• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 15:31 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Als mijn eerste liefde zich aan me opdrong,' herhaal ik. 'Dan had ik hem persoonlijk afgemaakt. En aan de kant gezet omdat ik met jou was. En zelfs als ik niet met jou was had ik dat gedaan.' de tranen komen weer. 'Mijn eerste liefde heeft me misbruikt, mishandelt en mismaakt. Je weet mijn verleden niet Jake. De reden waarom ik nooit meer verliefd ben geworden.. Tot ik jou tegen kwam.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik maak het alleen maar erger en erger.' fluister ik en zak door mijn benen. Waarom begon ik daar nu weer over? Ashley heeft mijn leven toen gered maar dat maakt niet goed wat ik nu gedaan heb. 'Sla me maar, vermoord me, het kan me allemaal niet meer schelen.' zeg ik en tranen rollen over mijn wangen en knappen kapot op de grond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zakt door zijn benen. De tranen rollen over zijn wangen en ze laten hun sporen achter op zijn wangen en vallen op de grond. 'Ik zou jou nooit vermoorden,' zeg ik dan. Ik veeg mij tranen weg. 'Ik kan je niets eens bedriegen. Die jonge van zojuist. Die zei dat ik afleiding nodig had. Hij kuste me.' en ik kijk naar Jake. 'Maar ik ben er niet op ingegaan. En weet je waarom?' ik word boos. 'Omdat ik het verdomme voor mijn gevoel niet eens met een andere jongen kan zoenen. Laat staan meer. Terwijl ik weet wat jij met Ashley hebt gedaan.' ik hijg zachtjes. Dit is niet goed voor me. Ik voel me duizeliger worden. En dan lijk ik ineens knockout te gaan. Ik stort in en het wordt zwart voor mijn ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik zie haar als in slowmotion vallen en spring recht. Ik pak haar op. Ze is bewusteloos van al die emotie. Ik til haar op en draag haar terug naar school. Ik loop mijn kamer in maar zie dan een naakte Axton en Alexi waardoor ik snel de kamer weer uitvlucht. Leslie's kamer is ook geen optie. Ik loop naar een lege kamer en leg Leslie voorzichtig op een bed. Ik stop haar in, veeg mijn wangen droog en loop naar de badkamer voor een nat washandje waarmee voorhoofd een beetje kan deppen want hij gloeit. Ze mag me dan wel haten, ik kan haar niet alleen laten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Het is zwart voor mijn ogen. Ik voel niets, weet niets, zie niets. Waar ben ik? Ik word paniekerig. Ik wil weg van dat zwart. Ik kan me niet bewegen. Alsof het zwart verlammend is. Ik weet niet wat ik moet bewegen, ik voel niets.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Moet Jake haar mond op mond geven? CPR xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hahahah :') lol, van mij mag je :Y) zeg gewoon dat je haar niet meer ziet ademen ofzo? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Haar ogen zijn rood van het huilen maar toch ziet ze er prachtig uit. Ik strijk een haarlokje weg achter haar oor. Haar ademhaling begint te haperen en plots stopt ze met ademen. Ik kijk vol paniek om me heen. Wat moet ik doen? Ik denk na aan de EHBO dat ik gekregen heb. Ik knijp haar neus dicht en duw haar hoofd een beetje achteruit. Dan haal ik diep adem, plaats mijn lippen op de hare en blaas de lucht in haar. Dat doe ik nog een keer en dan zet ik de muis van mijn handen op haar borstkast en begin ik 30 keer te pompen. 'Blijf bij me, alsjeblief, blijf bij me.' zeg ik een beetje wanhopig.

    [Moet weg]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Net op het hoogtepunt :Y)

    Baaaiibaaiii ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik raak in paniek. En dan kan ik opeens helemaal niets meer. Ik voel een druk. Ik krijg geen adem meer.. Ik voel me lichter worden. Mezelf wegzweven. Kan ik dood? Als demon? Ik heb altijd gedacht dat de enige manier was door een bepaald soort pijl. Die hoeft je alleen maar aan te raken en je vergaat in stof. Ik zal verdwijnen. Ik kan niet naar de Hemel. En Hel.. Daar zat ik toch al. Tot ik Jake leerde kennen. Jake? Die naam zegt me iets. Ik voel me nog lichter worden. Jake.. Wie is Jake? Jake is de jongen waarop ik verliefd ben. De jongen die licht brengt in mijn duistere verleden. Die het beste in mezelf naar boven haalt. De jongen van wie ik houd. Ik moet weg uit deze duisternis.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik blijf haar mond op mond geven en tranen rollen alweer over mijn wangen maar nu voor een andere reden. 'Kom op Les, kom terug. Laat me hier niet alleen. Ik heb je nodig.' fluister ik en plaats mijn lippen weer op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    De druk wordt lichter op mijn borst. Kom ik tot mijn einde of kan ik zo weer ademen? Ik weet het niet. Het voelt alsof iets me in leven houdt. Ik moet weg uit deze duisternis. Ik moet naar. Jake. Jake. Jake. Concentreer je op Jake. Kom op Leslie. Concentreer je op ademen. Concentreer. Ik krijg het gevoel dat de druk lager wordt. Het lukt me niet. Ik wil schreeuwen, huilen, jammeren. Maar ik moet door gaan. Ademen. Adem in. Adem uit. Heel simpel Les. Adem in. Adem uit. Het lijkt te werken... Adem in. Adem uit. Adem in. Adem uit. Ik adem weer.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 9:25 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Goodmorning ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik glimlach zwakjes door mijn tranen heen als ze weer ademhaalt. 'Dank je.' prevel ik tegen de grond. Demonen hebben ook goden. Ik ga weer zitten in de stoel naast het bed en verberg mijn gezicht in het deken. Ik probeer mijn hartslag onder controle te krijgen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [goodmorning, no ni helemaal wakkr]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'