• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Sirens


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - - -


    - Blaise Wolf Hunter Frey
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Thomas Robbin Willson Souvenir


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    [1; Wat heb ik gemist? -Ik heb het niet echt bijgehouden-
    2; Kaien >> Soubi]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aragog schreef:
    Rose
    Ik nam het brood aan en schonk Ray een glimlach. ''Gaan?'' vroeg ik hem terwijl ik mijn portemonnee weer in mijn tas stopte.
    Zonder op antwoord te wachten wandelde ik de bakker uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray
    Ik liep achter haar aan de winkel uit. Gelukkig was ik weg van Susanna en hem. Al snel liep ik naast Rose en gaf haar een glimlach. Plotseling keek links, aan de kant waar Rose liep. Er kwam een man op ons af en ik VOELDE dat het een hunter was. 'Hunter.' fluisterde ik in Rose oor.

    Dave
    Ik snoof de lucht om me heen op. Een vertrouwde geur kwam naar binnen, de geur van de vijand. Ik kijk op en zie er twee lopen. tovenaar en heks. 'Hierblijven.' sis ik en ren op ze af. Ik heb een mes en een pistool. Met de een zwaai ik boosaardig, de ander richt ik op het meisje. Grijnzend zie ik hoe de jongen snel voor haar gaat staan. Ach, wat schattig.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    ''Wa-'' ik wou iets zeggen, maar kreeg de kans niet aangezien er iemand op ons afrende en een vuurwapen tevoorschijn haalde. Ray ging voor me staan.
    ''Ray, aan de kant-'' protesteerde ik. Ik wou niet dat hij gewond raakte omdat hij voor me sprong.
    Ik slikte even en probeerde me te vermannen. Ik keek naar de Hunter en schraapte mijn krachten bij elkaar.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray
    Waarom moest dit nu nou gebeuren? Waarom?
    De hunter keek ons gemeen aan. 'Wat leuk, hij beschermt het kleine meisje.'
    Ik siste zacht en ik bedacht een goede spreuk. Ik mompelde iets en stuurde vuur op hem af. Zijn mouw stond in brand.

    Dave
    Ik sloeg snel de vlam uit en keek terug naar de twee vijanden. 'Dat was mijn nieuwe jas!' Ik had hem gister gekocht, prachtige stof. Ik rende op hen af en stak met het mes, de jongen dook weg en daardoor miste ik. Ik stook nog vaker, maar hij ontweek constant. Ik wist dat er vijf kogels in mijn pistool zaten en meer had ik er niet. Vier was ook genoeg voor straks, ik mikte en schoot, maar de kogel werd tegengehouden doordat hij hem wegduwde met zijn hand, waar een soort onzichtbare barricade omheen zat.
    'Help me, Rose!' zei de tovenaar tegen de heks. Ik grijnsde en stak toe naar hem met het mes, weer miste ik. Even later stond mijn andere mouw in brand, die ik snel uitsloeg, mijn ogen niet afhoudend van de twee mensen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    Ik slaakte een kreetje en 'stuurde' een enorm harde windvlaag op de Hunter af waardoor hij achterover viel. Wat nu? Koortsachtig dacht ik na. Het weer was hiervoor al stormachtig, maar nu begon het te regenen. Dikke druppels vielen uit de hemel, en voor een momentje sloot ik mijn ogen. De vallende regendruppels om me heen stonden stil en zweefden nu in de lucht. Ik ademde rustig in- en uit om mezelf te kalmeren, om vervolgens de regendruppels in kleine, scherpe ijsscherven te veranderen. Als ik die nu op hem afstuurde zou hij doorboort worden, en dat was ook precies wat ik van plan was om te doen. Ik merkte dat mijn energie steeds minder werd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    `Dave
    Ik gilde toen er wat ijspegels in me kwamen. Een hoge, meisjesachtige gil, maar ja dat was ik gewend. Het deed echt pijn en ik siste tegen het meisje. 'Ik zal je...' Ik schoot nog een keer, maar miste. Nog drie kogels. De jongen stond weer dicht bij Rose. 'Doe haar niks.' riep hij en gooide nog meer wind naar me toe, om me heen begon bliksem in te slaan. Ik ontweek ze en piepte toen er een vlak naast me insloeg. Ik mikte met het mes op het meisje. De jongen sprong er voor, daarom raakte het mes niet haar maar de jongen in zijn schouder.

    Ray
    'Nee!' riep ik en sprong voor Rose. Ik voelde een stekende pijn in mijn rechterschouder en greep er naar. Ik voelde het mes in mijn vlees, dwars door mijn kleren heen. Ik kneep mijn ogen dicht van de pijn, maar opende die al snel. 'Je gaat er aan.' siste ik


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    ''Ray!'' gilde ik, en keek woest naar de Hunter. Hij ging er aan, inderdaad.
    Ik stuurde voor de tweede keer wind op hem af waardoor hij opnieuw op de grond viel. Ik ging bovenop hem zitten zodat hij niet weg kon komen en draaide zijn pols om zodat hij gedwongen de pistool losliet. Ik 'verzamelde' regen zodat ik nu één grote bol water had, en veranderde deze, zoals ik eerder had gedaan, in ijs. Het was gevaarlijk scherp, en met een woeste kreet zorgde ik er voor dat de scherf zijn schouder doorboorde. Ik liet hem voelen wat Ray voelde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dave
    Ik gilde hoog toen het ijs in mijn schouderboorde. Alles draaide voor mijn ogen en ik verloor het bewustzijn.

    [En dat was het einde van onze Dave :P]

    Ray
    'Rose.' bracht ik uit en rende naar haar toe, mijn hand bij mijn schouder. 'Hoofdkwartier...' steunde ik en trok haar mee naar het hoofdkwartier. Vlak voor de deur zakte ik op de grond. Ik trok mezelf nog half op het trapje, maar zakte er toen met mijn hoofd op. Ik was niet buiten bewustzijn, maar ik kon mezelf niet meer overeind krijgen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    Inmiddels stroomden de tranen over mijn wangen. Het feit dat er nu een Hunter lag te sterven, midden op straat, deed me niets.
    Toen Ray inzakte tilde ik hem met al mijn kracht onder zijn oksels op en bood hem mijn steun.
    Uiteindelijk belandden we in de woonkamer en ik legde hem neer op de bank. ''W-wacht hier,'' mompelde ik. Niet dat hij ergens heen kon, maar goed.
    Ik snelde naar de keuken en pakte een fles pure alcohol, een enorme voorraad aan watjes en doeken, en verband.
    Ik ging terug naar Ray en trok voorzichtig zijn shirt over zijn hoofd.
    Ik depte wat alcohol op een watje, en zonder enige waarschuwing maakte ik zijn wond schoon.
    Inmiddels lagen er tientallen bebloedde watjes en doeken op de grond, maar de steekwond was schoon en daar ging het om. Ik was nu geconcentreerd bezig met het verband terwijl er af en toe nog een traan over mijn wang rolde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray
    Ik sloot mijn ogen omdat de alcohol prikte en pijn deed. Terwijl ze bezig was met het verband, opende ik mijn ogen een heel klein beetje.
    'Rose?' zei ik zacht en grimaste even. 'Ben je in orde?' Ik zag haar betraande gezicht vaag, maar het werd steeds scherper. 'I love you...' fluisterde ik er zacht achteraan.


    [sorry dat het zo lang duurde, ik keek film...]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 23:15 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    ''Of ík in orde ben? Serieus?'' zei ik schor nadat ik het verband er om heen had gedaan. ''Hoe voel je je?'' zei ik toen, en glimlachte waterig. Ik pakte zijn hand vast. ''I love you too.''
    Mijn handen zaten onder het bloed, maar het kon me niks schelen. Ik was sowieso niet ijdel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Geeft niks :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray
    'Beter, bedankt. Zonder jou...' zei ik schor. Ik haalde nu iets rustiger adem, ik zag ook weer scherp. 'Dank je...' herhaal ik en voel aan m'n schouder, hij voelt een stuk beter. Ik heb de kracht om met een simpele spreuk de watjes op te ruimen. 'Ik ben blij dat jij er bent, Rose...' Mijn niet gewonde arm hef ik op en aai haar wang. Een glimlach staat op mijn gezicht.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    Ik glimlachte en legde mijn hand op die van hem.
    Boos was ik nooit zo snel. Geïrriteerd wel, maar écht furieus niet. Maar als men mensen pijn doet waar ik van hou, of het nou lichamelijk of emotioneel is, ben ik bereid tot alles, bleek dus.
    Ik boog voorover en drukte mijn lippen zachtjes op die van hem.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''