• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 15:31 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    •@LostMagic: O. Oké. ^^ •


    The night is dark and full of terrors - but the fire burns them all away †

    Bradley

    Ik kijk hoe ze nogsteeds nadenkt en zuchtend een hand door haar haar haald, en ik bleef gewoon wachten. Mischien ging ze gewoon terug naar Jake om te weten waarom hij het heeft gedaan of iets dergelijks.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik kreun luid.
    "Oh my god, Alexi!" zei ik hees en ik leg onbewust mijn hand op haar hoofd, om haar aan te moedigen. Ze mocht nu niet stoppen.

    Braxlin 'Rose'
    "Nice en ja, inderdaad. Ik heb jou nu!" grinnik ik.
    "Ik ga even wat makkelijkers aandoen." glimlach ik en sta op. Ik was gewend op hakken te lopen, maar als ik gewoon rustig zat, deed ik liever wat anders aan. Ik rommelde wat in de kast en haalde er wat kleren uit.
    "Zo terug." glimlach ik, terwijl ik de badkamer binnen loop en me snel omkleed. Het topje was redelijk bloot, maar als ik het goed toeknoopte kon ik er zeker van zijn dat er niets uit zou vallen of zo. Ik liep weer de kamer binnen en ging op het bed zitten. Plots weer een beetje verlegen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {ik moet gaan D:}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik glimlach zachtjes en ging een beetje sneller op en neer met mijn mond.
    Ik raak zelf ook opgewonden door zijn kreunen en speel met mijn ene hand een beetje met mijn stijve tepels.

    Joshua Devine
    Als ze weer gaat zitten, kijk ik naar haar gezicht en dus niet naar haar topje om te kijken of dat je haar borsten kan zien zoals anderen zouden doen. Misschien is het omdat ik een engel ben of misschien ben ik gewoon zo opgevoed. Ik weet het niet, maar ik heb meer respect voor meisjes dan een gewone jongen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    En toen kreeg ik het warme gevoel en de tintelende golven van genot.
    "Ik ga komen." kreunde ik en omdat ik vermoedde dat ze mijn goedje niet zou willen slikken, bracht ik er gesmoord achterna: "stop." maar het was niet met volle overtuiging.

    Braxlin 'Rose'
    "Euhm..." zei ik een beetje ongemakkelijk. "Strenge school?" vroeg ik toen maar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik zucht, en kijk hem aan. 'Ik zou die afleiding wel willen. Maar ik weet niet of ik het kan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nooooooo ):]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik aarzel even maar doe dan gewoon door. Zou als ik al zei. Voor alles zal ooit de eerste keer moeten zijn dus zijn lading slikken ook. Ik slik zijn sperma met moeite door, lik dan zijn lid schoon en laat me dan naast hem vallen.

    Joshua Devine
    Ik schud mijn hoofd. 'Valt goed mee. Volgens mij zul je het hier nog meevallen vinden. Je kan 's avonds naar buiten slippen om te gaan fuiven zolang je maar 's morgens weer op school ben, er is een groot bos met een meer waar je in kan zwemmen, een geheimzinnige zolder, ...'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Jake kan wel bij ze komen :Y) anders heeft Les niets meer te doen]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ok xd waar zijn ze?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Bij het meer (: ze staan tegenover elkaar]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Misschien is ze bij het meer?' mompel ik zachtjes. Ik vermoord Ashley als het niet meer goed komt tussen ik & Leslie. Ik ren naar het meer en zie Leslie er met een jongen staan. 'Leslie.' zucht ik maar blijf staan. Ik heb geen idee wat ik moet doen voor het goed te maken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik hijgde zwaar en mijn borstkas pompte hevig op en neer.
    "God, Alexi. Zeker dat dat de eerste keer was?" ik keek haar met grote ogen aan en glimlach een tikkeltje trots. Mijn meid.

    Braxlin 'Rose'
    "Een geheimzinnige zolder? Geheimzinnig in de zin van... griezelig en eng?"
    Ik trok mijn knieën op en sloeg mijn armen erom heen, terwijl ik op antwoord wachtte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Leslie?' hoor ik ineens. Ik kijk weg van Bradley. 'Jake?' zeg ik dan. Tranen komen weer in mijn ogen. 'ga weg.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.