• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 15:31 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik bloos lichtjes. 'Ja eigenlijk wel.' glimlach ik lichtjes en verstop mijn wangen door een kussen op mijn hoofd te leggen.

    Joshua Devine
    'Ja echt raar. Er is een kamer helemaal op het einde met een bed erin. Zo'n stalen geval. Ik & Elena waren daar aan het rondneuzen en er vielen dingen om en dan vond ik een dagboek van een meisje. Er was ook een kamer naast met enkel een stoel in met leren riempjes. Het was net of er iemand daar gemarteld werd. Plots viel die stoel om en voelden we een aanwezigheid. Ik & Elena zetten het op een rennen. Maar ik heb het dagboek. Alleen nog niet gelezen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik bijt op mijn lip. 'Ik kan het uitleggen.' zeg ik maar dat klinkt zo afgezaagd. 'Oke ik kan het niet maar ik... ik ... het spijt me zo..' stamel ik en voel tranen opkomen. 'Ik heb het verpest he?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Je bent goed." glimlach ik en ga boven haar hangen.
    Het is nu mijn beur om haar te laten genieten. Mijn linkerhand lag op haar borst en streelde over haar tepel, terwijl mijn rechterhand terug tussen haar benen streelde. Ik draaide met mijn rong rond haar andere tepel en keek vanonder mijn wimpers naar haar op.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Braxlin 'Rose'
    Ik sper mijn ogen wijd open. Ik wou dat ik het niet gevraagd had.
    Ik kon helemaal niet tegen dat soort dingen.

    {ik moet gaan}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Er komt een traan op. En hij rolt over mijn wang naar mijn hals weg. Mijn ademhaling wordt een beetje trillerig. 'Ik heb het verpest hè?' vraagt hij. Ik kijk hem aan en draai me dan om en ren weg. Huilend. Ik ben bang dat ik anders toegeef aan Jake. Ik ren richting het bos.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 22:28 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kreun en kijk hem smekend aan. Zijn mond wind me op.

    Joshua Devine
    'Gaat het? Je ziet een beetje bleek.' vraag ik bezorgd en stop met vertellen.
    Ik wilde haar het dagboek tonen maar dat lijkt nu niet meer zo'n goed idee


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik weet dat ik de vorige keer dat ik haar niet achterna gegaan ben een fout had gemaakt en die fout wil ik niet opnieuw maken. Ik ren achter haar aan maar na een tijdje ben ik haar kwijt en laat ik me verslagen op de grond vallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Bye Femke ! ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik laat mezelf zakken op de grond. Ik huil. Ik huil heel erg en ik kan het niet stoppen. Mijn schouders schokken. En ik haat Ashley. Ik haat Jake. Maar ik haat vooral mezelf. Hoe heb ik kunnen geloven in Jake? Het zijn allemaal leugens geweest. Hij houdt van me en dat moet ik nooit vergeten? Nu wíl ik dat vergeten. Vanmiddag klonken ze zo echt, maar nu kan ik ze niet meer geloven. Dit is de tweede keer in mijn leven dat dit me gebeurd. Zo is mijn verleden begonnen. Zo ben ik demon geworden. Ik werd verliefd op Nick. Hij trok mijn aandacht. Ik werd verliefd, en heb mijn eigen leven opgegeven... Ik werd demon zodat ik altijd bij hem kon blijven. De pijn was gruwelijk. De pijn van verandering en eeuwige verdoemenis. Hij gebruikte me. Sloeg me. Alsof ik zijn speelgoed was. En daar kwam ik achter.. te laat. Ik schreeuw en begin te slaan tegen de bomen aan. Sorry bomen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik hoor een schreeuw en weet dat het Leslie is. Het doet me zo'n pijn dat ik de oorzaak ben van de tranen en het geschreeuw. Ik spring op en zie Leslie tegen de bomen aanslaan. Ik ren naar haar toe en trek haar in een knuffel. Z mag me slaan zoveel ze wil, ik heb het verdient maar ik wil niet dat ze haar handen breekt door op bomen te slaan. 'Het spijt me zo.' fluister ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik voel ineens armen om me heen, het is Jake. 'Het spijt me zo,' fluistert hij. En ik huil alleen maar meer. Ik sla tegen zijn borstkas aan. 'Ik ben gewoon zo dom geweest om je woorden te geloven,' zeg ik hem. En ik blijf door hameren op zijn borstkas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Jake Sadler
    Ik hoor een schreeuw en weet dat het Leslie is. Het doet me zo'n pijn dat ik de oorzaak ben van de tranen en het geschreeuw. Ik spring op en zie Leslie tegen de bomen aanslaan. Ik ren naar haar toe en trek haar in een knuffel. Z mag me slaan zoveel ze wil, ik heb het verdient maar ik wil niet dat ze haar handen breekt door op bomen te slaan. 'Het spijt me zo.' fluister ik zachtjes.


    [Het is ook mogelijk om je hand te breken als je bijvoorbeeld tegen iemands kaak slaat :Y)


    twilightfan]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik laat haar op mijn borstkast slaan ook al doet het pijn. 'Ik meende die woorden ook.' zucht ik en tranen lopen bij mij ook al naar beneden. 'Ik had Ashley moeten wegduwen en zeggen dat ze me met rust moet laten en dat heb ik gedaan maar wel veel te laat. Ik verviel een beetje in mijn oude gewoontes.' geef ik beschaamt toe maar blijf haar vasthouden. Ik bijt op mijn lip om de pijn in mijn borst te kunnen negeren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik stop met slaan maar maak me los uit zijn armen. Ik wil die voelen om me heen, maar het is te laat. Ik draai mijn rug naar hem toe. 'Jij bent niet de enige die vervalt in oude gewoontes,' zeg ik met een brok in mijn keel. Ik draai me om en kijk hem aan. 'Door verliefd te worden en dan gebroken te worden.' ik kijk hem aan en zie ook bij hem tranen lopen. 'Je hebt niet gezegd dat ze je met rust moest laten. Alleen gezegd "dat je het niet kan".' ik ben kwaad, verdrietig, gebroken. 'Ze heeft het me doodleuk laten zien. En ik weet niet wie ik het meeste haat. Ashley of jou, Jake.' ik veeg een traan weg bij mezelf. 'Maar volgens mij haat ik nog het meest mezelf.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik wist al dat ik slecht in de liefde was maar dit bewijst het nog eens. Ik bijt op mijn lip. 'Stel dat jouw eerste liefde zich aan je opdrong wat zou jij dan gedaan hebben?' vraag ik zachtjes. 'Ik weet dat ik jouw eerste liefde niet was. Jij was mijn eerste echte maar Ashley was mijn eerste flirt.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'