• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - MissLahotie
    -
    -

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D| - MissLahotie

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 13:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Hoi mensen. Het spijt me heel erg, maar er kwam spontaan een vriendin uit Volendam bij me slapen. Ik ga nu gewoon even tijd maken om te RPG'en, beloof het.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    'Wat wil je dan doen? Een feestje houden? Mij best maar heb jij toevallig alcohol onder je bed liggen?' lach ik en eet de laatste chips in mijn hand op. 'Hoe lang zo het kampvuur duren? Als het vroeg gedaan is, ga ik uit.' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake Thomas Hamelton
    Ik lach 'Jij bent nu even de gids.', laat haar een rondje draaien en loop naar rechts.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans
    Ik lach mee. 'Dan zegt de gids nu dat we dat euhm..' Nou, ik wist precies nu niks. 'Dat we samen de gids zijn' Dat was het eerste waar ik aan dacht. Oke het was nou niet heel bijzonder maar ja. Het was tenminste iets.


    Do what people say you can't.

    Jade Thomas Hamelton
    Ik haal mijn wenkbrauwen op, dat is geen logische zin.' lach ik en kus zachtjes haar lippen weer. 'Ehm ok, zullen we maar kijken waar we op uitkomen als we rechtdoor lopen?' vraag ik 'Ik bedoel dit terrein is groot en we moeten ergens beginnen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {wat ben ik toch weer e-herg}
    Jessy Evans
    'Oke!' zeg ik vrolijk We lopen rechtdoor. Ik pak zijn hand vast en begin er een beetje mee te zwaaien. Ik kijk naar de lucht, het begint al een beetje donker te worden.


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    Ik lach en kijk naar haar vanuit mijn ooghoeken. Mijn ogen vallen op de tatoeage op haar pols. 'Voor wat staat het?' glimlach ik nieuwsgierig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Allie Veronica "Ronny" Summer
    'Wat wil je dan doen? Een feestje houden? Mij best maar heb jij toevallig alcohol onder je bed liggen?' lach ik en eet de laatste chips in mijn hand op. 'Hoe lang zo het kampvuur duren? Als het vroeg gedaan is, ga ik uit.' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans
    'Oh die. Die heb ik met een paar mensen zoals familie en vrienden laten zetten zodat we voor altijd verbonden zijn' glimlach ik.

    {ik moet gaan, ='( kom morgen weer =)}


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    'Ooh' glimlach ik en druk mijn lippen zachtjes op de hare. 'Dat is leuk, ik wou dat mijn familie dat ook zou doen zoiets.'

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 22:47 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik haalde mijn schouders op. 'We hebben bier in de koelkast.' ik nam nog wat ships en stak de zak weer uit zodat Allie nog een hand kon pakken. 'Ik pak het wel.' Louis sprong meteen op en liet daardoorheen zijn zak op de grond vallen. Hij keek even onschuldig van de zak naar mij en huppelde toen naar binnen. Ik richte me weer op Allie en keek haar grijnzend aan. 'Heb je er wat op tegen als ik je vanavond vrijgezel bij het uitgaan?'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    'Nee, wat gezelschap zou fijn zijn.' glimlach ik en pak wat chips. 'Even gewoon lol maken voor alle stress begint.' Ik kijk hem even aan met wend dan snel mijn gezicht af. Ik haat het als ik rood word dus probeer dat zo min mogelijk te zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik glimlach even naar haar, maar al snel went ze haar hoofd af als ze rood word. Zoals altijd. 'Die rode wangen zijn schattig hoor.' grijns ik en nonchalant prop ik nog wat ships in mijn mond. 'Dus niet zo onzeker.' glimlach ik als mijn mond weer leeg is.
    Ik kijk even naar de deur als er allemaal gerommel achter vandaankomt, maar Louis is nogsteeds niet te zien.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik glimlach verlegen eventjes en kijk dan achter hem. 'Is hij dat huis aan het slopen of zo?' grinnik ik zachtjes. 'Louis is alles ok?' roep ik naar hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik haal mijn schouders op. 'doet die wel vaker.' grinnik ik alsof het niets is. 'Jaa!' gilt Louis van achter de deur en hij komt met handenvol bier en niet te vergeten marshmallows aan. 'kijk wat ik heb gevonden!' roept hij enthousiast terwijl hij alles op de tafel laat vallen. 'voor vanavond, bij het kampvuur.' lucht hij uit als ik hem met opgetrokken wenkbrauwen aankijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''