• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Sirens


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - - -


    - Blaise Wolf Hunter Frey
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Thomas Robbin Willson Souvenir


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    [We kunnen moeilijk wachten op de volgende dag tot ze terug is van vakantie.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Het gaat er gewoon om dat het irriterend is als er mensen nog bij de vorige dag zitten en als dat zonder je is besloten. We wachten ook gewoon bij Alcatraz op haar, dus wat maakt dit dan uit? Geduld is een schone zaak. (cat))


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ja maar sommige mensen vervelen zich. Ik heb 4 rolplaygames en het kan me niets schelen als het de volgende dag is zonder dat ik er iets van weet. Ik pik gewoon in en maak een paar topics op voorrand zodt ze verder kunnen zonder me.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [dus Ray en Rose moeten in die tijd dat zij op vakantie is (dus binnen 1 middag die niet om gaat iets hebben gekregen. Ahum... Ik was vijf weken weg dus had ik het me niet kunnen veroorloven dat te willen... Ik snap het wel, maar zelf zou ik het nooit vragen of zo... Maar wie maakt er dan nieuwe topics -als deze vol is?-.]

    Ray
    'Dag Susanna.' zeg ik kort. Ik loop met Rose mee en als we de broodjes hebben draaien we om. Ik blijf kijken naar Susanna en de andere jongen, die ik niet ken. Ik weet niet wat er gaat gebeuren, maar Susanna kan hem verteld hebben dat we heks en tovenaar zijn...

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 20:36 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [en toen? hoe gaat het 'vechtgedoe' door als er een paar offline zijn?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [We kunnen altijd nog een tijdelijke hunter maken, anders moeten we wachten ben ik bang.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Al online, hoop ik..]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [wil je dat ze vechten of zo????]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Dat was wel de bedoeling, maar ik kan ook een wegwerp hunter maken (: wat jij wil :)]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ehm jah ik denk niet dat Ian zomaar een geweer uit zijn zak gaat halen... in een bakkerij... xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [hoeft ook niet in de bakkerij maar ik maak wel een wegwerphunter. (:]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Lol *facepalm* daar praatten we net de hele tijd over.. :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Lol *facepalm* daar praatten we net de hele tijd over.. :'D]

    _O_
    jupp , ik ben bezig met het mensje.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [oke dit is hem geworden -de laptop flipte even, sorry dat het zo lang duurde-


    Naam: Dave McLone -Hunter
    Leeftijd: 27
    Karakter: Stil en kortaf. Haat heksen en tovenaars en zal alles doen om ze uit te schakelen. Hij is vreselijk arrogant.
    Uiterlijk:


    Extra: Hij valt op jongens

    -die extra was overbodig maar ik kon het niet laten…


    wil je reageren met Rose?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    Ik nam het brood aan en schonk Ray een glimlach. ''Gaan?'' vroeg ik hem terwijl ik mijn portemonnee weer in mijn tas stopte.
    Zonder op antwoord te wachten wandelde ik de bakker uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''