• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - MissLahotie
    -
    -

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D| - MissLahotie

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 13:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Thomas Hamelton
    Ik trek haar dichter tegen me aan. 'Ik vind het best grappig, spoookverhalen.' merk ik op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ^sorry voor de korte reactie]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {geeft niet, ik reageer laat dussss}
    Jessy Evans
    Ik zucht opgelucht.'Oh dus ik ben niet de enige?' zeg ik lachend. 'Ik schrok zelf meer van het vuur namelijk.'


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    Ik kijk even fronsend naar het vuur. 'Ja, ik weet ook niet hoe dat komt. Een beetje springstof misschien? Van die dat in vuurwerk zit. Ik weet niet.' zeg ik en kijk weer naar Ian.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {omfg ik begin steeds erger te worden ö}
    Jessy Evans
    'Hoe lang moeten we nog wachten denk je? Je weet wel, op de andere?' vraag ik opeens. Wij zaten hier nu ,denk ik, 10 tot 20 minuten. Of ze waren doof, of ze hebben geen zin.


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    'Ik weet niet. Is te zien he.' glimlach ik en druk een kus op haar wang. 'Erg vind ik het niet echt.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik ontspan een beetje als ik Zayn's vertrouwde geur ruik. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en luister verder naar Ian, ook al wil ik het eigenlijk niet maar het is net als een horrorfilm je wil het niet horen of zien maar toch kijk je.


    Ian Carl Houston
    Ik eindig het eerste verhaal en begin dan aan een ander. Ik ken die verhalen aangezien ik nog een leider van de scouts geweest ben.
    'Michiel en zijn zusje Wendy lopen op hun gemak langs de korenvelden. Voor stadskinderen is het een verademing de frisse, schone lucht van de velden en de bossen op te snuiven. Zeker voor de kleine Wendy met haar zwakke gezondheid. In de stad heeft ze elk jaar last van bronchitis.

    Ook nu snottert en kucht ze nog, maar haar ademhaling is regelmatiger en minder stotend dan wanneer ze in de stad is. Af en toe krijgt ze nog een hevige hoestbui, maar Michiel merkt aan haar dat ze zich hier veel prettiger voelt.

    "Frisse buitenlucht en een vakantie buiten de stad zullen wonderen voor haar doen," had de dokter gezegd. Daarom besloten de ouders van Wendy en Michiel haar in de vakantie naar tante Daantje te sturen. Tot zijn vreugde mocht Michiel ook mee. De dagen voor de vakantie heeft hij haast niet geslapen. Een vakantie op een boerderij is een buitenkansje voor stadskinderen.

    Tante Daantje woont ver van de stad in een boerderij, omringd door korenvelden, heuvels en bossen. Het ruikt er naar verse aarde, koeienmest en bomen. De geluiden zijn hier niet afkomstig van brullende auto's en trams, maar van loeiende koeien met rinkelende bellen, tsjirpende krekels en fluitende vogels. Iedere dag trekken Wendy en Michiel eropuit om te genieten van de natuur, om wonderen te ontdekken die ze in de stad niet kennen.
    "Oh, kijk!" roept Wendy.
    ' Ik vertel het helen verhaal en glimlach als ik een bang meisje Allie, helemaal tegen een jongen, Zayn denk ik, aan zie zitten.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 23:10 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {ik ga, ben morgen om half 1 uit dus dan ben ik er weer =) doeiii}


    Do what people say you can't.

    [ok :) bye ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik druk een kus op haar slaap als het eerste verhaal is afgelopen. 'Nou, dat viel toch best
    Mee.' probeerde ik. Maar al meteen begon Ian met een ander verhaal. Ik vroeg me af waar de rest bleef, en vooral Louis met de marshmallows, want daar had ik eigenlijk best zin in.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik kijk hem aan. 'Kunnen we niet al vertrekken?' probeer ik hoopvol. Want als dit de hele avond zo gaat zijn, hou ik het niet vol.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik haalde mijn schouders op. 'ik vind het prima. Het idee van me hellemaal vol gooien met alchol, klonk veel better als die marshmallows. 'Ian.' onderbrak ik hem midden in zijn verhaal. 'aangezien de rest blijkbaar ook niet hoeft te komen, gaan wij er vandoor, oke.' ik pakte Allie haar hand beet en stond op.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ian knikt en ik kijk Zayn aan. 'Even omkleden.' glimlach ik dankbaar en ren naar het huisje. Ik pak het rode kleedje en de hakken en kleed me vlug om. Ik steek mijn oorringen in en doe mat lipglos en mascara aan. Dan pak ik mijn tasje met mijn gsm en geld in en loop weer naar buiten. 'Klaar.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik kijk grijns lachend naar Allie als z terug komt. Ze zag er weer eens super uit. 'oke mooie damen, enig idee waar we moeten zijn?' ik had geen flauw idee wat er hier allemaal in de buurt te vinden was. Eigenlijk had ik niet eens eenieder van waar we eigenlijk waren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik denk even na. 'Volgens mij zijn we maar een halfuurtje rijden van Londen.' zeg ik nadenkend. 'We kunnen naar de Turnmills gaan?' stel ik hem voor en pak mijn gsm. 'Dan de volgende vraag.' lach ik 'auto of taxi?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'