• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - MissLahotie
    -
    -

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D| - MissLahotie

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 13:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {hoii ben er weer, moet ff douchen en daarna kom ik =)}


    Do what people say you can't.

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik pak aarzelend zijn hand vast en kijk hem even aan. Dan lopen we samen naar het kampvuur. Een redelijk knappe man komt op ons afgelopen. 'Ik ben Ian, de presentator en jullie zijn?' vraagt de man ons. Ik denk dat hij dat zinnetje de hele tijd moet zeggen. 'Allie maar ik heb liever als mensen me Ronny noemen.' zeg ik. 'Mag ik wat vragen?' De man knikt. 'Ik zou graag straks nog uitgaan. Mag dat?' Hij lacht 'Natuurlijk, dit is geen strafkamp. Er is wel een regel. Je slaapt hier vannacht en je neemt niemand mee naar dit domein die niet meedoet aan deze wedstrijd.' Ik knik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    ik grinnik even. 'Dus je zal het met mij moeten doen totdat je hier weg ben.' glimlach ik naar haar. uiteindelijk stel ik me zuchtend voor aan de man en laat ik me neerzakken op een boomstronk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik ga naast hem zitten en kijk bewonderend naar het grote kampvuur. Volgens mij is het 1m50 tot 2m hoog. 'Wat hebben ze daar wel opgegooid? Kratten?' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik haal mijn schouder op. 'Hout?' zeg ik, als meest voor de hand lichend. Het vuur was enorm hoog, maar ik ja er maar weinig intresten voor. 'ik hoop dat Niall zijn gitaar meeneemt.' merk ik op. Het deed me denken aan de week in het vakantiehuisje, waar we met de groep ook rond een vuur zaten en liedjes speelde en zongen. Ik vroe me af of dat hier ook ging gebeuren


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik rol met mijn ogen en zeg dan niets meer. Ik zie nog niemand van mijn groep waardoor ik moet zuchten. Het liefst ging ik nu al naar mijn huisje, kleed me om en ga gaan dansen, maar ik moet nu nog eerst naar spookverhalen luisteren. 'Oke, wat zullen we doen terwijl we op de rest wachten?' vraagt Ian ons. Geen spookverhalen, denk ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake Thomas Hamelton
    'Jake van Breaking Rules.' zeg ik en knik. 'Oke jullie mogen gaan zitten ergens.' lacht hij ons toe. Ik neem Jessy's hand vast en ga op een houten blok zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans
    Er kwamen nog 2 mensen aan gelopen, volgens mij was de jongen Zayn. Het meisje kende ik niet dus zal zij wel uit de andere meiden band komen. Ik ga naast Jake zitten. 'Zo we zitten, wat nu?' fluister ik grinnikend.


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    Ik haal mijn schouders op en kijk haar grijnzend aan. 'Potje zoenen?' zeg ik grappend en lach. Ik sla mijn arm om haar schouders. 'hmm, Ian misschien moet er iemand iets zingen?' stel ik voor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [hey :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ian Carl Houston
    'Zullen we spookverhalen vertellen?' lach ik dan maar. Het is al donker genoeg buiten. 'Ok ik begin. Kennen jullie het Dokkums Spookhuis?' vraag ik hen. Ze schudden hun hoofd. Ik lach en begin op een onheilspellende toon te vertellen.
    'Het is nog niet zo heel erg lang geleden dat er in de buurt van Dokkum een huis stond waar het spookte. Elke nacht tegen twaalf uur was er in een van de kamers van het oude huis altijd een verschrikkelijk lawaai te horen. Op een gegeven moment had men die kamer ontruimd. Alle meubels werden eruit gehaald, want er was niemand die daar nog wilde slapen. Alleen een krakkemikkig bed bleef staan, omdat niemand wist waar ze het moesten laten.

    Op een keer kwam er een oud, arm vrouwtje, dat al weken lang over straat had gezworven, bij het huis aan. De storm ging tekeer, en de donkere hemel had, als een onuitputtelijke fontein, stromen water over akkers en wegen uitgegoten. Buiten de steden en dorpen was de aarde een grote blinkende plas met slechts hier en daar een eilandje van klinkerstenen. De takken van de bomen bogen door onder het aanhoudende geweld van de regen en de bladeren konden de stroom niet meer tegenhouden.
    ' en ik vertel verder.

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik kruip tegen Zayn aan. Ik ril zachtjes. Waarom wil hij perse spookverhalen vertellen? Ik kijk naar Ian terwijl hij vertelt maar schrik op bij het minste geritsel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik sla mijn arm stevig om Allie heen. 'het is niet echt, en ik ben bij je.' verluisterde ik zacht. Ik ga langzaam met mijn hand door haar, haar en trek haar dicht tegen me aan. Terwijl ik verder naar haar verhaal luisterde


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik ontspan een beetje als ik Zayn's vertrouwde geur ruik. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en luister verder naar Ian, ook al wil ik het eigenlijk niet maar het is net als een horrorfilm je wil het niet horen of zien maar toch kijk je.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ian Carl Houston
    Ik eindig het eerste verhaal en begin dan aan een ander. Ik ken die verhalen aangezien ik nog een leider van de scouts geweest ben.
    'Michiel en zijn zusje Wendy lopen op hun gemak langs de korenvelden. Voor stadskinderen is het een verademing de frisse, schone lucht van de velden en de bossen op te snuiven. Zeker voor de kleine Wendy met haar zwakke gezondheid. In de stad heeft ze elk jaar last van bronchitis.

    Ook nu snottert en kucht ze nog, maar haar ademhaling is regelmatiger en minder stotend dan wanneer ze in de stad is. Af en toe krijgt ze nog een hevige hoestbui, maar Michiel merkt aan haar dat ze zich hier veel prettiger voelt.

    "Frisse buitenlucht en een vakantie buiten de stad zullen wonderen voor haar doen," had de dokter gezegd. Daarom besloten de ouders van Wendy en Michiel haar in de vakantie naar tante Daantje te sturen. Tot zijn vreugde mocht Michiel ook mee. De dagen voor de vakantie heeft hij haast niet geslapen. Een vakantie op een boerderij is een buitenkansje voor stadskinderen.

    Tante Daantje woont ver van de stad in een boerderij, omringd door korenvelden, heuvels en bossen. Het ruikt er naar verse aarde, koeienmest en bomen. De geluiden zijn hier niet afkomstig van brullende auto's en trams, maar van loeiende koeien met rinkelende bellen, tsjirpende krekels en fluitende vogels. Iedere dag trekken Wendy en Michiel eropuit om te genieten van de natuur, om wonderen te ontdekken die ze in de stad niet kennen.
    "Oh, kijk!" roept Wendy.
    ' Ik vertel het helen verhaal en glimlach als ik een bang meisje Allie, helemaal tegen een jongen, Zayn denk ik, aan zie zitten.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 19:16 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {ben er weerrr}
    Jessy Evans
    Tegenover mij zag ik het meisje, Allie als ik het goed had gehoord, tegen Zayn aan kruipen. Eigenlijk was ik helemaal niet bang. Ik vond het eerder grappig. Ik weet niet waarom maarja. Net alsof ik bang ben kruip ik tegen Jake aan. 'Hoe enge verhalen kun je bedenken?' fluister ik. Het vuur schiet in 1 keer iets hoger. Ik ben niet bang voor zo'n spookverhaal, maar dingen zoals dit vond ik best eng.


    Do what people say you can't.