• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 15:31 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Painting schreef:
    • Timo is vrijwilliger. ^^ •


    [Sorry, niet meer nodig]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Devine
    Ik kijk naar haar kamernummer en knik dan lachend. Ik omhels haar kort. 'Ik ben een knuffel persoon.' lach ik verontschuldigend en pak haar koffer weer op. 'Laten we naar de kamer gaan.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik huil echt verschrikkelijk als ik ineens een stem hoor, 'Gaat het? Heeft het met hem te maken?' ik kijk op en zie Bradley. Hij zakt naast me door haar knieën. 'Ja,' zeg ik met een verstrikte stem. 'H-h-hij heeft..' maar ik kan mijn zin niet afmaken. Ik huil weer verder.


    Bradley

    De zin die zij niet afmaakte kon ik wel raden hoe ik hem moest afmaken, hij had gedaan waar zij bang voor was, stomme zak dat het was. 'Als je hier blijft huilen krijgen de mensen argwaan of gaan ze een leraar roepen, zal ik met je meegaan naar binnen ofzo?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik kreun zacht, als ze mijn oor kust. Ze draait de rollen om en geraak nog meer opgewonden. Ik hou ervan als ze de leiding neemt.

    Braxlin 'Rose'
    Ik bloos hevig als hij me knuffelt. "Uh... euhm... nice. Ja, laten we dat doen." stamelde ik en bloos nog heviger. Ik neem mijn andere koffer en volg hem, terwijl ik mezelf wat koelte probeer toe te wuiven.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    • Elena Gracia Ramirez •
    Ik loop de school binnen en huppel de trap op. In de gang zijn niet erg veel mensen, hier en daar een groepje of iemand die verdiept in een verschrikkelijk dik boek. Ik kijk dromerig voor me uit en klop dan op een willekeurige deur. Ik denk dat het de mijne is maar heb mijn bril niet op dus kan het kamernummer niet lezen.


    The night is dark and full of terrors - but the fire burns them all away †

    Leslie Day
    Ik luister naar hem en veeg dan mijn tranen verwoed weg, maar ze blijven komen. 'Ik wil wel naar binnen, maar ze is mijn kamergenoot,' zeg ik dan walgend. 'Ik kan niet naar mijn eigen kamer.'

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 20:55 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bradley

    'Dat worden vast een paar gezellige pjama feestjes' Mompel ik sarcastisch, 'Er zijn vast wel een paar lege kamers aangezien ik aanneem dat je liever niet met haar in een kamer wilt slapen of zijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    JokerBaby schreef:
    Axton
    Ik kreun zacht, als ze mijn oor kust. Ze draait de rollen om en geraak nog meer opgewonden. Ik hou ervan als ze de leiding neemt.

    Braxlin 'Rose'
    Ik bloos hevig als hij me knuffelt. "Uh... euhm... nice. Ja, laten we dat doen." stamelde ik en bloos nog heviger. Ik neem mijn andere koffer en volg hem, terwijl ik mezelf wat koelte probeer toe te wuiven.


    Alexi
    Ik kruip met mijn hand naar beneden maar laat hem dan plagend net boven zijn boxer liggen. Zo te voelen spant hij een beetje. Ik grinnik. Plagend wrijf ik even over zijn bult in zijn boxer en kus hem zachtjes.

    Joshua Devine
    Ik lach zachtjes als ze bloost en begeleid haar dan naar de kamer. 'Het is geen luxe en ik ben ook niet weer zo netjes maar ik hoop dat je je er een beetje thuis gaat voelen.' zeg ik met een glimlach. 'Je zit immers 10 maanden met mij opgescheept.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Painting schreef:
    • Elena Gracia Ramirez •
    Ik loop de school binnen en huppel de trap op. In de gang zijn niet erg veel mensen, hier en daar een groepje of iemand die verdiept in een verschrikkelijk dik boek. Ik kijk dromerig voor me uit en klop dan op een willekeurige deur. Ik denk dat het de mijne is maar heb mijn bril niet op dus kan het kamernummer niet lezen.


    Jake Sadler
    Ik doe de deur open als er geklopt word. 'Ehm hi?' mompel ik als er een meisje met hoogblonde haren voor mijn deur staat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    • Elena Gracia Ramirez •
    Ik schrik op uit mijn gedachten wanneer een jongen de deur opendoet. "O," zeg ik en draai me om,"verkeerde kamer." Met samengeknepen ogen kijk ik naar het nummer van de kamer ernaast. Het probleem is: ik moet dichtbij met mijn gezicht om de cijfers te ontcijferen.


    The night is dark and full of terrors - but the fire burns them all away †

    Axton
    "Zo gemeen." kreunde ik.
    Ik neem haar gezicht tussen mijn handen en zoen haar hevig terug.

    Braxlin 'Rose'
    "Vast wel. Ik heb thuis geluk dat ik de huishoudster heb of mijn kamer zou een vuilnisbelt zijn. Dus dat komt wel goed."
    Het ziet er niet naar uit dat hier nog iemand slaapt. 1 bed ziet er al beslapen uit. Ik gooi mijn koffer op het bed naast het zijne en laat me opgelucht op de matras ploffen.
    "Oef." zuchtte ik opgelucht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    Ik lach zachtjes als ze het kamernummer niet kan lezen.
    'Draag je een bril normaal misschien?' vraag ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Klopt het dat ik geen zin in haar heb als ik de neiging heb om haar ogen uit te krabben?' zeg ik tegen hem. Ik snik nog steeds af en toe en sta dan op. Ik haal mijn tranen weg en dwing mezelf om te stoppen met snikken. 'Ik.. Laat me maar gaan. Ik loop wel alleen ergens heen. Je wilt niet met mij opgescheept zitten.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    • Elena Gracia Ramirez •
    Ik knik als de jongen met me praat. "Ja, maar hij is zoekgeraakt op mijn kamer. Die ik niet meer terugvind." Ik kijk de jongen aan en bijt op mijn lip. "Het spijt me, maar kun je me helpen?" Ik neem een briefje uit de zak van mijn rok en geef het hem.


    The night is dark and full of terrors - but the fire burns them all away †

    Alexi
    'he, jij hebt een slechte invloed op me.' grinnik ik als hij 'Zo gemeen.' kreunt. Dan begint hij me hevig te zoenen waardoor hij me de adem beneemt. Nu ga ik even in zijn boxer en laat mijn hand daar gewoon liggen.

    Joshua Devine
    'Zit het lekker?' en ik zet haar koffer naast haar bed. Ik ga op mijn bed zitten. 'Moet ik helpen uitpakken of blijven zitten?' grinnik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'