• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - MissLahotie
    -
    -

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D| - MissLahotie

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 13:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Christina River Knight
    een beetje verveeld leg ik mijn spullen op de juiste plaats. Ik hield niet zo van rommel en alles moest overzichtelijk zijn. Ik zucht als ik mijn andere koffer zie staan. Ik wasweer eens te laat. Voor mijn gevoel dan, ik wou altijd graag als eerste ergens zijn. Ik loop naarbuiten met een flesje drinken in mijn hand. Ik begin te glimlachen als ik Louis met een zak chipszie lopen en schu mijn hoofd. "Is slecht voor je Lou." Zeg ik als ik voor hem sta.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Louis William Tomlinson
    ik steek mijn tong uit naar Christina als ze me wijst op het feit dat ships slecht voor je is. 'Ik kan het hebben.' grijns ik en ik wrijf even met mijn hand over mijn plate buik. 'En zolang ik niet zo erg word als Niall is er niets aan de hand.' grinnik ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Christina River Knight
    Ik schud lachend mijn hoofd. "Lou, het klinkt b ijna alsof je Niall dik vindt." Zeg ik en trek de zak chip uit zijn handen. "Ik overleef ook zonder." Zeg ik rustig. Het waswaar. Mijn moeder haalde dat soort ingen niet in huis. De eerste keer dat ik chips at wasbij Louis thuis. Mijn familie bestond uit gezondheids freaks. "Was die zak nog dicht toen je eraan begon?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Louis William Tomlinson
    ik trek een pruilip als ze de zak uit mijn handen trekt. 'Ja.' piep ik en ik trek de zak weer uit haar handen. 'En nee, Niall is niet dik. Hij eet alleen voor heel One Direction.' grinnik ik en snel neem ik nog wat ships. Ik wist dat Christina nooit ships at en ik vroeg me af hoe ze dat zo vol kon houden. Ik zou echt niet zonder kunnen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Christina River Knight
    Ik zucht als hij dezak weer terug neemt. "Niall eet niet veel, ik eet hetzelfde aangroente and stuff." Zeg ik. Ik kijk naar de zak, Louis had zeker al de helft opgegeten. "Weet je, ik weet niet wat jullie er lekker aan vinden. Het is maar chips." Iik pak er eentje en nam een klein hapje, daarna trek ik een vies gezicht. Stiekem vond ik het wel lekker. "Kijken hoe hard je kan rennen na zoveel chips en vettigheid?" Vraag ik met opgetrokken wenkbrauwen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Louis William Tomlinson
    Ik schud meteen mijn hoofd. 'Ik moet mijn energie besparen om de rest van de zak nog op te eten.' grijns ik. Daarbij was er niets mis met mijn conditie en bond ik dat ik daar niets aan hoefde te bewijzen, door nu rondjes te gaan rennen. Ik was op vakantie ja. Ja. Tegenover onze normale tours leek dit net vakantie. 'Daarbij word je moe van rennen.' grijns ik erachteraan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Christina River Knight
    Ik rol met mijn ogen. Tuurlijk, van rennen werd je moe...rennen was leuk, vooral in een bos. "het enige verschil is dat we met deze vakantie moeten zingen. Gelukkig hou ik van zingen." Zei ik blij. Ik hield alleen niet van warmte en het was hier toch vrij warm. " ik heb honger." merkte ik op en keek pijnlijk naar de zak chips. "is er ook iets gezonds te eten?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik lach zachtjes 'Dank je maar ik houd liever mijn kleren aan op een podium.' Ik pak mijn flesje nog eens op en drink er nog wat van. Louis heeft ons alleen gelaten en ik weet niet echt of ik dankbaar moet zijn ervoor of niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Louis William Tomlinson
    Ik haalde mijn schouders op. 'Niet onder Niall zijn bed tenminsten.' zij ik met een volle mond. Ik had eigenlijk nog nergens anders naar eten gezocht. Ja, de koelkast, maar toen had ik alleen oog voor het bier, dat ik niet had gekeken wat er nog meer in stond.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik schud even mijn hoofd en neem nog een grote slok van mijn bier. 'nee, ik zie je toch liever in bikini.' geef ik grijnzend toe. Ik neem een heis van mijn sigaret en tik deze dan af in het lege bierflessen van Louis die ons net verlaten heeft.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Christina River Knight
    Ik zucht en schud mijn hoofd. "Je bent echt onmogelijk." Zeg ik en draai me om. Ikk pak een apeel van de fruit schaal. Even probeer ik me te bedenken of die er net ookal stond. Ik haal mijn schouers op en loop weer naar buiten. "Kijk ik heb een appel!" Roepik blij.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    'Dan heb jij pech want ik houd mijn kleren aan op het podium.' grinnik ik en zet mijn lege flesje op tafel. 'Ik denk dat ik beter wacht met verder drinken.' lach ik en sluit even mijn ogen. 'Het kampvuur begint binnen een halfuurtje bij het zwembad.' klinkt het door de luidsprekers.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 20:50 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [bored...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Jup, ik ook. Allen Chrissie moet even wachtte op Lou.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ga slapen... oudrs moeten morgn werkn en ze dwingn me half.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Allie Veronica "Ronny" Summer
    'Dan heb jij pech want ik houd mijn kleren aan op het podium.' grinnik ik en zet mijn lege flesje op tafel. 'Ik denk dat ik beter wacht met verder drinken.' lach ik en sluit even mijn ogen. 'Het kampvuur begint binnen een halfuurtje bij het zwembad.' klinkt het door de luidsprekers.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'