• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 15:31 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kan weer ademen. Maar de duisternis is er nog. Oké Les, je hebt een engel bij je die je heeft beschermd. Hoe ironisch, een engel voor een demon. Maar op dit moment heeft iets mijn leven gered. Misschien wel iemand. Ik moet het weten. Ik wil weg uit deze duisternis. Ik moet hier verdomme weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk even op maar Leslie's ogen zijn nog steeds gesloten. 'Open je ogen, Les.' fluister ik zachtjes en geef 2 kusjes op haar oogleden zodat ze weet waar haar ogen zitten. Ik pak haar hand vast. 'Ik beloof dat je me dan mag uitschelden zoveel je wil.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik voel iets. Twee hele zachte korte strelingen. Ik probeer er op te concentreren. Daar is iets. Dat is iets van mij. Ik voel nog iets. Ik weet niet wat. Het lijkt perfect te passen. Het voelt vertrouwd. Ik concentreer me nu daar op. Doe wat je daar ook mee doet normaal. Doe dat Les. En ik heb het gevoel dat ik iets doe. Ik concentreer me erop. Doe er iets mee Les.


    [Oke, even voor de duidelijkheid :Y) Ze kneep zacht in zijn hand]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ze knijpt zachtjes in mijn hand. Ik glimlach flauwtjes en kijk even naar haar hand. 'Dat was mijn hand, nu je ogen lieve schat.' fluister ik en kus weer haar oogleden. 'Je kan het Les.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kreun en kijk hem smekend aan. Zijn mond wind me op.

    Joshua Devine
    'Gaat het? Je ziet een beetje bleek.' vraag ik bezorgd en stop met vertellen.
    Ik wilde haar het dagboek tonen maar dat lijkt nu niet meer zo'n goed idee


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kreun en kijk hem smekend aan. Zijn mond wind me op.

    Joshua Devine
    'Gaat het? Je ziet een beetje bleek.' vraag ik bezorgd en stop met vertellen.
    Ik wilde haar het dagboek tonen maar dat lijkt nu niet meer zo'n goed idee

    Axton
    Ik grijnsde en drukte een spoor van kusjes naar beneden. Ik nam haar heupen vast, terwijl ik met mijn tong zacht tegen haar clitje tikte.

    Braxlin 'Rose'
    "Oh, ja, hoor. Ik heb waarschijnlijk gewoon wat suiker tekort." wuifde ik het weg en nam een chocoladereep uit mijn rugzak. "Zo, dat komt goed... Ver- vertel maar verder."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik steun en kreun als ik zijn tong voel. Ik bijt op mijn lip.

    Joshua Devine
    'Zeker? Ehm, dat dagboek ligt hier op deze kamer maar ik heb het nog niet ingekeken.' glimlach ik. 'Mag ik een stukje?' vraag ik doelend op haar chocoladereep.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik voel weer die twee zachte strelingen. Die was ik al weer bijna vergeten. Ik concentreer me daarop terwijl ik ook door blijf ademen. Daar zit iets, waar die twee strelingen waren. Ik probeer met alle macht het te laten doen wat het normaal ook doet. En ik voel dat het in zijn werking komt. En dan voel ik ineens alles weer. En ik open langzaam knipperend mijn ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Je bent er weer.' glimlach ik. Mijn wangen zijn nog steeds nat van de tranen en ik twijfel even. Zou ik haar hand loslaten? Ah ze geeft me al geslagen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Je bent er weer,' hoor ik dan. Ik kijk opzij, het is Jake. Hij glimlacht, maar ik zie de tranen op zijn wangen. Ik kijk om me heen. 'W-wat is er met me gebeurd?' vraag ik met een zachte hese stem. Ik merk dat hij mijn had beet heeft. Dat was het vertrouwde gevoel. Ik kijk er even naar. En dan verstrengel ik onze vingers. Ik kan me niet herinneren hoe ik hier terecht ben gekomen. Het laatste dat ik weet.. Vlak voordat ik niets meer kon. Met Jake in het bos.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Mijn rechterhand laat haar heup los en streelt tussen haar schaamlippen.
    Ik breng voorzichtig een vinger naar binnen en begin hem rustig op en neer te bewegen, terwijl mijn tong rondjes draait rond haar clitje.

    Braxlin 'Rose'
    "Oh, ja hoor." glimlach ik en breek er een klein stukje af. Dat houd ik voor mezelf de rest geef ik aan hem. Ik was sowieso van plan niet veel van de reep te eten. Ik at hem alleen omdat ik anders het risico liep flauw te vallen.
    "Waar denk je dat dat dagboek over zou gaan?" mijn nieuwsgierigheid won het van mijn angst.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    'Je begon te schreeuwen tegen me en je ging knock-out.' zeg ik zachtjes.
    Ik wrijf met mijn duim over de achterkant van haar hand. 'Het spijt me.' zeg ik en kijk naar de grond.

    Alexi
    Ik kreun harder 'Axton.' Ik lig met gesloten ogen te genieten. 'Je maakt me gek.' Ik beheers me een beetje ander zou ik mijn benen om zijn nek slaan zodat hij doorgaat;


    Joshua Devine
    'Ik hoop dat er instaat wat er daar gebeurt is en of dat meisje - want op de eerste pagina stond haar naam - echt gemarteld is geweest.' Ik bijt een stukje van het chocolade.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Wie wil er met Demon praten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik kijk naar hem. Ik heb hoofdpijn. Alsof mijn hoofd kan exploderen. Ik slik als hij zegt dat het hem spijt. 'K-kan je bij me komen liggen?' vraag ik dan. Ik bedoel dit niet als goedmaken. Ik weet niet of het nog goed kan komen tussen Jake en mij. Maar ik wil Jake bij me voelen. Omdat ik dat nu nodig heb.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik knik. 'Alles wat je wil.' fluister ik zachtjes en ga naast haar liggen. Na een twijfeling leg ik mijn armen om haar heupen en kan ze haar hoofd op mijn borstkast leggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'