• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Sirens


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - - -


    - Blaise Wolf Hunter Frey
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Thomas Robbin Willson Souvenir


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Ray

    Ik voel me vanbinnen weer tekeergaan. Ik sla voorzichtig mijn arm om haar heen en druk mijn lippen op de hare. Weer raken onze tongen verstrengeld, langzamer nu. Haar haar valt zacht langs haar hoofd en aait mijn wangen. Ik denk niet aan de bewusteloze hunter, ik denk niet aan mijn schouder.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    Mijn haar streek ik achter mijn oor, maar niet veel later zakte het weer langzaam naar beneden. Ik schonk er verder maar geen aandacht aan, en kuste Ray hartstochtelijk terug. De kus maakte voor dit ene moment alles goed. Er was net niks gebeurt, geen problemen van het verleden die bestonden, geen pijn, geen zorgen. Niks. Alleen Ray en ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    Na wat echt een van de mooiste momenten uit mijn leven was keek ik haar aan. 'Ben je niet moe?' vroeg ik. 'Je moet doodop zijn. Wil je niet slapen? Of in ieder geval liggen.' opperde ik. Het moest voor haar echt heel zwaar zijn geweest, dacht ik. Haar handen zagen nog rood van het bloed maar dat scheelde me niet.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    Ik schudde mijn hoofd.
    ''Nee, het gaat,'' zei ik. Ik was inderdaad uitgeput en mijn energie zou ik de komende dagen wel even kwijt zijn, maar op dit moment was ik gewoon liever bij Ray. Ik zag het niet zitten om alleen te zijn, dan ging ik me alleen maar rotter voelen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray
    'Ga anders hier liggen, gewoon liggen is toch best goed? Je moet wel moe zijn. Je hoeft niet te slapen, ik blijf bij je.' ik schuif wat op en klop op de bank. Ik kijk naar Rose. Ze wil niet gaan slapen volgens mij. Dat hoeft dan ook niet. Er zit een beetje bloed aan haar haar en op haar nek. Hier en daar heeft ze, net als ik, schrammen en krasjes.


    [ik doe nog even en dan stop ik. O en het is niet handig om nu te gaan slápen omdat er anders nog meer tijd weg gaat :3]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    Ik zuchtte even, maar gaf toen toe en ging naast hem liggen.
    ''Als het pijn doet moet je het zeggen,'' zei ik zachtjes, doelend op zijn schouder en gebrek aan ruimte.
    Ik liet mijn vingertoppen even over zijn kaaklijn glijden en glimlachte toen waterig.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray
    'Het doet geen zeer.' Haar lichaam is warm en het voelt vertrouwt aan. Ik laat mijn vingers met een haarlok spelen. Ze glimlacht waterig naar me. Ik kijk haar aan. Liefje, wat is er, ben je verdrietig?' vraag ik bezorgd en kijk haar in haar mooie ogen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    Ik zuchtte zachtjes. ''Het is gewoon- zo-''
    Zachtjes beet ik in mijn onderlip en zocht naar de juiste woorden.
    ''Plotseling. En jij met je schouder-''
    Ik sloeg mijn ogen neer. ''Het doet me pijn om je zo te zien,'' zei ik bijna onhoorbaar.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray
    'Oh, Rose...' Ik aai met mijn goede hand over haar arm en geef een kus op haar wang, in de richting van haar oor.
    'Het komt goed, ik weet dat het plotseling was, maar dat is nu over.' Op dezelfde plek druk ik mijn lippen nog een keer en sluit even mijn ogen. Haar bang of verdrietig zien deed meer pijn dan welk mes ook


    [wat zijn ze toch schattig ^^]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Jaaaaa aawh. <3]
    Rose
    Zijn kusjes kietelden en een klein glimlachje verscheen op mijn gezicht.
    Er waren nog zo veel dingen waar ik over piekerde als het om de Hunters ging, maar ik besloot mijn mond te houden en het er wat later over te hebben. Ik knikte slechts en nestelde me wat beter tegen Ray aan, om vervolgens een paar zachte kusjes op zijn lippen te drukken.
    Na een tijdje keek ik hem aan, diep in zijn groene ogen zodat ik elk detail kon zien. Elk spikkeltje. Ik glimlachte.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 11:00 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Uh, wat heb ik gemist haha.]


    Your make-up is terrible

    (Veel. Alleen dat moeten hun maar antwoorden want ik heb ook al lang niet meer gepost.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Susanna heeft Ian gekust, daar zijn Rose en Ray boos om geworden. Ze denken dat ze nog de enige.. 'normale' heksen zijn zeg maar, hahaha. Ze hebben pizza gegeten en zijn nu een koppeltje. ;w.
    Daarna gingen ze naar de bakker waar ze een 'gevecht' hebben gehad met een tijdelijke wegwerp-hunter, en nu is Ray verwond aan zijn schouder die Rose heeft verzorgd. En nu liggen ze op de bank. :'D
    Meer dan dit weet ik ook niet, trouwens.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Wauw, dat is veel lololol. Misschien ga ik het lezen als ik niets te doen heb.]


    Your make-up is terrible

    [Wegwerp hunter?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you