
    'Hij is een hunter, Susanna's hunter...' fluister ik in haar oor en druk haar dichter tegen me aan. Haar mocht niks overkomen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 18:59 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    Mijn mond zakte een stukje open en ik stopte mijn portemonnee weer in mijn tas. ''Eh- andere bakker, dan maar?'' fluisterde ik terug, terwijl ik zijn hand zachtjes pakte.
    Ik had geen zin in dit gedoe, mijn humeur was goed en dat hield ik liever zo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray
    'Dan komt hij in ieder geval achter ons aan.' zei ik ontzettend zacht, zodat hij het niet hoorde. Ik wist totaal niet wat ik nu moest doen, hoe ik Rose veilig kon houden voor hem. Ik wist dat hij Susanna niks deed, maar Rose en ik hebben nogal gemeen tegen haar gedaan en dat zou hij wel eens kunnen weten. Hoe, dat maakte niet uit. Ik slikte en ademde diep in. Even kneep ik mijn ogen dicht. 'We blijven.' stotterde ik uiteindelijk. 'Eh... Wat we anders moeten doen weet ik niet...'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    ''Samen zijn we sterker,'' zei ik gedempt. ''Misschien doet hij ons niet eens iets aan. Misschien-'' ik zuchtte en haalde lichtjes mijn schouders op.
    Veel konden we inderdaad niet doen, alleen maar hopen.
    Ik keek Ray even aan en glimlachte zwakjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [het wachten is op LostMagic. maar iik moet ook zo eten en ik weet niet of ik daarna weer achter de pc mag. Whatever ik ga gewoon. Mijn excuus: 'Laat me nou, ik kan dit vanaf maandag niet meer doen!']


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Susanna
    Ik word wakker, zonlicht schijnt in mijn gezicht. Ik kijk rond me en merk dat ik in de zetel in slaap gevallen ben. Ik sta recht en slenter de deur uit, richting bakker. Ik heb eigenlijk niet eens gekeken of er iemand op is. Maakt niet uit. Ik voel in mijn broekzak en merk dat ik geld bij heb. Dat is even geluk hebben. Ik grijns en stap de bakker binnen. Ik zie Ian staan, ik ben toch niet de eerste. Ook niet wat de Coven betreft. 'Hai', fluister ik als ik achter Ray and Rose sta.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    Ik betaal het brood en pak de zak aan. 'Bedankt he Hannes.' lach ik en draai me om. 'Olive?' lach ik 'Wat doe jij hier? Jij lag toch te slapen?' Ik schud grinnikend mijn hoofd. 'Ik heb ontbijt.' lach ik vrolijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rose
    Ik draaide me om en zag Susanna staan. Ik mompelde iets terug, wat op een begroeting neer moest komen. Onaardig doen leek me niet het slimste op dit moment. Ik liet Ray voorzichtig los en liep toen naar de kassa om om een brood en wat croissantjes te vragen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    TheMarauders schreef:
    (...)

    [lostmagic maar anders kon die niet meer reageren volgens mij O.o en het was zo rond 11 uur in de avond of zo (het was al pikkedonker) en het staat nergens in de regels (volgens mij maar ik kan best scheel kijken)]

    (Daar gaat het niet om, het gaat erom dat het Nikki haar RPG is en ikzelf zou het ook niet leuk vinden als ik op vakantie was en iemand zou het al voor de volgende dag bepalen. Just saying, though, maar wij zijn nog bij de vorige dag en het was nog middag.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ja sorry maar ik zat vast, ik heb er zo niet over gedacht]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'