• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 15:31 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    • Elena Gracia Ramirez •
    Ik glimlach en duw de bril verder op mijn neus. "Bedankt en ik ben Elena." Ik steek mijn hand uit,"En succes met hetgeen wat je moet rechtzetten." Ik plof neer op mijn bureaustoel en draai een aantal rondjes terwijl ik weer dagdroom over van alles en nog wat.


    The night is dark and full of terrors - but the fire burns them all away †

    Leslie Day
    Ineens kust hij me zacht. 'Misschien helpt dat?' fluistert hij. Ik kijk naar hem op. Het was in iedergeval verrassend. 'Ik weet niet of ik Jake dat wel kan aandoen?' zeg ik zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bradley

    'Volgens mij heeft hij vandaag presies hetzelfde gedaan, en als hij haar al langer kent mischien ook nog wel vaker' Breng ik haar ter herinnering, het maakte me niet uit wat ze besloot.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik druk mijn lippen op de zijne om zijn kreunen te smoren en ga nog een beetje sneller. Ik weet niet of ik het goed doe maar ik wil hem gewoon laten genieten. Plots krijg ik een idee. Voor alles is een eerste keer. Ik laat me een beetje naar beneden zakken en neem zijn eikel voorzichtig in mijn mond.

    Joshua Devine
    'Ehm... De maandag & de dinsdag wel.' lach ik. 'Vandaag ben ik aan het spijbelen zoals je ziet.' Ik ga op mijn bed zitten. 'Ken je hier al iemand? Familie? Vrienden?' vraag ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Het zou een hele goede afleiding zijn. Een erg goede. 'Dat is waar...' zeg ik dan. Ik sla mijn ogen neer. 'Maar zeg dat alsjeblieft niet meer.' en ik kijk hem weer aan. Moet ik mezelf afleiden?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jade Sadler
    'Dank je.' mompel ik. Ik loop naar Leslie's kamer waar ik Ashley aantref. Ze lijkt in een opperbest humeur. 'Jakey!!!' lacht ze en wil me omhelsen maar ik duw haar weg. 'Waar is Leslie.' Ze grijnst. 'Ze is overstuur naar buiten gelopen. Ze kon niet tegen een filmpje.' Ik kijk haar met grote ogen aan. 'Je hebt ons gefilmd?' Ze knikt en ik geef haar een klap. 'Ik versta niet wat ik ooit in je gezien heb.' spuw ik haar toe en loop naar buiten;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Bradley

    Zo te zien was ze aan het nadenken en ik zette weer een stap achteruit, terwijl ik haar aankeek. Het maakte me niet uit wat ze besloot, bij beide beslissingen kon ik me me gemak bij neerleggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Mijn ogen schieten geschrokken open, maar ik was blij verrast. Haar zelfvertrouwen en het feit dat ze zo de leiding nam, maakte me nog geiler.
    Een schok ging door me heen als ze met haar tong tegen mijn eikel botst.

    Braxlin 'Rose'
    "Nope, helemaal alleen." antwoord ik glimlachend. Ik ga in kleermakerszit zitten en kijk hem glimlachend aan. Zoals vaak is mijn verlegenheid al snel een stuk terug getrokken. Alleen wel veel sneller dan normaal bij hem.
    "Ken jij hier al veel mensen?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Jake, ik beloof het je als je Bradley en Leslie betrapt ga ik je vermoorden}


    Don't be like the rest of them, darling

    [waarom ? ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Geen idee. XD }


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij heeft een stap achteruit gezet. Hij laat me nadenken. Ik kijk op naar hem. Mijn tranen zijn gestopt. Ik twijfel. Maar ik weet niet of ik het Jake aan kan doen. Ik zucht en haal een hand door mijn haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [|Painting: er valt me juist iets te binnen. Elena is Joshua's beste vriendin... Ze zijn samen naar de zolder gegaan waar het spookt en hebben een oud dagboek gevonden dat Joshua bij heeft.]

    Alexi
    Ik lik even aan zijn eikel en draai er rondjes rond voor ik zijn hele lid in zijn mond neem. Het is vooral gokken naar wat ik moet doen en hoe dat ik nu bezig ben.

    Joshua Devine
    Ik schud mijn hoofd. 'Enkel Elena, ze is mijn beste vriendin al zolang ik me het kan herinneren.' antwoord ik. 'En he? Je kent mij nu.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Gheheh, hoezo wil je biet dag Jake ze betrapt Ellie?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [@Elbrich :Is het niet de bedoeling dat Jake hen betrapt?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'